Onko täällä ketään joilla olisi ollut klamydia ja on nyt raskaana tai saanut lapsen?
Itse sairastin kalmydian ja pelkään lapsettomuutta yli kaiken :`(
En tarvitse mitään moraali ym. saarnoja. Asiallisia vastauksia. Kiitos :)
Klamydia ja raskaus
9
611
Vastaukset
- e
mulla oli klamydia joka hoidettiin. nyt 3v tyttö ja toista odotan. mielestäni klamydia vaan hoitamattomana aiheuttaa lapsettomuutta.
- ugt7iuygyiuh
itselläni on ollut klamydia muutamia vuosia sitten pariin otteeseen.. Minäkin pelkäsin lapsettomuutta yli kaiken.. Mutta olen nyt kuitenkin onnellisesti raskaana tänään laskettu aika olisi ollut. Kyllähän klamydia voi aiheuttaa lapsettomuutta, koska sehän voi olla täysin oireeton pitkiäkin aikoja.. Toivottavasti sinulla kuitenkaan asia ei ole näin surullisesti :( Pidetään peukkuja!
- ..
Klamydia jonka sairastin oli minulla max puol vuotta ja lähti ensimmäisellä hoitokerralla.
Nyt vain toivon että saan joskus vielä lapsia,koska niitä haluan eniten koko maailmassa :( jos ei luonnollisesti niin edes joillain hoidoilla. - juhidjuhbws78
.. kirjoitti:
Klamydia jonka sairastin oli minulla max puol vuotta ja lähti ensimmäisellä hoitokerralla.
Nyt vain toivon että saan joskus vielä lapsia,koska niitä haluan eniten koko maailmassa :( jos ei luonnollisesti niin edes joillain hoidoilla.on niin suurta tuhoa saanut aikaiseksi. Tietysti koskaan ei pidä vähätellä tietenkään. Toivotaan parasta!
- Klamydiax2
Hei! Itselläni nuoruudessa kaksi klamydiatartuntaa, jotka kylläkin hoidettu melko pikaisesti tartunnasta. Meillä lapsi saatiin aluille hedelmättömyyshoidoilla, mutta se ei johtunut klamydiasta vaan PCO:sta. Tietenkin munanjohtimet tutkittiin ennen hoitoja ja auki olivat. En siis usko, että sinulla on syytä huoleen :) Ja vaikka klamydia olisikin tehnyt tuhojaan, ei se tarkoita, ettetkö voisi saada lapsia. Tsemppiä yritykseen! ;)
- ---------
Itse sairastin klamydian noin 8 vuotta sitten ja nyt minulla on ihan luomuna alkunsa saaneet 5-vuotiaat kaksoset. Ekasta yrityskerrasta tärppäsi :)
- ...
Kiitos kaikille,todella ihana kuulla että on saatu lapsia klamydiasta huolimatta :) Antaa nyt minulle paljon toivoa :) vaikkakin tällä hetkellä ei ole vielä ajankohtaista mutta ehkä muutaman vuoden päästä sitten kun olen lähemmäs 24-25 :)
- Onnekas mamma
... kirjoitti:
Kiitos kaikille,todella ihana kuulla että on saatu lapsia klamydiasta huolimatta :) Antaa nyt minulle paljon toivoa :) vaikkakin tällä hetkellä ei ole vielä ajankohtaista mutta ehkä muutaman vuoden päästä sitten kun olen lähemmäs 24-25 :)
Sairastin vuosia takaperin klamydian, jonka sain silloiselta poikaystävältäni. Ehdin sairastaa oireettomana/lieväoireisena melkein vuoden, mutta sitten häädettiin antibiooteilla. Pelkäsin minäkin lapsettomuutta kuollakseni, mutta meillä nyt jo kolme raskautta, joissa kaikissa on tärpännyt HETI. Eli raskaudun normaaliakin helpommin. Lykkyä pyttyyn!!
- mökkeö
... kirjoitti:
Jos klamydia aiheuttaa lapsettomuutta naiselle, se tarkoittaa käytännössä sitä että putket on tukossa. Näitä voidaan hoitaa kyllä, tarkoittanee siis koeputkihoitoa (IVF, ICSI).
Miehellekin klamydia voi aiheuttaa siittiötuotannon häiriöitä. Silloinkin saatetaan joutua kovempiin hoitoihin. Mutta joka tapauksessa, hoitoa on saatavilla vaikka klamydiasta jotain haittaa olisikin koitunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2043085Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391590Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921442- 881342
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461304Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1481206Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze120992Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89912Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44793