Vuokrattava juhlapaikka?

30v

Kertokaas Mikkeliläiset missä Mikkelissä olisi tyylikäs juhlapaikka synttäreitä varten? Henkilöitä n. 30, ei tarvitse olla saunaosastoa, juomat toisin itse ja ruoan ottasin joltain tarjoilupalvelulta. Mutta se paikka olisi hakusessa ja mielellään läheltä keskustaa.

13

5897

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pidot paranee :)

Mikkelissä - googlaa netistä.

• mievaa1

ihan lähellä Ladylinea on kuulemma todella miellyttävät tilat (tosin siinä on kyllä sitten saunakin).
      En tiedä kuka mahtaa tilaa vuokrata, mutta uudet siistit tilat ja lyhyt matka ytimeen :) Josko vaikka siellä ladylinellä tietäisivät tarkemmin.

• juhliva

Urpolankartano, kyyhkylä....

• kesällä siellä juhli

itsekin olin ehdottamassa.TODELLA halpa!ja riittävän tilava tuon kokoisellle porukalle.

• Aloittaja
        kesällä siellä juhli kirjoitti:

itsekin olin ehdottamassa.TODELLA halpa!ja riittävän tilava tuon kokoisellle porukalle.

sivuilla lukee, ettei se ole "bilepaikka" ja tiedän porukan joka mm. on saanut musiikin soittamisesta (ehkä sitten oli vähän liian kovalla) porttikiellon paikkaan.

• lähellä

keskustaa ~ kyyhkylä...? Eh...

• Henna9_00
        lähellä kirjoitti:

keskustaa ~ kyyhkylä...? Eh...

Sotku vois olla vuokrattavana...tosin onko liian iso 30 hengelle.

• Wain
        Henna9_00 kirjoitti:

Sotku vois olla vuokrattavana...tosin onko liian iso 30 hengelle.

Eikö haettu tyylikästä juhlapaikkaa? Eikä kännipaikkaa. Elomaan talo on fiksujen juhlapaikka. Kaupungin yhteispalvelupiste välittää.

• eestakanen
        kesällä siellä juhli kirjoitti:

vuokratilaa löytyy myös monitoimitalo hepulista aurakatu7 tuppurala kahvila palvelut ei saunaa ,uusi yritys. kannattaa käydä moikkaamassa

• näin se menee
        Wain kirjoitti:

Eikö haettu tyylikästä juhlapaikkaa? Eikä kännipaikkaa. Elomaan talo on fiksujen juhlapaikka. Kaupungin yhteispalvelupiste välittää.

No sehän on tämä nykysukupolven logiikka että tyylikäs pitää olla mutta sitten pitää saada rellestää ja pistää paikat matalaksi.

• näin on

Kyyhkylän kuntoutussairaala tai Moision avo-osasto.

• Anttolilainen

Se on tuo Anttolan nuorisotalo. Siellä juhlat juin juhlat taittuvat rattosasti säällä kuin säällä!

• Kalevar

Kyyhkylään ei saa viedä omia juomia

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      165
      3080
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      373
      2091
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      41
      1881
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      43
      1856
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1431
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1221
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1183
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      329
      993
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      114
      973
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      802
    Aihe