Elämän rakkaus

RistoSusi

Miten se elämä menee?
Jokainen tekee minkä kykenee.
Joku rakentaa talon.
Toinen kirjoittaa kirjan.
Joku on tehtaan johtaja.
Joku valloittaa maailman.

Joku ryyppää puskassa.
Joku herää aamulla vessasta paskassa.
Joku varastaa vaikka ei tarvitse.
Joku pettää vaikka rakastaa.

Jokaisella on lopulta
vain yksi iso asia.
Ajatukset kuolinvuoteella.
Olinhan arvokas?
Kunnon nainen tai mies.
Rakastettiinhan minua
niinkuin minä rakastin toisia.

3

246

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täytyy sanoa,
      että harvoin olen päässyt lukemaan näin
      sisällökästä rakkausrunoa jossa kuljetaan
      sinne lopunajan tunnelmiin saakka. Vaikea
      sanoa kuitenkaan, kuinka moni mielessään
      silloin ajattelee, olinko arvokas vai en. Se
      on luonnejuttu uskoisin, millainen maailma
      ja kuvat mielessä pyörii viimeisinä aikoina.

      Mutta kuule, hieno ja ymmärrettävä sekä
      aito teksti kuitenkin.

      Lukija kiittää.

    • mies-v57

      Jos itket, väittääkö siitä lopulta kukaan,
      jos naurat päivään, onko sillä kuulijoita,
      onnellasi onko jakajia, epäonnellasi toista
      kantajaa, vain viime yö kaikille sama..

      Kun Rakastat vain itseäsi, silloin Sinutkin
      huomataa, kun julistaudut sankariksi, löydät
      palvontaa, kun sanot tietäväsi kaiken, peität
      sen, miten vähän on Sinulla annettavaa..

      Olen sankari, sankari huudat, ylös silloin
      sinut kohotetaan, kun sitten itket, Sinut
      syliin moniin nostetaan, ja kun sitten olet
      onnessa, naurat, kilvan Sinua Rakastetaan..

      Älä itke ääneen, jos et ole sankari, toista
      kohti kättäsi kohota, älä koskaan pyydä
      Rakkautta, suopeutta, Katso vain itaseäsi,
      niin toiset samaa kohtaa Sinussa palvovat..

      ..vain yössö viimeisessä, risti kätesi,
      pyydä armoa,laupeutta..siitä Sinun muistetaan..

      http://www.youtube.com/watch?v=0D-diu10Jc8&feature=related

      Kiitos Runostasi.

      Tehdään mitä voidaan, jaksetaan, viitsitään,
      miehet saadakseen naisen, Naiset
      löytääkseen miehen..

      Rakkaus yhteenkuuluvuutta, tarttumista,
      kiinnittymistä, asettumista, antamista ja
      saamisen riemua..

      Vanhuu, filosofinen kohtaaminen ajan kanssa
      ja löytää menneisyydelle Rakkaudellinen selitys...

      Hieno, rohkea ja kirpeä Rakkausrunosi..

      Tekstisi oli ilmaisevaa, selkeää
      ja aitoa..

      Tällaisia säkeitä aina kaipaa, elävänä ja
      elämästä sellaisenaan, kaunistelematta..

      Hienoa ja viihdyttävää, elämisen
      makuista Runoasi.

      Hienoa talvipäivää Sinulle.

    • Hh

      että SeAinoa
      jonka korvaamatonta,
      aitoa
      rakkautta sain
      ja
      kaipaan vieläkin
      on siirtynyt
      ikuisuuden
      rajan taakse

      Minut on täytetty,
      nyt voin vain antaa
      ja vain se on oikein

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe