Niin malttamaton

enkelin-tuli

olen tähän
koskettaa kaulaasi ja korvaasi vähän
siirtää yön pimeys syrjään
jos huominen tulee
ja vaihtuu tähän iltaan kurjaan
rakkauttasi kaipaan
Sinä...pieni tuhma sait sen aikaan.

12

204

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oiva K.

      onko himo tuhmaa
      onko into uhmaa

      ei

      jos se saa mukaan
      pikkutuhmaan

      • enkelin-tuli^Å^

        ei ole mitään väärää.

        Niin ja kiitos palautteestasi.


    • liekit...

      malttamaton niin
      kaipaus iski monen muun
      paeta paikalta
      olla vain sinun tuhma pieni
      Kaipaus

      • enkelin-tuli^Å^

        se varmaan iski
        enkeliin tähän
        koskettaa ja lähelle tahtoo
        useimmin kuin vähän

        jää sanat ilmaan
        mitä sulle kuuluu tänään

        ei ihmisen ole hyvä olla yksin
        vaikka hyvältä tuntuukin
        kaipaa silti sylityksin.

        Kiitos palautteestasi.


      • Mietiskeli
        enkelin-tuli^Å^ kirjoitti:

        se varmaan iski
        enkeliin tähän
        koskettaa ja lähelle tahtoo
        useimmin kuin vähän

        jää sanat ilmaan
        mitä sulle kuuluu tänään

        ei ihmisen ole hyvä olla yksin
        vaikka hyvältä tuntuukin
        kaipaa silti sylityksin.

        Kiitos palautteestasi.

        minun olisi tehtävä ?
        Kuunnella sydämeni syvintä
        kaipausta
        ja vain seurata sitä .

        Sylityksin


      • enkelin-tuli
        Mietiskeli kirjoitti:

        minun olisi tehtävä ?
        Kuunnella sydämeni syvintä
        kaipausta
        ja vain seurata sitä .

        Sylityksin

        tämän vain kaivoin tästä
        kun muistin
        runon rustasi jokupäivä tämä ässä
        nyt kutsuu nukkumatti
        pitkä on päivä ollut sanoo tämä katti
        vielä ilta halitukset heittää
        alta aikayksikön pään tyynyyn ja peiton peittää.


      • liekitteli
        enkelin-tuli kirjoitti:

        tämän vain kaivoin tästä
        kun muistin
        runon rustasi jokupäivä tämä ässä
        nyt kutsuu nukkumatti
        pitkä on päivä ollut sanoo tämä katti
        vielä ilta halitukset heittää
        alta aikayksikön pään tyynyyn ja peiton peittää.

        minä palosi
        tuli tarve uus
        kuin magneetti veti
        unten höyhenille
        peittosi alle
        halia yössä toivotan


      • enkelin-tuli
        liekitteli kirjoitti:

        minä palosi
        tuli tarve uus
        kuin magneetti veti
        unten höyhenille
        peittosi alle
        halia yössä toivotan

        kuin yövaras
        uni on paras
        untuvaisen peiton rullalle käärin
        ajattelen...
        ei siinä mitään väärin
        rutistan vähän
        kun olisit siinä vierellä vähän.

        Hyvää illan jatkoa ja halitusta yöhön.


    • tähän olen tullut
      koskettamaan vainen
      yönharsoosi saapunut
      hiukka ees valoa tuomaan

      päivää tätä uutta
      rataa kuin taivaan kuuta
      yhdessä oloa kurjaa poistamaan
      aamun hyväilyyn Sinut herättämään

      kaipuun suloiset kosketukset piirtämään
      ihollesi päivääs sun tään sulostuttamaan.

      Hyvää viikkoa Sinulle tällä omallani toivotan.

      • enkelin-tuli

        alkanutta helmikuuta
        sanasi eivät kaipaisi edes muuta

        aamu lämmön iholle piirtää
        iho iholla lämmön siirtää
        herätä on hyvä tähän
        aamu jatkukoon pidempään kuin vähän.


    • halausm

      Niitä piirtää Hemmot ja Erkit,
      ei tunteissa voi olla väärää
      sen kemiat kaikki määrää.

      Jos hullutteluun vaihtuu ?
      Silloin sexikkäät huolet haihtuu,
      ei tarvi yhtään nimeä
      voi huoneessa olla myös pimeä.

      Terkut enkuli sulle. J.

      • enkelin-tuli

        leikki ja hulluttelu kuuluu asiaan
        se elämää ja sekin maista

        kemiat sen määrää
        eikä siinä mitään väärää
        sanottava ruma sana niinkuin se on
        mistäköhän perukoilta aivoista lohkaisin ton

        rakkautta on sanoa se
        mikä on itsestään selvää
        ei sitä toiset tiedä
        enkä sanoa pelkää

        vaikka se hetken tuottaisi tuskaa
        iloa...naurua en elämää fuskaa
        elän hetkessä tässä ja nyt
        tämäkin vaihe joskus päättynyt

        rehellinen itselleen ja hyväksyä hetken tämän
        kokemusta rikkaampana
        pienin askelin astun elämässä hetkeen seuraavaan vähän.

        Kiitos Sinulle halitus...ja hyvää illan jatkoa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      77
      2261
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      135
      1455
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      150
      1156
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      993
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      371
      919
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe