Miten koulusta voi valmistua asiantuntijaksi? ei kukaan voi olla asiantuntija mistään ilman useamman vudoen työkokemusta. Naurettava koko ammattinimike, itse en anna sille enää mitään arvoa.
Asiantuntija =?
5
450
Vastaukset
- Nyfiken
Missä ammattikorkeakoulussa on asiantuntija-linja???
- vähemmän hupaisaa
Lähes kaikissa. Melkein kaikista voi valmistua asiantuntijatehtäviin.
Pääsääntöisesti unohdetaan mainita vaadittava työkokemus. - säpä
vähemmän hupaisaa kirjoitti:
Lähes kaikissa. Melkein kaikista voi valmistua asiantuntijatehtäviin.
Pääsääntöisesti unohdetaan mainita vaadittava työkokemus.Valmistuttua olet lähes nolla jolla on jokin käsitys asiasta. 10v. kokemuksen jälkeen olet jo osaaja. Pari tutkintoa päälle ja olet asiantuntija
- vähemmän hupaisaa
säpä kirjoitti:
Valmistuttua olet lähes nolla jolla on jokin käsitys asiasta. 10v. kokemuksen jälkeen olet jo osaaja. Pari tutkintoa päälle ja olet asiantuntija
Joo, eivät kaikki, joilla on työkokemusta ole asiantuntijoita.
Eivätkä työnantajat nyt muutenkaan liikaa noihin koulutuksiin
taida luottaa.
Harmi että tuollaista asiantuntijajuttua uskotellaan nuorille väärällä tavalla.
- Anonyymi
Näitä on nykyään joka paikassa. Asiat ovat vaikeita, jolloin voi piiloutua tuon nimikkeen taakse muka turvaa antamaan ja tietämään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984