SE ON SIINÄ JA MUITA EI TARVII.
PAAVO VÄYRYNEN KOKENEIN JA PARAS
4
256
Vastaukset
- vautsi mikä mies
paavo paras
- papapajayäk
No tehän nyt ette voi olla tosissanne! Tuutteko seuraaville markkinoille pelleiksi?
- Uuno Pönttö
* Yritti selittää jalasmökin kiinteäksi asunnoksi: epäonnistui ja joutui maksamaan huijatut korvaukset eduskunnalle takaisin.
* Pakotti puoluejohtajana KEPU:n puoluetoimiston henkilökunnan ostamaan oman maatilansa omenat, joita ei muuten saanut kaupaksi.
* Kähmi salaisen sopimuksen hallituksen kokoonpanosta ennen vaalitulosta. Epäonnistui ja kyseli, voiko vitutukseen kuolla.
* Esitti johtopäätöksenä tohtorinväitöskirjassaan, että Neuvostoliitto on ikuinen. Tarjosi väitöskirjaa kaikille Suomen yliopistoille, mutta vain Åbo Akademi suostui. Tämän jälkeen hakemus Lapin yliopiston kansainvälisen politiikan dosentiksi hylättiin asiantuntijalausuntojen perusteella.
*Jne., jne. ...
Vain nero voi kellua pinnalla tuollaisten jälkeen! Onko pää ontto vai puuta? Paavolla vai kannattajilla?- Toinen dosentti
Puoletkaan nnoista väitteistäsi ei pidä paikkaansa. Nämä akateemiset asiat tiedän varmasti vääriksi väitteiksi ja muutkin epäilyttävät. Paavo Väyrynen on ollut Lapin yliopiston dosentti vuodesta 1996- Mistä nämä "tietosi" ovat peräisin ? Ks. alla
http://www.eduskunta.fi/triphome/bin/hex5000.sh?hnro=300
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937748
- 403722
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241160
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321013Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28973Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31772Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703