Kadut hyvässä kunnossa.

Potkurilla persijeen

Ei polannetta ei penkkoja ei kasoja risteyksissä, hienoa, tänä talvena homma toimii.

27

2000

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lumeton

      On kai ne kun ei oo paljoa luntakaan että kummosia penkkoja pääsis tulemaan. Mut jospa sitä vielä tulis ennen kesää..

      • qöeoru

        ei ou ku pakkasta pakkasta vaen perkele


      • Pertana

        Ainakin täällä iivantiiran perukoilla missä malinen muka auraa on lunta, polannetta ja kuoppia vallan penteleesti. Kyllä työmoraali on menny huoniksi.


      • ajeleva
        Pertana kirjoitti:

        Ainakin täällä iivantiiran perukoilla missä malinen muka auraa on lunta, polannetta ja kuoppia vallan penteleesti. Kyllä työmoraali on menny huoniksi.

        Ajelen päivittäin noita perukan teitä. Mietihän syksyä, millainen se oli ja kirjoita vasta sitten. Jos tie aurattaisiin sileäksi, aloittaisit sinäkin vikinän, että kun kaikki sorat ojaan aurataan...


      • käytännön maamies
        ajeleva kirjoitti:

        Ajelen päivittäin noita perukan teitä. Mietihän syksyä, millainen se oli ja kirjoita vasta sitten. Jos tie aurattaisiin sileäksi, aloittaisit sinäkin vikinän, että kun kaikki sorat ojaan aurataan...

        Jos ammattitaito ei riitä kun paskan luontiin niin pitää tehdä sitten sitä, ja jättää vaativat työt ammattilaisille.


      • aalokkoa ajava
        Pertana kirjoitti:

        Ainakin täällä iivantiiran perukoilla missä malinen muka auraa on lunta, polannetta ja kuoppia vallan penteleesti. Kyllä työmoraali on menny huoniksi.

        ei ripulin ajo pätevöitä vaativiin tienhoito töihin.


      • mökkil.
        Pertana kirjoitti:

        Ainakin täällä iivantiiran perukoilla missä malinen muka auraa on lunta, polannetta ja kuoppia vallan penteleesti. Kyllä työmoraali on menny huoniksi.

        Onko tämä se sama Sonta Jeesus , josta puhhuut että akkasa perintö metillä konneita ostelee?


      • jonteeri
        mökkil. kirjoitti:

        Onko tämä se sama Sonta Jeesus , josta puhhuut että akkasa perintö metillä konneita ostelee?

        enpä tiijä perintömetistä, van ylensä nämä kunttajussit harrastellöö meijän veronmaksajaen rahhoella.


      • onkijussi
        jonteeri kirjoitti:

        enpä tiijä perintömetistä, van ylensä nämä kunttajussit harrastellöö meijän veronmaksajaen rahhoella.

        Onko perukkalaiset kettuja metästänyt.


      • ex-kuhM.
        Pertana kirjoitti:

        Ainakin täällä iivantiiran perukoilla missä malinen muka auraa on lunta, polannetta ja kuoppia vallan penteleesti. Kyllä työmoraali on menny huoniksi.

        Onko nämä samoja malisia,jotka pitää karhu haaskaa joka vuosi.Lehmä tai pari ollut parikymmentä vuotta.


    • lenkkeilijät

      Lumisadetta tässä ootellaan, että nuo koiran jätökset häviäisi tien ja kevyenliikenteen varsilta pois. On se kauhian näköstä, kun paskoja on tien varsilla. Koiran ulkoiluttajat on koiran viemistä paskalle tien varsille, näin säästyy oma tontti puhtaana!

    • Näin on näppylät

      Saatana mihin kuntoon saivat kadut muutaman lumisateen jäljiltä. Huhheijjaa terät maahan tai pysykää kotona mamin vieressä.

      • ..vielä..

        Kyllä ne vielä viime viikolla aurasivat paljaita teitä. Kipinät vain sinkoili! Nyt kun olisi mitä aurata niin eipä auroja näy...


      • o-mies

        pitää vissiin se ookkeli ottaa naftaliinista jotta kirkolle pääsee... just hihnanki rasvasin..


      • ka eipä siinä....
        o-mies kirjoitti:

        pitää vissiin se ookkeli ottaa naftaliinista jotta kirkolle pääsee... just hihnanki rasvasin..

        niin kait se turbo ockelbo apexi ottaa alle... 400 hp... just ymppäsin turbotimerin ahot on noin 13bar! kyllä rotaxi 377 kestää....


    • Viddupuddi

      Ei ainakaan keskusta ole sinnepäinkään kunnossa, kuin papparaisen aikaan. Noh toisaalta....

      • auravalametti

        Kyllähän mie sannoisin keskustan oleman hienommalla kunnolla mittä sen vanhemman yrittäjän aikoihin.


      • eikö vaan
        auravalametti kirjoitti:

        Kyllähän mie sannoisin keskustan oleman hienommalla kunnolla mittä sen vanhemman yrittäjän aikoihin.

        kyllä on kunnossa ollut.


    • Mulkku seisoo

      Tänä aamuna oli iso lumipallo liittymässä, taiteilijoita nuo lumikuskit. Teenkö lumiukon?

    • 248

      Hyvää Pääsiäistä rattori miehille.Toivesävelin :Anssi Umpikelan kappale ajetaan traktorilla.

    • LuntaJäätäPakkasta

      Entisen Marikon parkkipaikka ei ole hääppöisessä kunnossa.

    • entinen rattoriukko

      Mee putsaamaan, jos pistää silmään!

    • urpot!

      Täällä keski-iän ylittäneet pullamössö ukot itkee kateellisena, kun nuori mies laittaa koneita ja aukasee tiet ja tekee muut konehommat ammattitaidolla. Ettähän työ raukat pääse ees raktorin kyytiin, kun rapamahat niin isoksi kasvanna työttömänä ollessa. Malinen hoitanu hommasa hyvin!

      • Kettu vintillÄ

        Onkohan kekkosentien auramies vaihtunut,ennen oli hyvä heti aamusta.Nyt on niinkuin kyntöpelto.


    • Kyntö'mies

      Kuhmon kaikki tiet,
      täynnä kuoppia.
      Joka kuopan pohjalta,
      rapa roiskahtaa.

      Joka tien varrella,
      talo pienoinen.
      Joka talon kammarissa,
      peppu lämpöinen.

      • mikäonkuneitaidotrii

        Nuo kunttajussiin tienhoetotyöt rattorilla pitää laella kielteä, ee siittä taho tulla ku sanomista, ei minkäänlaesta ammattitaetoa ei minkäänlaesta kertakaikkijaan.
        Oamulypsyn jäläkeen iltapäevällä ennen iltalypsyö ku hyö koettaa roapie nuitä teitä.
        Ovat jo kappeitahi ku kelekkaurat.


    • tiet on hyviä

      Herra ostaa vehkeet ja alakaa höyläämään.
      Voipi käyvä ettei rahat riitä.
      Totiasia. Jos Kuhmossa maa-/ kunttajussit ei niillä vermeillään ja ajan käytöllään pysty, eikä kelpaa tienavaajiksi, voipi olla, tie pysyy talvikauden avaamatta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1935
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1043
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      102
      965
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      737
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      574
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe