Karvainen Kaveri?

Kaisa270

Millaisia kokemuksia teillä on tuosta yksityisestä eläinlääkäristä? Mulla meinaa jäi kyllä tosi paha maku suuhun kun eivät osanneet hoitaa koiraa vaan passittivat Kuopioon tukimuksiin. Kuopiossa ottivat teipillä näytteen ja sanoivat sen olevan normaali bakteeritulehdus johon sai normi lääkkeet heti paikan päältä. Tuli 70 euron reissu Kuopioon, senkin olisi säästänyt jos olisivat siilissä osanneet jo alunperin tutkia koiran kunnolla!
Sinne en enää mene. Voiko tuollaisia eläinlääkäreiksi kutsua?
Ja asiakaspalvelukin on mitä on..

40

9981

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hygienian professori

      Niin, kyllähän noista elukoista on suunnatonta vaivaa. Koti täynnä karvoja, kuolaa ja kuraa. Ja teiden penkat on täynnä kusta ja paskaa. Koirat meinaa melkein aina käydä päälle kevyenliikenteenväylillä kun niitä tulee vastaan. Saisitte kerätä joka ikisen kusen ja paskan jonka elukka tekee tien varteen. Voit ottaa ihan aiheellisena rangaistuksena vastaan seitsämänkympin kustannuksen.

      • jhkghjkgjkgjhg

        kuopioon tuli lähete myös. tarkotettu vissiin tosi simppeleille vaivoille


      • kk
        jhkghjkgjkgjhg kirjoitti:

        kuopioon tuli lähete myös. tarkotettu vissiin tosi simppeleille vaivoille

        Hei,
        kuulimme eräältä asiakkaalta että tällainenkin ketju on avattu.
        Avasimme vastaanoton Siilinjärvelle koska työskennellessämme Kuopiossa monet sitä toivoivat eikä mitään yksityisiä palveluja ollut täällä saatavissa. Kunnaneläinlääkärikin oli kiireinen ja toivotti meidät tervetulleiksi.
        Vastaanottomme on nimenomaan vastaanotto, emme yritäkään tarjota klinikkatason palveluita koska niitä on Kuopiossa saatavilla ja yhteistyömme sikäläisiin klinikoihin toimii.
        Röntgeniä meillä ei ole, verikokeet pystymme ottamaan, bakteeriviljelyitäkin satunnaisesti. Normaalit perustason palvelut hoidamme ja pyrimme myös antamaan aikaa ja neuvontaa asiakkaillemme. Olemme pahoillamme jos emme ole pystyneet palvelemaan toivomallasi tavalla.
        Yleensä selvät röntgeniä vaativat tapaukset ohjaamme eteenpäin, jo puhelimessa. Muut pyrimme kyllä hoitamaan täällä, klinikoita konsultoiden. Meillä toimivat myös satunnaisesti Maaningan kunnaneläinlääkäri ja Siilinjärven toinen virkaeläinlääkäri, pyrimme siihen että toimintatapamme ovat samanlaiset. Emmekä tietenkään peri käyntimaksua jos lähetämme eläimen suoraan eteenpäin. Ilmaiseksi emme kuitenkaan täälläkään työtämme tee joten 45-70 euron välimailla olisi käynti lääkkeineen täälläkin maksanut.
        Paljon meillä tyytyväisiä asiakkaita onneksi on ja palautetta saatuamme yritämme parantaa palveluamme. Mukavaa varmaan asiakkaidenkin kannalta on että valinnanvaraakin on ja jokainen voi valita oman suosikkipaikkansa.
        Otamme mielellään palautetta vastaan edelleenkin, ja mieluiten ihan suoraan että se varmasti tavoittaa meidätkin. Vaikka postilaatikkoomme ja vaikka nimettömänä jos se tuntuu helpommalta. Soittaakin saa ja käymäänkin saa tulla :)
        t. Karvaisen Kaverin väki


      • 24
        kk kirjoitti:

        Hei,
        kuulimme eräältä asiakkaalta että tällainenkin ketju on avattu.
        Avasimme vastaanoton Siilinjärvelle koska työskennellessämme Kuopiossa monet sitä toivoivat eikä mitään yksityisiä palveluja ollut täällä saatavissa. Kunnaneläinlääkärikin oli kiireinen ja toivotti meidät tervetulleiksi.
        Vastaanottomme on nimenomaan vastaanotto, emme yritäkään tarjota klinikkatason palveluita koska niitä on Kuopiossa saatavilla ja yhteistyömme sikäläisiin klinikoihin toimii.
        Röntgeniä meillä ei ole, verikokeet pystymme ottamaan, bakteeriviljelyitäkin satunnaisesti. Normaalit perustason palvelut hoidamme ja pyrimme myös antamaan aikaa ja neuvontaa asiakkaillemme. Olemme pahoillamme jos emme ole pystyneet palvelemaan toivomallasi tavalla.
        Yleensä selvät röntgeniä vaativat tapaukset ohjaamme eteenpäin, jo puhelimessa. Muut pyrimme kyllä hoitamaan täällä, klinikoita konsultoiden. Meillä toimivat myös satunnaisesti Maaningan kunnaneläinlääkäri ja Siilinjärven toinen virkaeläinlääkäri, pyrimme siihen että toimintatapamme ovat samanlaiset. Emmekä tietenkään peri käyntimaksua jos lähetämme eläimen suoraan eteenpäin. Ilmaiseksi emme kuitenkaan täälläkään työtämme tee joten 45-70 euron välimailla olisi käynti lääkkeineen täälläkin maksanut.
        Paljon meillä tyytyväisiä asiakkaita onneksi on ja palautetta saatuamme yritämme parantaa palveluamme. Mukavaa varmaan asiakkaidenkin kannalta on että valinnanvaraakin on ja jokainen voi valita oman suosikkipaikkansa.
        Otamme mielellään palautetta vastaan edelleenkin, ja mieluiten ihan suoraan että se varmasti tavoittaa meidätkin. Vaikka postilaatikkoomme ja vaikka nimettömänä jos se tuntuu helpommalta. Soittaakin saa ja käymäänkin saa tulla :)
        t. Karvaisen Kaverin väki

        Olen tuomassa kolmea koiraani ja yhtä kisua sun luoksesi. Olin sen verran epäileväinen, että juttelin muutaman eläinlekurin kanssa. Vaikka mulle ystävät sanoivat että olet luotettava, en silti uskonut, vaan otin selvää. Oma koiraurani on varmaan pitempi kuin sinun ikäsi. Mutta sain niin hyvät suositukset, että nähdään ensi viikolla!


      • hoidossa....
        kk kirjoitti:

        Hei,
        kuulimme eräältä asiakkaalta että tällainenkin ketju on avattu.
        Avasimme vastaanoton Siilinjärvelle koska työskennellessämme Kuopiossa monet sitä toivoivat eikä mitään yksityisiä palveluja ollut täällä saatavissa. Kunnaneläinlääkärikin oli kiireinen ja toivotti meidät tervetulleiksi.
        Vastaanottomme on nimenomaan vastaanotto, emme yritäkään tarjota klinikkatason palveluita koska niitä on Kuopiossa saatavilla ja yhteistyömme sikäläisiin klinikoihin toimii.
        Röntgeniä meillä ei ole, verikokeet pystymme ottamaan, bakteeriviljelyitäkin satunnaisesti. Normaalit perustason palvelut hoidamme ja pyrimme myös antamaan aikaa ja neuvontaa asiakkaillemme. Olemme pahoillamme jos emme ole pystyneet palvelemaan toivomallasi tavalla.
        Yleensä selvät röntgeniä vaativat tapaukset ohjaamme eteenpäin, jo puhelimessa. Muut pyrimme kyllä hoitamaan täällä, klinikoita konsultoiden. Meillä toimivat myös satunnaisesti Maaningan kunnaneläinlääkäri ja Siilinjärven toinen virkaeläinlääkäri, pyrimme siihen että toimintatapamme ovat samanlaiset. Emmekä tietenkään peri käyntimaksua jos lähetämme eläimen suoraan eteenpäin. Ilmaiseksi emme kuitenkaan täälläkään työtämme tee joten 45-70 euron välimailla olisi käynti lääkkeineen täälläkin maksanut.
        Paljon meillä tyytyväisiä asiakkaita onneksi on ja palautetta saatuamme yritämme parantaa palveluamme. Mukavaa varmaan asiakkaidenkin kannalta on että valinnanvaraakin on ja jokainen voi valita oman suosikkipaikkansa.
        Otamme mielellään palautetta vastaan edelleenkin, ja mieluiten ihan suoraan että se varmasti tavoittaa meidätkin. Vaikka postilaatikkoomme ja vaikka nimettömänä jos se tuntuu helpommalta. Soittaakin saa ja käymäänkin saa tulla :)
        t. Karvaisen Kaverin väki

        Käytin rokotuksessa katteja joku aika sitten. Hyvin hoitui homma! Kiitokset!
        Tuon jatkossakin koirat ja kissat palveluunne.


      • suosittelen

        Kahdesta koirastani toinen loukkasi itsensä keskinäisessä nahistelussa ja meni sokkiin. Peläten koirani kuolevan kiirehdin koirani kanssa Karvaiseen kaveriin. Vaikka ryntäsin koira sylissäni suinpäin sisään sain ystävällistä palvelua ja hyvn hoidon koiralleni


      • ?????????

        oletko sinä se koirien vihaaja joka vihaa koiria niin paljon että on ottanut tehtäväkseen levitellä myrkkyruokia ympäriinsä?


    • ipojfakldsfjalkj

      Minä oon ainaki ollu tosi tyytyväinen! Siitä asti ku oon Karvaisen kaverin olemassaolosta tienny, nii siitä asti oon siellä koirani käyttäny rokotuksilla, kastraatiossa yms. Lonkkakuvissa piti kyllä käyttää Kuopiossa kun röntgenlaitteita ei siilissä ole. Jatkossakin aion kyllä koirat Karvaiseenkaveriin viedä jos on sellainen vaiva jonka he laitteillaan kykenevät hoitamaan :)

    • 12345615646

      Minäkin olen ollut tyytyväinen, aina on koirani avun saanut ja hirveän mukava on sekin itse eläinlääkäri.

    • öljvhk

      onko tässä jutussa koira haudattuna?

    • koiranomistaja

      Karvaisen kaverin yrittäjä on vaihtunut. Aikasemman luona käytiin rokotuksilla useammankin kerran ja aina saatiin ystävällistä palvelua. Nykyinen vastaanoton väki on töykeän tuntuista ja epäystävällistä. Eivät taida muistaa, että asiakaspalvelusta on heidänkin liiketoiminnassaan kysymys. Raha kyllä kelpaa. Onneksi Kuopiossakin on eläinlääkäreitä eikä ole pitkä matka.

      • Tyytyväinen asiakas

        Voin kyllä suositella hyvällä omalla tunnolla Karvaista kaveria! Varsinkin uusien omistajien aikana olen asioinut monta kertaa ja ollut tyytyväinen, samoin koirat ja kissa ovat rauhallisia ja tyytyväisiä, koska luottavat lääkäreihin! Olen onnellinen ettei nykyisin tarvitse ajaa Kuopioon asti, jotta saa apua!
        Entisen omistajan kanssa tuli joskus sellainen olo, ettei aina kyllä ihan tiennyt mitä tekee! Koiranikin inhosivat entistä lääkäriä.
        Onhan se ymmärrettävää ettei kaikkia kalliita laitteita olejoten tiettyjä tutkimuksia ei voi tehdä. Mutta on hyvä, kun osaavat kertoa ja ohjata eteenpäin mistä apua saa.
        Monesti voikin olla, että ihminen joka ei ole niin "sosiaallinen" voikin osata olla paremmin eläinten kanssa! Minusta palvelu on kaikin puolin hyvää, ajan saa nopeasti, vaikka kyselisi ehkä vähän tyhmiäkin, he vastaavat ja auttavat! Erikoisruoka tarjonta hyvä ja tilaukset hoituvat näppärästi. Ja mikä tärkeintä eläimet on hoidettu kuntoon ja voivat hyvin ja ovat tyytyväisiä eivätkä pelkää mennä uudestaa samalle eläinlääkärille!
        Niin monet eläinlääkärit on käyty läpi myös Kuopiossa, joten sieltäkin löytyy hyviä vaihto ehtoja jos jotain ei miellytä!


    • :)

      Onneksi on yrittäjä vaihtunut! Kun KK:ssa vielä oli entinen yrittäjä, en vienyt koirani sinne kuin kerran ja toista kertaa en halunnut viedä, sillä asiakaspalvelu oli aivan hirveää sekä tekivät vääriä diagnooseja. Nimim. Koirani söi epilepsialääkkeitä turhaan puoli vuotta, vaikkei mitään epilepsiaa koiralla edes ollut vaan myrkytyskohtaus, minkä oli saanut kun söi lenkkipolun varrelta myrkytetyn lihapullan.
      Nykyään KK:ssa on miellyttävä asioida, asiakaspalvelu on parantunut selkeästi sekä hoitavat eläimiä paljon ammattitaitoisemmin kuin vanha yrittäjä! Kun kävimme koirani kanssa entisen yrittäjän aikaan rokotuksessa koira kirjaimellisesti huusi kuin päätä olisi leikattu irti. Kas kummaa, kun uusi yrittäjä on tullut, rokotuksien kanssa ei ole ollut mitään ongelmaa ja koirakin tepastelee nykyään reippaasti sisään eikä iske jarruja heti ovella. Olenpahan itsekkin hermohoitoa siellä saanut kun olen itku kurkussa koiraa sinne kiikuttanut. Heh :)

    • muminaa

      Soitin ja tiedustelin palveluita, niin olisin toivonut puhelimessa hiukan ystävällisempää palvelua. Palvelu oli töykeää, suunnilleen, että mitä soitat tänne.
      Varmaan hoitavat eläimet hyvin, mutta kun heidän pitäisi palvella myös ihmisiä. Ihminen joka vatasi, niin tuskin sai nimestäkään mitään selvää. muminaa.

    • Toivalasta

      Olen käyttänyt koiriani jo usean kerran karvaisessa kaverissa. Ensimmäinen käynti jätti hyvän mielen, eikä palvelu ole pettänyt senkään jälkeen.
      Etenkin pidän hoitajan ja lääkäri Mirjamin työskentelytyylistä. Se on tarkkaa ja tunnen, että olemme hyvissä käsissä. Hoidamme perusjutut jatkossakin kyseisessä paikassa. Parasta palvelua sain, kun vein vanhimman koirani viimeiselle matkalleen. Palvelu oli erinomaista ja raskaasta asiasta jäi minulle hyvä tunne, kun pikku koira pääsi hellästi vaivoistaan. Kiitos, teette hienoa työtä.

    • minnihiirulainen3

      Meillä on koiralle tehty sektio sekä sterilisaatio ko. paikassa. sekä hoidettu ennen leikkausta kohtutulehdus. En voi kuin suositella, ystävällistä väkeä ja hoito ensiluokkaista. Tähän sopisi sanonta; niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan..

    • eikiitos14

      Valitettavasti en voi tätä paikkaa suositella.
      Jo soittaessani ja aikaa varatessani palvelu oli erittäin tympeää ja kuulosti siltä, että heitä ei pätkääkään voisi edes kiinnostaa palvella minua asiakkaana. Myöskin paikan päälle mentäessä henkilökunta oli tympeää, heitä ei paljoa kiinnostanut mikä koirallani oli vikana. Tästä edespäin käytän mieluummin jossain muualla saaden hyvää, asiantuntevaa ja ystävällistä palvelua!

    • Labratori

      Me olemme saaneet aina huippuhyvää ja asiantuntevaa palvelua Karvaisesta kaverista! Nytkin vanhan koiran vaivat selvisivät heti ja uskollinen ystävä sai jatkoaikaa iloisena ja kivuttomana! Ja palvelu ystävällistä ja reipasta, kiitos heille! T Helena, labbiksen emäntä!

    • pate18

      Karvaisessa Kaverissa on nykyään röntgen. Palvelukin todella hyvää.

    • Tässä toinen

      Eläinläärin Siilinjärven ja Maaningan vastaanotot:
      Räisäläntie 1, 71800 Siilinjärvi.

    • ssmmm

      Toivoisin, että jos johonkin ei osata vastata niin otettaisiin selvää. mm vanhan sheltin yskästä kun kyselin. toisaalta sain lopulta tietoa.

    • Voemahotonsentään

      Voi, ikävää kuulla tällaisia kommentteja, mutta kai se on niin, että toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä, jokaisella on vapaus vaihtaa, jos ei miellytä. Minä olen ollut tyytäväinen saamaani palveluun. Jaksamista kk:n väelle,muistakaa, että meitä tyytyväisiä asiakkaita on suurin osa. Olen kiitollinen myös puhelimitse ja sähköpostitse saadusta avusta, josta ei ole erikseen veloitettu. Eläintä ottaessa kannattaa itse kunkin miettiä, onko varaa maksaa myös suuret eläinlääkärikulut, jos sattuu sairaampi eläin elämän lotossa kohdalle. Ei voi olettaa, että eläinlääkäri tekee työtä ilmaiseksi.

      • Eläin-Ihmistä-kalliimpi

        "Eläintä ottaessa kannattaa itse kunkin miettiä, onko varaa maksaa myös suuret eläinlääkärikulut, jos sattuu sairaampi eläin elämän lotossa kohdalle. Ei voi olettaa, että eläinlääkäri tekee työtä ilmaiseksi."

        Kerroppa itse millainen taloudellinen tilanne sulla on vaikkapa 10 vuoden kuluttua! Jos kissakin elää parhaimmillaan 20-vuotta niin näihin vuosiin voi mahtua pahimmillaan monet YT-neuvottelut tai työttömyysjaksot, eli se köyhyyskin voi olla sitä elämän lottoa. Ja ei tietenkään eläinlääkärin tarvitse työtään ilmaiseksi tehdä, mutta ihan totta nyt...eläinlääkäreiden taksoissa on ihan mielettömästi ilmaa ja välillä tuntuu että ihan tarkoituksella hintoja pidetään älyttömän korkealla kun fakta on kuitenkin se, että hinnasta riippumatta se perheen rakas Musti tuodaan hoitoon ja jätetään sitten vaikka omat hampaat hoitamatta säästösyistä!


      • kiinuri

        Koirani sai Karvaisessa Kaverissa todella hyvää ja asiantuntevaa hoitoa silmäongelmiinsa jota edellinen ell Kuopiossa ei osannut hoitaa.Että näinkin päin.Kiitos koko hlökunnalle!!!!!!!!!
        Lisäisin vielä näihin jotka valittavat ja neuvovat ettei eläintä pidä ottaa ellei ole rahaa hoidattaa sitä; olen itse huonolla eläkkeellä kituva nainen ja koirani hoitoon sen sairastuttua olen joutunut lainaamaan ja anomaan maksuaikoja mutta ellei minulla olisi tätä koiraa en masennukseltani pääsisi edes sängystä ylös saatika ulos pihalle. Näitä tuomitsijoita kyllä elämässä riittää eikä ajatella henkilötasolla joitakin juttuja!
        Kaikille hyvää kevättä ja Karvaista Kaveria suosittelen kyllä kaikille tuttavilleni:)


      • nasdesetä
        kiinuri kirjoitti:

        Koirani sai Karvaisessa Kaverissa todella hyvää ja asiantuntevaa hoitoa silmäongelmiinsa jota edellinen ell Kuopiossa ei osannut hoitaa.Että näinkin päin.Kiitos koko hlökunnalle!!!!!!!!!
        Lisäisin vielä näihin jotka valittavat ja neuvovat ettei eläintä pidä ottaa ellei ole rahaa hoidattaa sitä; olen itse huonolla eläkkeellä kituva nainen ja koirani hoitoon sen sairastuttua olen joutunut lainaamaan ja anomaan maksuaikoja mutta ellei minulla olisi tätä koiraa en masennukseltani pääsisi edes sängystä ylös saatika ulos pihalle. Näitä tuomitsijoita kyllä elämässä riittää eikä ajatella henkilötasolla joitakin juttuja!
        Kaikille hyvää kevättä ja Karvaista Kaveria suosittelen kyllä kaikille tuttavilleni:)

        Entäpä jos hankkisit itsellesi ihan oikean ihmisen kaveriksesi. Ei voi kuin sääliä näitä yksinäisiä joilla eläin korvaa ihmisen. Kyllähän koiraa on ihan kiva silitellä, mutta koetappa saada älyllinen keskusteluyhteys koiraasi vastaukseksi muutakin kuin tyhmä tuijotus ja vastaukseksi WUH!


      • kiinuri

        Heheheh.............koirani osaa puhua ja keskustella paremmin kuin yksikään ihminen...älä vaan erehdy sinä ottamaan ihmisiä kavereiksesi,voi kamuparat!!!!!!


      • kiinuri

        Ai niin; ainaha voisin tietty antaa koirani pois ja aukaista ranteet:)


      • AnnaTassua

        No sä oletkin älykkyydeltäsi koiran tasolla. Sen takia teillä synkkaa niin hyvin :D.


      • Anonyymi
        AnnaTassua kirjoitti:

        No sä oletkin älykkyydeltäsi koiran tasolla. Sen takia teillä synkkaa niin hyvin :D.

