Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

suhteeton syyllisyys?

Male 27v.

Minua on häirinnyt jo pidemmän aikaa suhteettoman voimakkaat syyllisyydentunnot krapulassa ollessani uomisestani. Vaikka en olisi juonut kuin yhden illan, ja tullut kiltisti kotiin, avokin viereen.

Todellakin se ei voi olla normaalia..krapulassa tuntuu että tarvitsisi diapamia rauhoittuakseen.

aikaisemmin näin ei ollut. Nykyään on. Ok, myönnetään, olen naiseni tossun alla, ja haluaisin miellyttää häntä. naiseni on vaatinut minua lopettamaan juomiseni, ja jossain vaiheessa olinkin juomatta. Noh, joka tapauksessa elämä tuntuu liian tylsältä jos ei välillä pääse irroittelemaan.


Mitä tehdä? kuuluuko aikuisuuteen järjettömät morkkikset alkoholinkäytöstä?

5

1240

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sappi

      Kyllä tuo on ihan normaalia morkkista - varsinkin jos kotona odottaa moinen nipottaja.

      Sano sille naiselle että kohtuullisessa alkoholinkäytössä ei ole mitään moitittavaa. Tarkistakoon vähän omaa arvomaailmaansa; suvaitsemattomuudella ei pitkälle pötkitä eikä suhteen tarkoitus ole muuttaa toista omaksi peilikuvakseen.

      Eri asia on jos ryyppäät ja rällästät jatkuvasti ja riehut kotona, mutta näinhän ei asia ilmeisesti ole.

    • tytteli

      mulle tulee kans yleensä aina hirvee morkkis vaikka en tee mitään ihmeellistä ja sit ku teen en muista, mut morkkis tulee nykyään helposti

    • Sologdin

      Ne menee eri suuntiin ne kännin seurauskuvajat: nuorena on hauskaa eikä semmoista tiedä olevankaan kuin morkkis (minä aikoinani kerskuinkin sillä). Iän myötä hyvä olo ja vapautuminen viinan kanssa läträtessä vähenee ja morkkikset tulevat kamalammiksi ja kestävät aina kauemmin. Alkaa jo ryypätessä miettiä krapulaa. Ihmisillä on erilaiset käsitykset siitä mikä on kohtuujuomista, mikä taas ei, ja siitä milloin juominen on hallinnassa ja milloin ei.

    • Anonyymi

      Aikuisuuteen kuuluu suhteettoman iso tylsyys, tulet sen huomaaaan, Jotkut sopeutuvat

    • Anonyymi

      Jos jostain asiasta tulee morkkis, niin voi jättää jotain tekemättä.
      Esim. jos juomisesta seuraa morkkis, niin kannattaako juoda?
      Mitä järkeä olisi itseään kiusata, hakea tahallaan itselleen pahaa oloa, koska usein sen pystyy tahtoessaan välttämään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2197
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2023
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1642
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1470
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1446
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1357
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1324
    8. 52
      1228
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe