~ Liian lyhyt ~

~~ ♥♥ ~~

Elämä on liian lyhyt

Liian lyhyt vihattavaksi
katkeruudelle kannettavaksi

Liian lyhyt liepeissä tulta kantaa
miekkaa helmoissa uumenien

Liian lyhyt olla lempimättä
suukoin suloissa olla empimättä

Liian lyhyt jättääkseen kertomatta
kertomatta että olet tärkeä

Tärkeä hetkestä hetkeen
Tärkeä tunnista tuntiin

Elämä on liian lyhyt jättää kertomatta

~ Minä Rakastan Sinua ~

~~ ♥♥ ~~

http://www.youtube.com/watch?v=koVHN6eO4Xg&feature=related

14

844

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 20+9

      Oikein kiva runo sinulta ja sai minut miettimään asioitani..
      Kiitos sinulle :)

      • Mitäpä se on sellainen " katkeruuden juuren" kyllästämä elämätön elämä ?
        Kaunaa ja katkeruutta..siitä ei ainakaan kasva rakkautta !

        Elä tänään ja elä hyvä elämä ! :))

        Kivaa päivää sinulle !

        Terkuin (*J*)


    • mittamies.

      monenlaista ja millä sen katsoo ja millä sen mittaa.
      Kukapa sen tietää,mutta kiva runo sinulla kyllä tämä on. kiitos!

      • ei se elämä aina taida olla sen pituudesta kiinni... ;-)
        Moni muukin asia on tärkeää..luulisin... :O

        Kivaa päivää sinulle !

        Terkuin (*J*)


    • paloja

      vapaana kaikesta
      riisuttuna vihasta katkeruudesta kaikesta
      itselleen kuoltuna
      se vain on rakkaus

      muu turhaa lyhyessä elämässä
      tässä ikuisuudessa

      Kiitos heittosi tarkka !!! ; )

      • "vapaana kaikesta
        riisuttuna vihasta katkeruudesta kaikesta
        itselleen kuoltuna
        se vain on rakkaus"

        Kiitos palautteestasi ! :))


    • runon ajatukselliseen sisältöön sieluni täsmentää:
      Elämä on liian lyhyt käyttääksemme sen lempimiseen - jos ei ole lempimisen aika.
      Lempiminen ei aina ole rakkautta.

      • ei ole aina rakkautta"... Niin eipä...

        Mutta rakkaus ilman lempeä... ei sekään ole rakkautta...
        paitsi jos ei ole kysymys siskosta ja veljestä... :O

        Lemmessä se aito yhteys parisuhteessa luodaan ja siinä ei voi pitkään "feikata"... :))

        Kiitos sinulle Aitiparta palautteestasi ja ajatuksistasi !
        Kaikkea hyvää sinulle ! :))

        Terkuin (*J*)


      • Kopittelija007 kirjoitti:

        ei ole aina rakkautta"... Niin eipä...

        Mutta rakkaus ilman lempeä... ei sekään ole rakkautta...
        paitsi jos ei ole kysymys siskosta ja veljestä... :O

        Lemmessä se aito yhteys parisuhteessa luodaan ja siinä ei voi pitkään "feikata"... :))

        Kiitos sinulle Aitiparta palautteestasi ja ajatuksistasi !
        Kaikkea hyvää sinulle ! :))

        Terkuin (*J*)

        toista mieltä, mutta eipä se mitään haittaa.

        Kiitos. Hyvää jatkoa myös sinulle!

        -parta.


      • aitiparta kirjoitti:

        toista mieltä, mutta eipä se mitään haittaa.

        Kiitos. Hyvää jatkoa myös sinulle!

        -parta.

        Näin alussa:
        " Mies luopukoon isästänsä ja äidistänsä ja liittyköön vaimoonsa,
        ja he tulevat yhdeksi lihaksi ( = samasta alkukielen juuresta käsite "liimata"="liimattu yhteen").
        Ja he olivat molemmat, mies ja hänen vaimonsa alasti eivätkä hävenneet toisiansa..."
        (1moos 2:24,25)
        Siis näin ennen lankeemusta, seksuaalisuus ja alastomuus oli aivan luonnollista
        ja sitä ei hävetty, vasta kuin lankeemuksen jälkeen jolloin ihmisen häpeä puettiin...
        jatkuu... Herra Jumala kysyi: " Kuka sinulle kertoi, että olet alasti ? " (1moos3:11)

        Eli Seksuaalisuus on luotu kahden ihmisen Miehen ja Naisen väliseksi yhteenkuuluvuuden
        voimaksi, mutta asiaa voi käyttää myös väärin !

        Mutta tämä: "platoninen henkinen, epäaistillinen, pyyteetön; Platonin filosofian mukainen ¶ Tavallisimmin sanaliitossa "platoninen rakkaus" tai "platoninen suhde", jolla käytännössä tarkoitetaan yleensä miehen ja naisen läheistä suhdetta, johon ei sisälly sukupuolisuhdetta" .... SIIS TÄMÄ
        EI OLE JUMALAN TARKOITTAMAA EROS-RAKKAUTTA !

        Jatkuu: (1moos 9:1)
        Ja Jumala siunasi Nooan ja hänen poikansa ja sanoi heille:
        " olkaa hedelmälliset ja lisääntykää ja täyttäkää maa "

        Eli mitä haluan tällä viestiä on se, että seksuaalisuus nähdään usein negatiivisena asiana
        joksi se ei kyllä ole alunperin luotu...

        Että tätä mieltä minä...

        Kun tekee toiselle, omalleen, hyvää, niin " kaikki keinot ovat sallittuja" sanoi kerran eräs nimeltämainitsematon arvostettu Rovastikin... ;)

        Mutta Parta mietitään.. ja pidetään mielipiteemme :))


    • Laudi

      Sai ajattelemaan :)..
      Aihe on hyvä. Ja meillähän on vain yksi elämä
      mutta rakkaus on aina sama.
      Eikä se ole vain sitä lempimistä..:(..
      rakkauden Tietää ja Tuntee sisällään.
      Sen näkee teoissa..sanoissa..
      Mutta tuo katkeruus :(..se syö.
      Sekä ihmistä että suhdetta ellei sitä saa ULOS.

      Kiitos :) ja pakkanen paukkuu todenteolla nyt :((

      • Meillä on tämä yksi elämä, jonka voimme vaikkapa tuhlata katkeruudelle ja valittamiselle...
        tai sitten nähdä ne elämän kauneimmat asiat ja nauttia niistä kun ne on lahjaksi annettu ...

        Kiitos palautteestasi !
        Juu.. kovasti huurusta on taas... :D

        Terkuin (*J*)


    • miettivä..

      rakkaus ja seksi tai lempinen on ihan eriasiat, rakkautta voi olla ilman lempimistä
      se on joissakin liitoissa harvinaista tai ollaan harvoin mutta silti suhde voi hyvin ja ollaan onnellisia
      on liittoja missä seksiä ei ole ollenkaan ja liitto voi hyvin voit ostaa seksiä ilman rakkautta,,Mitä se on mielestäsi?? mielestäni sinulla on vääristynyt kuva Rakkaudesta ja seksistä..kannattaa miettiä..

      • kyllähän seksi parisuhteessa on kaiken A ja O ja jos joku muuta väittää
        niin hän minusta valehtelee...
        On tietenkin jo vanhoja pareja joilla on esteitä seksin suhteen mutta
        ei sekään erotiikkaa poista...

        Minä tiedän monta avioliittoa jossa seksuaalisuus on kuollut ja sitten sitä
        erotiikkaa etsitään muualta ja kaikki kärsii !
        Jos miehen ei anneta olla mies niin kyllähän se elämä silloin on yhtä helvettiä...
        samoin myös toisinpäinkin varmaan ! :O

        Kivaa päivää sinulle ! :)

        T. "Kieroutunut" (*J*)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1478
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      115
      1225
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1043
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      722
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe