Kuten palstaltakin olemme saaneet lukea monenlaisia kokemuksia miten on kummeja pyydetty tähän vaativaan tehtävään tuli mieleeni muutama omakohtainen kokemus.
Eniten on mietityttänyt ns. "pakanakummius" meidän kokemuksen mukaan perhe ken ei kuulu kirkkoon on suurimmat odotukset kummin velvollisuuksista. Ja lapsi on heille neljäs! ovat loukkaantuneita kun ei joka kk kysytä kuinka kasvanut ja rampata katsomassa heitä ja pidetä yhteyttä. Painostus on melkoinen.
Lähipiirissäni on sattunut myös sellainen tilanne, että mies oli joskus ryyppyiltana pyytänyt yhtä kaveriaan puolisoa toisen lapsensa kummiksi, lisäksi äiti oli pyytänyt kolmea muuta ihmistä. Onneksi selvisi ennen kirkkomenoja, että tämä pariskunta oli tulossa myös kummiksi ja äidillä pokka piti hienosti ja näin kaikista tuli kummeja.
Minulla on myös kummilapsi johon en ole valitettavasti missään tekemisissä fyysisesti, mutta monasti olen rukoillut ja healing energiaa lapselle lähettänyt. Uskon, että joku tarkoitus minulla oli tämän lapsen kummina olemisesta ja toivon, että tulevaisuudessa voin olla häneen enemmän yhteydessä.
kuka kummiksi odotuksia yms.
Kummix5
0
544
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52892Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623