Hemapro

Mölli111

Moi,
onkos kukaan käyttänyt pukamiinsa tuota hemaprota? luvataan tekevän ihmeitä, mutta toimiiko oikeasti? Hinta on aika kallis ja postikulut 50 e...mut jos tilaa luottokortilla ja sitten joku ups tuo niin sitten "postit" vissiin 0 e.

12

5160

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pukkis2000

      nooh, onko kellään kokemuksia? Tässä kahden vaiheilla että tilaanko, mutta kun ei oikein tunnu löytyvän mitään käyttäjäkokemuksia..

      • on ongelmia

        Kehuivat asiakas palautteilla ja sillä että toimivat EUn hyväksymästi. Kuitenkin asiakas palautteissa nimimerkit Englannin ja Espanjan kilelisiä nimiä. Voi olla uusi tuote tai vanha jota uudelleen lämmitellään. KAikkea ei voi uskoa osan varmaankin

        Luen kun tulee kokemuksia ja tuumin sitten uusiksi


      • Kellokanerva
        on ongelmia kirjoitti:

        Kehuivat asiakas palautteilla ja sillä että toimivat EUn hyväksymästi. Kuitenkin asiakas palautteissa nimimerkit Englannin ja Espanjan kilelisiä nimiä. Voi olla uusi tuote tai vanha jota uudelleen lämmitellään. KAikkea ei voi uskoa osan varmaankin

        Luen kun tulee kokemuksia ja tuumin sitten uusiksi

        Minäkin vielä yli vuoden päästä kyselen kokemuksia Hempro ihmeaineesta. Ei näytä löytyvän. Kertokaa ihmeessä, jos joku on kokeillut, ettei rahat mene ihan hukkaan.


      • Anonyymi

    • kirvely pois

      Tilasin vuoden pakkauksen, jossa oli kapselit ja voiteet. Huomasin vaikutuksen melko pian aloituksen jälkeen. Tämä Hemapro näyttää olevan markkinoilla ainoa tuote, joka oikeasti helpottaa ja parantaa peräpukamiin johtuvia ongelmia. Kapselit rauhoittavat ja tasapainottavat paksusuolen toimintaa ja voide vähentää ja estää peräaukon kutinaa ja kirvelyä sekä verenvuotoa.
      Koko satsi on nyt käytetty ja uutta on tilattava.

    • halvempiakin löytyy

      Näkyy olevan pelkkiä mainossivustoja kyseiselle tuotteelle. Halvempiakin voiteita yms. löytyy.

    • Huuhaata

      Todellista apua peräpukamiin ei tuosta tuotteesta ole.

    • auttaakyllä

      Minulla ainakin auttoi selvästi. Pillerit auttavat ulostetta löysemmäksi ja voide rauhoittaa peräaukkoa. Kannattaa käyttää päivittäin, esim. iltaisin ensin suihkutus ja sitten voidetta peppuun.

      • Anonyymi

        Täytyypä vastata ketjuun, vaikka onkin ikivanha. HemaPro on ehdottomasti paras tuote peräpukamiin. Itse olen voiteella hoitanut ja saanut POIS kymmeniä vuosia olleet pukamat. Tuntuu uskomattomalta, mutta totta on. Vaivasivat silloin tällöin ja käytin apteekin juttuja, joilla kipu ja kutina loppui, mutta pukamat jäivät. Sitten taas rupesivat vaivaamaan ja osuin tuohon HemaProhon. Nyt ihan pari viikkoa sitten sain vatsani kovalle ja pullahti uudet tosi kipeät pukamat. Onneksi oli voidetta ja viikossa taas hävisivät. Ihan mahtava tuote. Ja nykyisin saa Suomestakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyypä vastata ketjuun, vaikka onkin ikivanha. HemaPro on ehdottomasti paras tuote peräpukamiin. Itse olen voiteella hoitanut ja saanut POIS kymmeniä vuosia olleet pukamat. Tuntuu uskomattomalta, mutta totta on. Vaivasivat silloin tällöin ja käytin apteekin juttuja, joilla kipu ja kutina loppui, mutta pukamat jäivät. Sitten taas rupesivat vaivaamaan ja osuin tuohon HemaProhon. Nyt ihan pari viikkoa sitten sain vatsani kovalle ja pullahti uudet tosi kipeät pukamat. Onneksi oli voidetta ja viikossa taas hävisivät. Ihan mahtava tuote. Ja nykyisin saa Suomestakin.

        Mistä saa tilattua Suomesta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä saa tilattua Suomesta?

        terveysmarket..itse olin jo hirttömistä suunnitellut mutta satuin huomaamaan ,varmaan täällä, kehuja voiteelle niin tilasin.Todella ihmeainetta;lähtötilanne oli ettei pukama pysynyt sisällä edes nukkuessa ja helvetin kipeä.Pesin ja voitelin tällä,eikä sen kummemmin ole vaivannut, iltaisin olen laittanut.IHMEAINE.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8326
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2539
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe