En tule maksamaan mediamaksua

entinen suomalainen

En tule maksamaan kaavailtua YLE-maksua. Ensinnäkään en maksa kahta kertaa siitä, että voin käyttää internetiä JONKA PITÄISI OLLA KAIKILLE IHAN ILMAINEN, enkä suostu maksamaan myöskään radion kuuntelusta enkä tv:n katselusta, en edes katso YLE:n kanavia. En tule maksamaan millään YLE-maksua. Jos on pakko, ryhdyn pysyvästi työttömäksi niin YLE-maksua ei voi edes ulosmitata kun ei ole tuloja. Sittenpähän maksatte elämäni työttömyyskorvauksina ja asumistukena. Kannattaisi mieluummin viranomaisen tyytyä siihen, että en osallistu yhteiskunnan asettamiin velvollisuuksiin millään lailla, edes pakotettuna. Olen jo ilmaissut mielipiteeni tästä yhteiskunnasta totaalikieltäytymisen muodossa ja eroamalla yhteiskunnan ylläpitämästä pakkokirkosta, jolle en suostu veroa maksamaan kun en pappien palveluksia käytä.
En pyytänyt kyseenalaista kunniaa saada syntyä suomalaiseksi. En halua tältä yhteiskunnalta mitään enkä anna sille mitään. En osallistu teidän kyseenalaiseen demokratiaanne äänestämällä ketään. En halua olla osa täät yhteiskuntaa. Sanalla sanoen en halua olla suomalainen. Vihaan tätä yhteiskuntaa. Vihaan nykyistä eduskuntaa ja vihaan hallitusta. Vihaan presidenttiä jota en ollut edes valitsemassa. Enkä ole jatkossakaan.
Muutan elämäni ulkomaille. Olen kurkkuani myöten täynnä tätä maata ja tämän maan velvollisuuksia. Euroopasta löytyy maita joissa ei ole asevelvollisuutta eikä YLE-velvollisuutta. Euroopassa on myös maita joissa ei ole pakkokirkkoa joka luulee olevansa yhteiskunnan yhteisen tahdon äänitorvi. Euroopassa on maita, joissa EI OLE pakkoruotsia. Euroopassa on maita, joissa kansalainen on vapaa valitsemaan katsooko YLE:n kanavia vai ei. EN SUOSTU OSALLISTUMAAN, EN MITENKÄÄN tähän yhteiskuntaan.

6

336

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 23+3=99

      ei oel tvtä ollut 7 vuoteen,kun kaikki netillä ja ulosotossa lähes 80 000€ ja minut on todettu nyt varattomaksi eli sinne jonoon vaan maksut ulosottoon jos haluavat.

    • 14

      Anteeksi tyhmä kysymys, mutta mikä on Yle-maksu? O.o Pitääkö semmostakin alkaa maksamaan tv maksun lisäksi(ketuttaa semmostakin maksaa kun pääosin tulee paskaa ja uusintoja)

      • Jiippo

        Joo, tulkaa kaikki tänne ylpeilemään ulosottosummillanne ja varattomuudellanne. Kyllä me ollaan niin kateellisia, voi nyyh. Ja voi että te ootte kovia, ette suostu maksamaan yle-maksua, huh huh, kyllä te ootte hurjia. Itse olen työssäkäyvä ihminen, joka maksaa tv-lupansa ja tulen maksamaan myös yle-maksun. En tienaa paljoa, (20000e/vuosi), mutta joku 200e vuodessa ei tunnu missään. Ei voisi vähempää kiinnostaa alkaa jotain yle-maksua vastaan kapinoimaan, hankkikaa elämä.


      • 20001€/vuosi
        Jiippo kirjoitti:

        Joo, tulkaa kaikki tänne ylpeilemään ulosottosummillanne ja varattomuudellanne. Kyllä me ollaan niin kateellisia, voi nyyh. Ja voi että te ootte kovia, ette suostu maksamaan yle-maksua, huh huh, kyllä te ootte hurjia. Itse olen työssäkäyvä ihminen, joka maksaa tv-lupansa ja tulen maksamaan myös yle-maksun. En tienaa paljoa, (20000e/vuosi), mutta joku 200e vuodessa ei tunnu missään. Ei voisi vähempää kiinnostaa alkaa jotain yle-maksua vastaan kapinoimaan, hankkikaa elämä.

        Mitähän kaikkea suostuisit tekemään jos sinulle sanottaisiin että kyllä näin pitää tehdä. Aika monet eivät ole työssä ja aika monet eivät omista vastaanottolaitteita, jotkin uskonnot kieltävät tv:n. Pakkomaksut kuuluivat entiseen neuvostoliittoon. Onko sinulla SKP: jäsenkirja?


      • 2+16
        Jiippo kirjoitti:

        Joo, tulkaa kaikki tänne ylpeilemään ulosottosummillanne ja varattomuudellanne. Kyllä me ollaan niin kateellisia, voi nyyh. Ja voi että te ootte kovia, ette suostu maksamaan yle-maksua, huh huh, kyllä te ootte hurjia. Itse olen työssäkäyvä ihminen, joka maksaa tv-lupansa ja tulen maksamaan myös yle-maksun. En tienaa paljoa, (20000e/vuosi), mutta joku 200e vuodessa ei tunnu missään. Ei voisi vähempää kiinnostaa alkaa jotain yle-maksua vastaan kapinoimaan, hankkikaa elämä.

        Kyllä valtio rakastaa teitä jiippo-kansaa. Uusi ja korotettu alv? Minähän maksan! Lisää palkkaa kansanedustajille? Totta maar! Musiikkitalon laajennus jo nyt käyntiin? Yes sir ! Minulla on elämä. Ei tarvitse valittaa, kun maksaa kaiken kiltisti.


      • verot pois
        2+16 kirjoitti:

        Kyllä valtio rakastaa teitä jiippo-kansaa. Uusi ja korotettu alv? Minähän maksan! Lisää palkkaa kansanedustajille? Totta maar! Musiikkitalon laajennus jo nyt käyntiin? Yes sir ! Minulla on elämä. Ei tarvitse valittaa, kun maksaa kaiken kiltisti.

        Suomi on puolikommunistinen ihmemaa, jossa elää niin tyhmää kansaa, että historian tutkijat tulevat tulevaisuudessa ihmettelemään miten tämä jengi selvisi edes 2000-luvulle. Suomalaiset maksavat kaiken kiltisti mitä eduskunta "suuressa viisaudessaan" katsoo hyväksi kansalla maksattaa. Mediamaksu on yksi tällainen jopa perustuslain vastainen maksu, johon kansa yritetään alistaa.
        Eräs kummallisuus on menneeseen maailmaan kuuluvan asevelvollisuuden ylläpito verovaroilla. Vanhaa vihollista ei enää ole ja uhkakuvakin on vaihtunut terrorismin uhkaan. Silti kallista ja perusteetonta asevelvollisuutta pidetään yllä sotaveteraanien asialla perustellen ja isänmaallisuudella rummuttamalla.

        Itse asiassa tämä puolikommunistinen Neuvostoliiton pienoiskopio tulee kaatumaan kun veronmaksajien määrä laskee, mutta veroreikien määrä kasvaa sitämukaa kun eduskunta keksii uusia veroluonteisia maksuja. Verojen aika on yksinkertaisesti ohi. Tämä maa tarvitsee vapaan kauppatalouden ilman verotusta. Silloin taloudella voi olla edellytykset pyöriä edes siedettävästi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1355
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1086
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      78
      910
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      817
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      65
      747
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      716
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      708
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      701
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      61
      694
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      43
      675
    Aihe