Joo meillä on siis otsikon mukaista nauhaa peräisin vanhasta erikoiskasetista, sitä on metritolkulla. Pitäis kekata joku käyttötarkotus sille, ettei tarvis heittää sitä pois.
Välähtääkö kellään?
Nauha on erittäin liukasta.
1,9 cm liukasta muovinauhaa, mitä tekis?
3
215
Vastaukset
- atlatl
Virkkaamiseen se on liian leveää?
Mutta jos virkkaat ensin sopivanvärisestä langasta jonkin kassin vaikkapa ja teet sen virkkauksen sellaisella mallilla johon tulisi tuolle nauhalle sopivan levyisiä aukkoja,joista voi sitten pujotella tuota koristeeksi??- kys.
Niin juu, toisaalta nauha ei kovin kaunista ole, sehän on samanväristä kuin tavallisten C-kasettien ja videokasettien nauha.
Yritin virkata sitä ja kyllä se jotenkuten menee jos virkkaa pylväitä, mutta vähän tuskallista touhua se on.
Yritin palmikoida sitä, eipä toimi. Kävisi varmaan jos se taittuisi nätisti kun sen kääntää toisen nauhan yli, mutta siihen ei edes jää mitään jälkeä viikkauksesta.
Olisko jotain muita ideioita?
- memoirsha
kangaspuilla kudot siitä kangasta ja teet vaikka kassin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645602Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204217Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172906- 1532181
- 171916
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1261749- 951377
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77978