Kysyisin asiaa koskien Egyptiä.
Sisareni täyttää 18v. ja haluaisimme lähteä juhlimaan synttäreitä etelään.
Koska kriteereinä kohteelle olivat lämpö, edullisuus ja biletys, päädyimme pohtimaan Egyptiä tai Turkkia (bulgariasta olen kuullut niin paljon huonoa, ettei se ole vaihtoehto)
Minä olen Turkissa jo käynyt ja siksi haluaisin mennä Egyptiin.
Meitä kuitenkin mietityttää Egyptin "biletyskulttuuri". Miten Egyptissä suhtaudutaan alkoholiin?
Turkki oli mielestäni tämän suhteen hyvinkin rento maa.
Kumpaa maata suosittelette?
Egypti vai Turkki
5
614
Vastaukset
- eiEIeiEiEiEi
Siinä maassahan ei myydä alkoholia ollenkaan. Siellä ei ole mitään biletyksiä jollet sitten eksy johonkin heidän kirkkoihin, joissa kyllä kivitetään nainen jos sinne jalallaan astuisi.
Jokin Egyptiläisten järjestämä ilta rannalla oli, mutta sekin siis aivan surkeaa sössimistä.
Egyptiin ei tosiaankaan kannata mennä. - Viälkki kippee
Jos haluatte bailata niin menkää euroopan suurimpaan Bailupaikkaan Magalufiin Mallorcalle. Ennen huhtikuuta ei kuitenkaan kannata lähteä, muuten tulee vilu.
- blondieN
Turkin Marmaris on bilepaikka missä länsimaalaiset bilettää ...sinne siis vaan jos kaipaa sellasta.Egypti ei siihen sovi siellä katotaan karsaasti...
Turkissa muutenkin ihanaa ja halpaa tosin ne miehet ei niin ihania kun aina kimpussa. - PartyDudette
Öhöm kommentoijat ei varmaan ole käyneet Egyptissä.. Elämäni parhaat bileet olen kokenut juuri Egpytissä Sharm El Sheikhissä.. Siellä toi ryyppääminen on edullista ja kätevää.. Ensin vaikka Camel bariin alkuhuikalle ja illan pimetessä Little Budhaan bailaamaan aamuun asti(menee kiinni 7-8 aikaan aamulla).. Näissä turistikohteissa on vaikea löytää paikkaa mistä ei alkoholia saa=)
- juupajuu!
olen samaa mieltä kanssasi että nämä ihmiset eivät ole käyneet edes egyptissä ja nimeen omaa sharm el sheikissä....aivan mahtava paikka kannatan ehdottamasti tätä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1291165
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051064- 571061
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46939Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.109904