Minua on häirinnyt jo pidemmän aikaa suhteettoman voimakkaat syyllisyydentunnot krapulassa ollessani uomisestani. Vaikka en olisi juonut kuin yhden illan, ja tullut kiltisti kotiin, avokin viereen.
Todellakin se ei voi olla normaalia..krapulassa tuntuu että tarvitsisi diapamia rauhoittuakseen.
aikaisemmin näin ei ollut. Nykyään on. Ok, myönnetään, olen naiseni tossun alla, ja haluaisin miellyttää häntä. naiseni on vaatinut minua lopettamaan juomiseni, ja jossain vaiheessa olinkin juomatta. Noh, joka tapauksessa elämä tuntuu liian tylsältä jos ei välillä pääse irroittelemaan.
Mitä tehdä? kuuluuko aikuisuuteen järjettömät morkkikset alkoholinkäytöstä?
suhteeton syyllisyys?
5
1342
Vastaukset
- Sappi
Kyllä tuo on ihan normaalia morkkista - varsinkin jos kotona odottaa moinen nipottaja.
Sano sille naiselle että kohtuullisessa alkoholinkäytössä ei ole mitään moitittavaa. Tarkistakoon vähän omaa arvomaailmaansa; suvaitsemattomuudella ei pitkälle pötkitä eikä suhteen tarkoitus ole muuttaa toista omaksi peilikuvakseen.
Eri asia on jos ryyppäät ja rällästät jatkuvasti ja riehut kotona, mutta näinhän ei asia ilmeisesti ole. - tytteli
mulle tulee kans yleensä aina hirvee morkkis vaikka en tee mitään ihmeellistä ja sit ku teen en muista, mut morkkis tulee nykyään helposti
- Sologdin
Ne menee eri suuntiin ne kännin seurauskuvajat: nuorena on hauskaa eikä semmoista tiedä olevankaan kuin morkkis (minä aikoinani kerskuinkin sillä). Iän myötä hyvä olo ja vapautuminen viinan kanssa läträtessä vähenee ja morkkikset tulevat kamalammiksi ja kestävät aina kauemmin. Alkaa jo ryypätessä miettiä krapulaa. Ihmisillä on erilaiset käsitykset siitä mikä on kohtuujuomista, mikä taas ei, ja siitä milloin juominen on hallinnassa ja milloin ei.
- Anonyymi
Aikuisuuteen kuuluu suhteettoman iso tylsyys, tulet sen huomaaaan, Jotkut sopeutuvat
- Anonyymi
Jos jostain asiasta tulee morkkis, niin voi jättää jotain tekemättä.
Esim. jos juomisesta seuraa morkkis, niin kannattaako juoda?
Mitä järkeä olisi itseään kiusata, hakea tahallaan itselleen pahaa oloa, koska usein sen pystyy tahtoessaan välttämään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713518
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851536Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251269- 1581222
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit192988- 35971
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16953Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?57832Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk92794- 62745