Kysymyksiä ja vastauksia

Mysteriet

Mitäs sanoisit jos pukisin ylleni
jotain syntisen mustaa...

Kot kot

* * *
Yllättyisitkö jos olisinkin vain
pikkuriikkisissä stringeissä...

Miau

* * *
Kenties jotain parfyymiä
jotain viettelevää...

Titityy

* * *
Miksipä en pukisi päälleni
jotain kunnollista
ja lämmintä

Vanha villahousupiru

* * *

Ainakin harjaan tukkani

22

393

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi vitsinvitsit, mikä ihana pläjäys !

      Karvaa, viettelevyyttä kanoista kissamaiseen
      notkeuteen ja naisen maailmaan. Ai että mää
      nauttisi tästä Mys.

      Vallan mainiota aamuluettavaa, kiitos.

      • Makoisa aamu herätys ja kaikki käy kunhan pidät
        tähän aikaan terveydestäsi hyvää huolta ettet vilustu.

        Mukavan kevyt aamupala ja "hartaudella"sisään
        viety haudottavaksi,mikäs tässä kiire olis mihinkään.

        Oisit mainio lemmikki...mistä niitä saa ?


      • Mysteriet

        Hih - ajattelin tuossa, että pitäisi vissiin hakea uusi takki kun tuo vanha alkaa jo paitsi näyttää niin myös tuntua tosi vanhalta...
        Kyselin hieman pukeutumisvinkkejä kanakopilla - siitä kotkotuksesta nyt ei kukaan ota selvää =)

        Kissoillekin passaan ihan vanhassa lookissa, kunhan ruokahuolto pelaa *nauraa* =)

        Taitaa siis jäädä takin osto ensi talveen :O

        Kiitos Sinulle ihanaisesta kommentista!!


      • Mysteriet
        dolan kirjoitti:

        Makoisa aamu herätys ja kaikki käy kunhan pidät
        tähän aikaan terveydestäsi hyvää huolta ettet vilustu.

        Mukavan kevyt aamupala ja "hartaudella"sisään
        viety haudottavaksi,mikäs tässä kiire olis mihinkään.

        Oisit mainio lemmikki...mistä niitä saa ?

        Ei täällä palella tarvi =)

        Saattoi tuota runoa kirjoittaessa tulla hetkellinen yksinäisyyden tunne...
        Kilometreittäin metsää ympärillä ja minulla seurana vain eläimet - tosin ne ovat kyllä hyvää seuraa, eikä niin kranttuja siitä miten pukeudun =)

        Kiitos, Dolan!


      • Mysteriet kirjoitti:

        Ei täällä palella tarvi =)

        Saattoi tuota runoa kirjoittaessa tulla hetkellinen yksinäisyyden tunne...
        Kilometreittäin metsää ympärillä ja minulla seurana vain eläimet - tosin ne ovat kyllä hyvää seuraa, eikä niin kranttuja siitä miten pukeudun =)

        Kiitos, Dolan!

        Olen tavallaan tiennyt että asut virikkeellisessä
        ympäristössä luonnon kauneuden ympäröimänä

        että Onnellinen saat olla mutta jos oikein
        sosiaallinen olet - varmaan oletkin - niin
        voi tuntea mainitsemaasi yksinäisyyden
        tunnetta mutta ehkäpä kuitenkin havahdut
        tarvittaessa tuntemuksiin ... ja
        liikekannollepanoon kaasuttaen tai hiphop
        pirskeisiin parkettien pinnoilla...

        ... kato nyt kun komean pitkä lause,ei kuitenkaan
        Guinnesin kirjaan vielä jos vaikka yömyslille pääsis,
        mutta aamiaispöytäkin käy.

        Hyvät myslikkaiset yöt kuin aamu seredaanit Sinulle.


    • Asuste noin yleensä, ei pakollinen,
      mutta suotava, hehehhe Nauroin kippurassssa...
      T

      • Mysteriet

        Sinuakin näkee!

        Arvasin että tämä kutittaa Sinua :O

        Kiitos !!


    • oiva k.

      villahousuistakin löytyy sähköä
      säpinää
      pimeässä voimakasta kipinää

      • Mysteriet

        Totta puhut!

        Vähän vielä jos villoihin keinokuitua niin kipinöinti on taattua =)

        Kiitos =)


    • mahdotonyhtalo

      Täälläkin on kaipailtu viime aikoina villahousuja :). Mistäköhän niitä saa?

      Pidin. Joo, kyllä täälläkin hiukset pestää.

      • Mysteriet

        Meinaan oikeita villahousuja.
        Puuvilla ja elastaania se nykyään taitaa olla - harmi, oikea villa olisi niin lämpöistä...

        Vieläkö sitä kaniangoraa muuten saa Instrusta??

        Tukka on hyvin ja kaikki on hyvin =)

        Kiitos!


      • mahdotonyhtalo
        Mysteriet kirjoitti:

        Meinaan oikeita villahousuja.
        Puuvilla ja elastaania se nykyään taitaa olla - harmi, oikea villa olisi niin lämpöistä...

        Vieläkö sitä kaniangoraa muuten saa Instrusta??

        Tukka on hyvin ja kaikki on hyvin =)

        Kiitos!

        Lidlissä on ollut jotakin angoraista. Viimeiset villahousut ostin Euromarketista muistaakseni euron hintaan. No, ne kyllä käytettiin loppuun :]. Et ole ajatellut angorakanifarmariksi ryhtymistä? Tai sitten siirtyä fleecekerrastoihin.


      • Mysteriet
        mahdotonyhtalo kirjoitti:

        Lidlissä on ollut jotakin angoraista. Viimeiset villahousut ostin Euromarketista muistaakseni euron hintaan. No, ne kyllä käytettiin loppuun :]. Et ole ajatellut angorakanifarmariksi ryhtymistä? Tai sitten siirtyä fleecekerrastoihin.

        Olen nimittäin alkanut vanhemmiten palelemaan... :/

        Täällä kotona ei olisikaan niin väliä, mihin pukeudun (kanat ja kissat eivät paljoakaan perusta moisesta), mutta työhaalarin alla onkin tarkkaa, mitä päälleen laittaa...
        Siinä pitää olla laatua =)

        Kanifarmarin jobi voisi kyllä olla hauskaa ja haastavaa !!


    • Jaa että tällaisia repliikkeja teilläpäin.
      Kotoisen mukavaa sanailua.
      Viimeinen ei (ilmeisesti) ole kysymys vaan toteamus.

      Otsikkoni A-osa on vastaus kysymykseen jonka tarkoitit toteamukseksi ja B-osa on kommenttisi vastaukseeni (olettaen että se on hänen vastauksensa).

      Ja ettei menisi monimutkaiseksi:
      Kaikkialla missä on repliikkejä tarvitaan myös roolihahmot.

      Tulkinnoissa ne menevät joskus sekaisin - kuvitellut ja todelliset keskenään. Tarkoituksella ja tarkoituksetta. Kiusalla tai kiusoitellaksemme.

      :)

      • Mysteriet

        Minä olen jalostanut tuon yksinpuhelun toiselle tasolle...
        Tietyllä äänensävyllä kurnutettu kotkot tarkoittaa hyvää huomenta, toisella hyvää iltaa, nälkä, jano, jne...

        Kissoilla on vaan yksi miau - NÄLKÄ!
        Niistä ei juuri juttuseuraksi kyllä oo, mutta sen aijan voin kyllä mainiosti puhella itseksenikin =))

        Minä olenkin keksinyt hyvän konstin varmistaakseni tuon roolihahmojen sekoittumiseen =)
        Laitan vaan runoni perään yksinkertaisesti alkukirjaimen (Fakta ja Fiktio), niin lukijalle ei tule kiusallista oloa siitä miten runoani pitäisi tulkita.
        Hmmm...
        Tähän runoon olisikin kyllä kuulunut ehdottomasti "F"

        =)

        Kiitos Ääpee !


      • Mysteriet kirjoitti:

        Minä olen jalostanut tuon yksinpuhelun toiselle tasolle...
        Tietyllä äänensävyllä kurnutettu kotkot tarkoittaa hyvää huomenta, toisella hyvää iltaa, nälkä, jano, jne...

        Kissoilla on vaan yksi miau - NÄLKÄ!
        Niistä ei juuri juttuseuraksi kyllä oo, mutta sen aijan voin kyllä mainiosti puhella itseksenikin =))

        Minä olenkin keksinyt hyvän konstin varmistaakseni tuon roolihahmojen sekoittumiseen =)
        Laitan vaan runoni perään yksinkertaisesti alkukirjaimen (Fakta ja Fiktio), niin lukijalle ei tule kiusallista oloa siitä miten runoani pitäisi tulkita.
        Hmmm...
        Tähän runoon olisikin kyllä kuulunut ehdottomasti "F"

        =)

        Kiitos Ääpee !

        tästä runosta huomaa sanomattakin että se on "F". Ei tulkinnanva(a)raa.

        Mutta kiitos ideasta!

        Taidan ottaa käyttöön.
        Tästä lähtien laitan siis jokaisen runoni perään kirjaimen "F" ettei kenellekään jää epäselväksi onko se fakta, fiktio vai faktio.

        Muistuu mieleen kun opettaja peruskoulun neljännellä kysyi onko mänty havu- vai lehtipuu ja yks yksinkertaisena pidetty tyttö vastasi että "On se". Tietysti nauroimme. Jälkiviisautena totean että naurumme oli vastausta tyhmempi.