        Tyhminkin koira on älykkäämpi kuin tuollaisia idioottimaisuuksia laukovat vatipäät!


    • Haluan suuresti kiitaa eläinlääkärille Hanna Purdy lle meidän Tino ragdoll kissan hoidosta. Erittäin mukava ja pätevä lääkäri joka rakastaa eläimiä. Kissa sairasti vaan virtsatien tulehdusta, mutta jo toinen päivää on kunnosas kun sai antibiootit ja kipulääkitys. Myös hoitajat tosi mukavia. Anteeksi kielioopivirheista, munun äidinkieli on tsekki. Kiitään suuresti ja suosittelen!

      • Anonyymi

        Kiitos hyvästä palvelusta! T.Jade


    • Anonyymi

      Huonoja kokemuksia. En ala kertoa lemmikkiä enkä vaivaa, mutta koko ajan alkoi olla ajanvarauksia ajanvarausten perään tulla näyttämään lemmikin vointia. Varmaan asian olisi voinut hoitaa, että otetaan yhteyttä jos tila ei parane. Hieman rahastuksen makua ja taidettiin kokeilla olisiko tämä riittävän tyhmä asiakas, jota voidaan lypsää ja lypsää.

    • Anonyymi

      Karvaisessa kaverissa ollaan liian herkästi repimässä koirien suusta hampaita.
      Kysyin taannoin toisen lääkärin mielipiteen ja vastaus oli että ei missään nimessä tarvitse poistaa.
      Haiskahtaa törkeelle rahastukselle.

      • Anonyymi

        Todellakin liian herkästi revitään hampaita suusta.
        Edellisen omistajan aikaan lopettivat täysin terveen koiran.
        Oli vain pömppämasu niin heti annettiin piikki ja väitettiin että massiivinen kasvain.
        Ei edes kuvattu tai ohjattu tutkimuksiin Kuopioon.
        Kartan edelleen tuota paikkaa kuin ruttoa.
        KEK ja Lauri Siir hoitaa minun koirat ja on hyvää palvelua.


    • Anonyymi

      Nimestä päätellen liike on Abdullahin puulaaki

      • Anonyymi

        Tarkoitatko karvaranne kaveri.


      • Anonyymi

        Hassan on pääomistaja.


    • Anonyymi

      Kissan kanssa on ollut niin ja näin kokemuksia. Kissalla todettiin nivelrikko ja siihen saatiin särkylääkettä, jota ohjeistettiin antamaan kerran päivässä loppuelämän ajan. Tutkittiin kissa läpikotaisin ja kaikki oli OK nivelrikkoa lukuunottamatta.

      Kuukauden päästä vietiin kissa pissatulehduksen takia uudestaan hoitoon ja nyt kissalla olikin mystisesti ilmestynyt sydänvaiva ja ties muuta. Pelokas kissa reagoi eläinlääkärikäyntiin, autokyytiin ja vieraisiin jäätymällä paniikkikohtaukseen, jossa sydän hakkaa lujaa ja eläin läähättää. Eläinlääkäri totesi, että tämä kissa pitää lopettaa, kun se läähättää ja sydän hakkaa. Ei meinannut ottaa kuuleviin korviinsakaan, että kissa ei oireile kotona näin, tämä on paniikkia, tultiin tänne uusiutuneen pissatulehduksen takia. Pitkin hampain eläinlääkäri jätti kissan vielä eloon. Olisi pitänyt mennä kontrollikäynnille 3 viikon päästä uudestaan ja jos kissa silloinkin läähättää, niin se lopetetaan ja piste.

      Kissa on elänyt tyytyväisenä ilman ongelmia pissatulehduksen jälkeen kotona ilman sydänvaivoja tai muutakaan. Meidän pitkä asiakkuus KK:n kanssa loppui tähän.

      • Anonyymi

        Eihän se eläinlääkärille kuulu painostaa lopettamaan lemmikkiä yhtäkkiä. Omistaja lopulta päättää ja jos on fiksu, ymmärtää lemmikkiään. Huh huh.


    • Anonyymi

      Ihan samaa mieltä olen,nykyisin eivät osaa mitään,ei eläinlääkärit eikä hoitajat,ennen siellä oli kiva käydä koirat sai hyvät hoidot.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    4. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    6. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3054
    8. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    9. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe