Pariskunta haluaisi vuokrata erittäin hyvätasoisen mökin mukavuuksineen, jonkin kivan kaupungin läheltä. Tulemme helsingistä. joten max ajomatka 100-200km! Haluamem vuokrata mökin muutamaksi päiväksi talvilomallamme viikon 15 aikana.
Jos sinulla on hieno mökki tarjolla niin laitat sähköpostia: [email protected]. Kuviakin tai linkkejä mielellemmä katsomme. Tarkoitus olisi rentoutua ja pitää vähän hauskaakin =)
Halutaan vuokrata mökki Viikolle 15!!!
4
469
Vastaukset
- Pikkuniemi
Laitoin sähköpostia mökistämme. Pikkuniemen Peuranpesä on täysinvarusteltu huvila (6 4 hlö) rauhallisella, luonnonkauniilla paikalla lähellä Tamperetta ja Ellivuorta. Viikkovuokra huhtikuussa 550 eur, myös lyhyemmät jaksot mahdollisia. Tarkempia tietoja löytyy kotisivultamme http://www.pikkuniemi.net - voit myös soittaa (puh. 050-3542 111) tai kirjoittaa sähköpostia seija(at)pikkuniemi.net . Tervetuloa!
- HeikuraHki
Jos sinulla on tarjota vuokralle pariksi pv:ksi, viikolla tai vkl:ksi siistiä, laadukasta mökkiä vuokralle ota yhteyttä: [email protected]! =) Olemem myös kiinnostuneita vuokraamaan mahdollisesti mökkiä myös loppukesästä!
- paukkeli
tarjolla siisti ja laadukas huvila ähtärissä 120 m2 makuupaikat 8 4,liinavaatte,pyyhkeet ja loppusiivous kuuluvat hintaan www wanhaaleksanteri.fi
- myhis68
HEi,
googleta villa Majala, ja käy tsekkaamassa kotisivumme.
Mökkimme sijaitsee Laukaassa n 30 km Jyväskylästä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 573669
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262626- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066