      • Mysteriet kirjoitti:

        Minä olen jalostanut tuon yksinpuhelun toiselle tasolle...
        Tietyllä äänensävyllä kurnutettu kotkot tarkoittaa hyvää huomenta, toisella hyvää iltaa, nälkä, jano, jne...

        Kissoilla on vaan yksi miau - NÄLKÄ!
        Niistä ei juuri juttuseuraksi kyllä oo, mutta sen aijan voin kyllä mainiosti puhella itseksenikin =))

        Minä olenkin keksinyt hyvän konstin varmistaakseni tuon roolihahmojen sekoittumiseen =)
        Laitan vaan runoni perään yksinkertaisesti alkukirjaimen (Fakta ja Fiktio), niin lukijalle ei tule kiusallista oloa siitä miten runoani pitäisi tulkita.
        Hmmm...
        Tähän runoon olisikin kyllä kuulunut ehdottomasti "F"

        =)

        Kiitos Ääpee !

        >Minä olen jalostanut tuon yksinpuhelun toiselle tasolle...<

        Siis yksinpuhelun? Nyt vasta hokasin että se on yksinpuhelu. Luulin että esitit hänelle kysymyksiä ja hän vastasi (ikäänkuin sinuksi tekeytyen) kot kot ja miau.

        Voihan fidura.


      • Mysteriet
        aitiparta kirjoitti:

        tästä runosta huomaa sanomattakin että se on "F". Ei tulkinnanva(a)raa.

        Mutta kiitos ideasta!

        Taidan ottaa käyttöön.
        Tästä lähtien laitan siis jokaisen runoni perään kirjaimen "F" ettei kenellekään jää epäselväksi onko se fakta, fiktio vai faktio.

        Muistuu mieleen kun opettaja peruskoulun neljännellä kysyi onko mänty havu- vai lehtipuu ja yks yksinkertaisena pidetty tyttö vastasi että "On se". Tietysti nauroimme. Jälkiviisautena totean että naurumme oli vastausta tyhmempi.

        Pelkkää fuulaa ja filunkia :O


      • Mysteriet
        aitiparta kirjoitti:

        >Minä olen jalostanut tuon yksinpuhelun toiselle tasolle...<

        Siis yksinpuhelun? Nyt vasta hokasin että se on yksinpuhelu. Luulin että esitit hänelle kysymyksiä ja hän vastasi (ikäänkuin sinuksi tekeytyen) kot kot ja miau.

        Voihan fidura.

        Tavallaan oikein ja tavallaan ei... (faktaa)

        En tunnusta höpöttäväni itsekseni, naamioin sen ainakin tehokkaasti juttelemalla elukoille, peilikuvalle, mallinukelle, postilaatikolle...
        Kerran muuten sattui niin että eräs mallinukke (yhdessä myymälässä jossa luulin(!) olevani yksin) vastasi minulle *nauraa* - siitä sainkin kuulla kauan ;D

        Kaakateilta kyselin tässä yhtenä aamuna, mitä ne tuumaisivat jos ostaisin uuden takin - no vastaus oli lievästi tulkinnanvarainen - kot kot - ehkä päädynkin lainahöyheniin =)

        Fool =)


      • Mysteriet kirjoitti:

        Tavallaan oikein ja tavallaan ei... (faktaa)

        En tunnusta höpöttäväni itsekseni, naamioin sen ainakin tehokkaasti juttelemalla elukoille, peilikuvalle, mallinukelle, postilaatikolle...
        Kerran muuten sattui niin että eräs mallinukke (yhdessä myymälässä jossa luulin(!) olevani yksin) vastasi minulle *nauraa* - siitä sainkin kuulla kauan ;D

        Kaakateilta kyselin tässä yhtenä aamuna, mitä ne tuumaisivat jos ostaisin uuden takin - no vastaus oli lievästi tulkinnanvarainen - kot kot - ehkä päädynkin lainahöyheniin =)

        Fool =)

        Kuva muotoutuu.

        Mallinukeille puhumisesta en olisi huolissani niinkään. Hyvä ettet nipistänyt tissistä. :)

        http://www.youtube.com/watch?v=duwf8wGfZps


    • Laita kaikki
      jokainen kerranlla.
      Saa miehetkin maukaan.
      Namupalan villahousuilla.
      Ja minä nauraa hykerrän.
      Tarjoan Poém tuoksua.
      Viet jalat alta...
      Vilkutan,,,,,,,,,,

      • Mysteriet

        Tulipa ihana olo - ajattele - korvan taa Boem ja villahousut jalkaan, kuka sellaista yhdistelmää voisi vastustaa =))

        *kikattaa*

        Kiitos ja hali, Päivänpaiste!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe