Miten se elämä menee?
Jokainen tekee minkä kykenee.
Joku rakentaa talon.
Toinen kirjoittaa kirjan.
Joku on tehtaan johtaja.
Joku valloittaa maailman.
Joku ryyppää puskassa.
Joku herää aamulla vessasta paskassa.
Joku varastaa vaikka ei tarvitse.
Joku pettää vaikka rakastaa.
Jokaisella on lopulta
vain yksi iso asia.
Ajatukset kuolinvuoteella.
Olinhan arvokas?
Kunnon nainen tai mies.
Rakastettiinhan minua
niinkuin minä rakastin toisia.
Elämän rakkaus
3
246
Vastaukset
täytyy sanoa,
että harvoin olen päässyt lukemaan näin
sisällökästä rakkausrunoa jossa kuljetaan
sinne lopunajan tunnelmiin saakka. Vaikea
sanoa kuitenkaan, kuinka moni mielessään
silloin ajattelee, olinko arvokas vai en. Se
on luonnejuttu uskoisin, millainen maailma
ja kuvat mielessä pyörii viimeisinä aikoina.
Mutta kuule, hieno ja ymmärrettävä sekä
aito teksti kuitenkin.
Lukija kiittää.- mies-v57
Jos itket, väittääkö siitä lopulta kukaan,
jos naurat päivään, onko sillä kuulijoita,
onnellasi onko jakajia, epäonnellasi toista
kantajaa, vain viime yö kaikille sama..
Kun Rakastat vain itseäsi, silloin Sinutkin
huomataa, kun julistaudut sankariksi, löydät
palvontaa, kun sanot tietäväsi kaiken, peität
sen, miten vähän on Sinulla annettavaa..
Olen sankari, sankari huudat, ylös silloin
sinut kohotetaan, kun sitten itket, Sinut
syliin moniin nostetaan, ja kun sitten olet
onnessa, naurat, kilvan Sinua Rakastetaan..
Älä itke ääneen, jos et ole sankari, toista
kohti kättäsi kohota, älä koskaan pyydä
Rakkautta, suopeutta, Katso vain itaseäsi,
niin toiset samaa kohtaa Sinussa palvovat..
..vain yössö viimeisessä, risti kätesi,
pyydä armoa,laupeutta..siitä Sinun muistetaan..
http://www.youtube.com/watch?v=0D-diu10Jc8&feature=related
Kiitos Runostasi.
Tehdään mitä voidaan, jaksetaan, viitsitään,
miehet saadakseen naisen, Naiset
löytääkseen miehen..
Rakkaus yhteenkuuluvuutta, tarttumista,
kiinnittymistä, asettumista, antamista ja
saamisen riemua..
Vanhuu, filosofinen kohtaaminen ajan kanssa
ja löytää menneisyydelle Rakkaudellinen selitys...
Hieno, rohkea ja kirpeä Rakkausrunosi..
Tekstisi oli ilmaisevaa, selkeää
ja aitoa..
Tällaisia säkeitä aina kaipaa, elävänä ja
elämästä sellaisenaan, kaunistelematta..
Hienoa ja viihdyttävää, elämisen
makuista Runoasi.
Hienoa talvipäivää Sinulle. - Hh
että SeAinoa
jonka korvaamatonta,
aitoa
rakkautta sain
ja
kaipaan vieläkin
on siirtynyt
ikuisuuden
rajan taakse
Minut on täytetty,
nyt voin vain antaa
ja vain se on oikein
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311374
- 103889
- 75713
- 51615
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15533ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..35432- 26399
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175394