Neitsyt ihminen, paholainen.

Ilkeämielisyys

Täällä on niin paljon mollattu Neitsyt ihmisiä. Kaikki on tosi totta !!!

Lukekaa Helmi-päivänhoroskooppi tänään. Siinä esiintyy Venus Neitsyessä sekä Mars Neitsyessä.

Onko erityinen ilkeämielisyys ja pahuus tullut teille vielä selväksi? Nyt se on listaan kirjoitettu ja laitettu listalle !!!

Luin tuota samaa viime syksynä, en oikein tahtonut uskoa silmiäni, totta se on ! Jos joku esittää eriävän mielipiteen, hän saa toki esittää sen. Tunnen kirjoittajan, seurasin omaa elämääni hänen kanssaan käymäni kirjeenvaihdon johdosta.

15

1435

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saasta !!!

      jotain muuta, Mars Leijonassa.

    • **

      Kuinka työnantaja suhtautuu työntekijäänsä, jää nähtäväksi.

      • Keilat kaatuu!

        Nyt kiitospäivänpäivällinen katetaan kauniisti, lautasliinat taitetaan kauniisti. Kaikki pöydän äärelle, voihan Perseus! Edessä pitkä ja hauska kokoontuminen, paljon naurua.


    • neitsyt-tystien

      Mitä siinä päivähoroskoopissa sitten tarkalleen ottaen sanottiin?

      Minä olen ilkeämielinen ja pahansuopainen hyvin, painosanalla hyvin, harvoin. Mutta jos saan kunnon vihan aiheen, kyllä, silloin osaan olla todella vittumainen ja nautin kun saan loukattua kunnolla minua loukannutta ihmistä.

      Ei kannata suututtaa meitä tosissaan, te muut jäätte kakkosiksi.

      Mutta noin yleisesti ottaen olen kiltti, liian kiltti oikeastaan. Ei kukaan minua ilkeäksi sanoisi.

      • Neitsyen lapsi

        Olen kyllä huomannut että neitsyen kanssa ei kannata sotaan lähteä, jää toiseksi varsinkin jos toinen osapuoli ei halua mitään muuta kuin rauhaa niin on vaan parempi ottaa kaikki paska niskaansa ja toivoa että seuraavana päivänä neitsyt on paremmalla tuulella (mikä käy toteen vain jos toinen matelee maassa tyypin jalkojen juuressa)


      • Pieni kallein.
        Neitsyen lapsi kirjoitti:

        Olen kyllä huomannut että neitsyen kanssa ei kannata sotaan lähteä, jää toiseksi varsinkin jos toinen osapuoli ei halua mitään muuta kuin rauhaa niin on vaan parempi ottaa kaikki paska niskaansa ja toivoa että seuraavana päivänä neitsyt on paremmalla tuulella (mikä käy toteen vain jos toinen matelee maassa tyypin jalkojen juuressa)

        Se on kysymys.


    • jv.

      huh huh onpas melkosta yleistystä meitä neitsyt horoskooppisia kohtaan itse olen ainakin kaikkien mielestä liian kiltti tosin ei kannata ehkä suututtaa siinä todellakin jää toiseksi.

      • kk

        Olen kans neitsyt ja sanovat että olen kiltti, mutta sitten kun ärsytetty tarpeeks niin löytyy se vittumainen puoli


      • Pahuus ihmisessä.

        On jotain, mitä voi opiskella, kun tahtoo opiskella mitä ilkeys tarkoittaa.


    • siruna

      Tunnistan tuosta niin Kalat kuin Härät ja itseni olen neitsyt mutta..mutta en
      tarkka,siisti jne. Varsinaisesti mikää horoskooppi ei sovi muhun.
      Synnyin ison perheen "pahnan pohjimmaiseksi" heti Lapin sodan loputtua,
      joka perheessä on yksi mustalammas ja minä olen se.
      Murrosiässä päästelin kaikki ulos minkä sylky suuhun toi.
      Minkä nuoreni oppi sen vanhana taitaa.
      Aikoinaan mulle opetettiin:Sana sanasta kaksi ja pahimmasta kolme!
      Käsiksi en käy mutta sana kirveitä nakkelen. Anteeksi pyydän jos haluan!

    • Helmi5

      Olen neitsyt nainen ja olen kyllä hyvin kriittinen, mutta en ilkeä. Olen avoin ja suhtaudun ihmisiin ja asioihin hyvin myönteisesti, pidän tärkeänä etten ennakkoasennoidu negatiivisella tavalla, vaan yritän esim. asiakkaita kohdatessani ihmissuhdeammatissani kohdata hänet aina puhtaalta pöydältä. Jos joku minua ärsyttää, niin se on varmaan ajattelemattomuus, syvällisyyden puute, itsetuntemuksen puute, se ettei tiedä mitä haluaa ja kykene ottamaan resurssejaan käyttöön. Myös huonot käytöstavat ärsyttävät.

      • MiäsPualine

        Joka laskee päänahkoja.. ha ha haaaa


    • -missmiss-

      Itse olen neitsyt ja minusta saa ilkeän kuvan, koska olen suorapuheinen ja tartun asioihin välittömästi, jos huomaan vääryyttä tai suunnatonta ärsytystä esim. rasismipuheet saavat minut hiiltymään todenteolla. Suorapuheisuus ilmenee sillä että sanon asioita niinkuin ne on. Minun on tuotava mielipiteitäni julki ja se aiheuttaa kiistelyä, josta nautin. Moni ottaa sen riidanhakuisuutena. Rakastan kiistellä ja perustella kantani. Kuuntelen kiinnostuneena toisen näkökantaa ja yritän (ikävä kyllä) aina kumota sen omilla mielipitelläni.

      Pohjimmiltani olen kuitenkin kiltti. Liiankin kiltti, kuten aiemmat tässä ovatkin sanoneet. Tarkoitan hyvää, vaikka tietenkään kaikki eivät sitä voi ymmärtää. Kuitenkin jos suutun, kiukkuni on terävää ja raivokasta.

      Neitsyt on kuin ruusu, kaunis päältä, mutta jos teet väärän liikkeen, piikit pistävät yllättävän kivuliaasti. Neitsyitä voidaan aliarvioida riitatilanteissa.

      • Merkurius huone 12.

        Venus Neitsyessä/Skorpionissa ja hyvin monia muita mahdollisuuksia. Puhuu puhumisen vuoksi?
        Nousu Jousimies? Ehkä ei.


      • Jennaneitsyt
        Merkurius huone 12. kirjoitti:

        Venus Neitsyessä/Skorpionissa ja hyvin monia muita mahdollisuuksia. Puhuu puhumisen vuoksi?
        Nousu Jousimies? Ehkä ei.

        Teillä ei taida olla mitään käsitystä siitä mistä puhutte. Mä oon keskutellut oikean astrologin kanssa ja se ainakin sai mun silmät aukenemaan. http://horoskooppi.nettisivu.org/ Jukka tietää mistä puhuu.

        Ei kukaan voi sanoo et neitsyet on paholaisii, hei haloo!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5319
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4745
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3016
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1643
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe