Heippa
Aion hakea maisteriohjelmaan johon tarvitaan thesis proposal. En kuitenkaan tunne alaa niin hyvin, että tietäisin tarkkaan millaisele tutkimukselle on tarvetta. En ole opiskelija, joten minulla ei ole pääsyä elektronisiin tietokantoihin kuten opiskelijoilla. Mistä siis aiheideoita thesis proposaliin uudelle alalle? :)
Mistä aihe uudelle alalle?
2
286
Vastaukset
- vaikka näin
Voit mennä yliopiston kirjastoon ja selata siellä tietokantoja, osin myös muiden yliopistojen. Pääsy kirjastoon on kaikille vapaa.
Tietysti, jos et ole yliopistopaikkakunnalla, niin tilanne on ongelmallisempi.- millinen
Joillakin aloilla löytyy myös netistä jonkin verran julkaistuja opinnäytetöitä, mutta riippuu ihan siitä, mitä alaa olet hakemassa lukemaan. Kannattaa ainakin tarkistaa niiden yliopistoiden sivuilta, joilla kyseistä alaa opetetaan. Tietysti jos on paikkakunnalla myös kirjastosta löytyy. Monesti näistä opinnäytteistä löytyy myös ideota jatkotutkimusaiheista, joista voi saada itselle vinkkiä. Jos et löydä valmiita opinnäytetöitä, luultavasti löydät ainakin otsikkolistauksia ja niistä saa jo aika paljon irti sen suhteen, minkä tyyppisistä aiheista kyseisellä alalla opinnäytteitä tehdään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 265291
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34647- 1461601
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551436Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141260- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211064viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.201965En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61903- 37829