Miten poistaa profiili???

profilerrrr

Boksilla jo 3 peliprofiilia, haluaisin kaikki pois, paitsi yhden jota itse käytän, miten onnistuu?

10

1109

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • a332

tässä juuri näkee paskan boksin ja PS3:n eron. Hyvä esimierkki.

• jooooooooooooooooooo

leluloota xbox

• sillä lailla123

saa mee asetuksiin sieltä memory ja sielt gameprofile ja siel on vaihto ehot move ja delete sit painat vaan delete

• geggulux
        sillä lailla123 kirjoitti:

saa mee asetuksiin sieltä memory ja sielt gameprofile ja siel on vaihto ehot move ja delete sit painat vaan delete

toi munki piti kysyy mut eipä tarvinnu:)

• homonääs

Tässä lainaus xbox.com sivulta ja toimii. voit poistaa konsolistasi profiileja, joita et enää käytä. Toimintaohjeet:

Siirry kohtaan Settings (Asetukset) ja valitse sitten System (Järjestelmä).
      Valitse Storage (Tallennustila).
      Valitse All Devices (Kaikki laitteet).
      Valitse Gamer Profiles (Pelaajaprofiilit).
      Valitse pelaajatunnus, jonka haluat poistaa.
      Valitse Delete (Poista).
      Valitse jokin seuraavista:
      Valitse Delete Profile Only (Poista vain profiili). Tällöin profiili poistetaan, mutta tallennettuja pelejä ja saavutuksia ei.
      Jos haluat poistaa profiilin lisäksi siihen liittyvät tallennetut pelit ja saavutukset, valitse Delete Profile and Items (Poista profiili ja kohteet).

• elias27

hyvät ohjeet mut huono nimimerkki!

Tietääkseni tää ei oo homojen palsta!

• homookkonää

Jos se kuitenkin viittaisi Tamperelaisuuteen??

• vitun pellet

Aika lapsellista tulla tänne kehumaan jtn ps3

• Uolevi Alapää

Mun mielestä teil on kaikilla kaakka pöksyis!

• Xbox<3

Just joo....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Asianajaja Herman Ljungberg

Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä
      Maailman menoa
      159
      7077
    2. Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??

Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.
      Jyväskylä
      33
      4203
    3. Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.

Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.
      Maailman menoa
      115
      2261
    4. Ja taas kerran

Mutka ja joki. Kenties liikaa nopeutta. Miksi?
      Nurmijärvi
      64
      1991
    5. Mikä on rakkain fantasiasi kaivatusta?

Ja kertoisitko sen hänelle?
      Ikävä
      84
      1485
    6. Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.

Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la
      Hybridi- ja sähköautot
      203
      1472
    7. Nainen, taidan inhota minua todella

tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll
      Ikävä
      73
      1101
    8. Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen

Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202
      Viihde ja kulttuuri
      14
      996
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi

vuoden 2025 aluksi?
      Ikävä
      48
      989
    10. Rattoisaa lauantai iltaa

Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa
      Ikävä
      225
      957
    Aihe