Jos saa liitonpäivärahaa nii tietääkö joku miten se vaikuttaa asumistukeen, kodihoidontukeen, äitiysrahaan? Ja mitä tukia noiden lisäksi voi saada kun hankkii lapsen? Nii no tietysti lapsilisä mut siihen nyt tuskin vaikuttaa omat tulot. Kiitos jo etukäteen!
Neuvoja kaipaisin..
tietämätöngj
1
288
Vastaukset
- ..........
Liiton päivärahaa et tietenkään saa äitiyspäivärahan aikaan, sillä silloin et ole työtä hakeva vaan äitiyslomalla. Liiton päivärahasta vähennetään kotihoidontuki jos saat niitä samaan aikaan. Joissakin kunnissa saa kuntalisää kotihoidontuen lisäksi. Lapsi vie rahat... ei siinä tienaa...voin kertoa ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702952
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792128
- 951956
- 321702
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191175