Helevetin Savut ja Kitkut

Tercellimän

Pistin niinku aina ennen taistelua sätkän palamaan ja tein srategisen tilannearvion.
Euk..vaimo oli leiponu vasta uunituoreet korvapuustit ja outteli jo kotona pannu kuumana laatuauton omistajjoo eli minua, jos jäi jollekkin epäseleväks.
Ja herätyssalin sisältä vasta kuulu alkuhurmoksen villihtemä gospelmusiiki, ja sekkii liian kovalla volyymillä.

Ei prkele, miehän en ruvennu outtelemmaan viittä virttä ja yhtä monta tuntia autossa vaikka autosoittimen c-kasetti onkii täynnä laatumusaa Jamppa Tuomista ja helka hynnistä.

Kahtelin siinä ympärille ja huomasin tercellin olevan seinän vierellä , seinä juu, mutta kun siinä kohtaa olikii kun siunauksena hurmossalin koneellisen ilmanviilennysmasiinan ilmanottoaukko.

No, miepä otin tessukan takakontista jerrykannullisen parasta viiteen kertaan Zetorilla tappiin ajettua jäteöljyä ja roilautin sitä pari litroo tercellin kissamaisesti kehreevän moottorin sisuksiin.

Mänin auton sissään, käynnistin biilin tyhjäkäynnille ja laitoin vakionoppeussäätimen piälle eli otin hanskalokerosta varttiponupullon ja asettelin sen kaasupolokimen painoks. Nostin jalat kojeluvan piälle,ja asettelin karvareuhkan puolittain silimille.
Pistin tällä kertoo Helkaa soimaan ja laskeskelin herätyskeskuksen koneellisen ilmanvaihdon kiertonoppeutta helevetin paksun sinisen savun keskellä.

Kohtapa tuntu hurmoksellinen gospelmusiikki loppuvan riitasointuun ja porukka ryntäs pihamaalle rykien kun kehkotautiset parantolan pihalla tupakkitauolla.

Sieltä tuli myös itse pääkekkuli, kävel tercellin viereen ja sano mulle melekein kiihkotta jotta:
PERKELE !

Mie siihen kuittasin jotta sitähä miekii aattelin että tais tulla kutsumaton vieras alakerrasta, eihän sitä savua ole ilman tulta.
Mutta että ihan ite alakerran isäntä....

Siihen loppu profetoinnit, ei tuo suostunu sen enempiä turisemmaan, Volovo siirty meleko äkäsesti japanilaisen laatuauton tieltä,
ja mie piäsin ihan ruttiinilla kotimatkan tekkooon vehnästä syömään...

0

536

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
        Kauhava
        82
        3706
      2. Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin

Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss
        Ihastuminen
        107
        1802
      3. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
        Ikävä
        106
        1102
      4. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
        Ikävä
        99
        1085
      5. Mitä sä haluat?

Kerro nyt. Sano suoraan.
        Ikävä
        60
        933
      6. Priden osallistujamäärä suuri pettymys!

Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate
        Luterilaisuus
        165
        855
      7. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
        Ikävä
        42
        836
      8. IS Viikonloppu 28.-29.6.2025

3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit
        Sanaristikot
        57
        801
      9. Joku kysyy

Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g
        Perussuomalaiset
        60
        776
      10. Kannan sinua mukanani

Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii
        Ikävä
        28
        745
      Aihe