olen tähän
koskettaa kaulaasi ja korvaasi vähän
siirtää yön pimeys syrjään
jos huominen tulee
ja vaihtuu tähän iltaan kurjaan
rakkauttasi kaipaan
Sinä...pieni tuhma sait sen aikaan.
Niin malttamaton
12
204
Vastaukset
- oiva K.
onko himo tuhmaa
onko into uhmaa
ei
jos se saa mukaan
pikkutuhmaan- enkelin-tuli^Å^
ei ole mitään väärää.
Niin ja kiitos palautteestasi.
- liekit...
malttamaton niin
kaipaus iski monen muun
paeta paikalta
olla vain sinun tuhma pieni
Kaipaus- enkelin-tuli^Å^
se varmaan iski
enkeliin tähän
koskettaa ja lähelle tahtoo
useimmin kuin vähän
jää sanat ilmaan
mitä sulle kuuluu tänään
ei ihmisen ole hyvä olla yksin
vaikka hyvältä tuntuukin
kaipaa silti sylityksin.
Kiitos palautteestasi. - Mietiskeli
enkelin-tuli^Å^ kirjoitti:
se varmaan iski
enkeliin tähän
koskettaa ja lähelle tahtoo
useimmin kuin vähän
jää sanat ilmaan
mitä sulle kuuluu tänään
ei ihmisen ole hyvä olla yksin
vaikka hyvältä tuntuukin
kaipaa silti sylityksin.
Kiitos palautteestasi.minun olisi tehtävä ?
Kuunnella sydämeni syvintä
kaipausta
ja vain seurata sitä .
Sylityksin - enkelin-tuli
Mietiskeli kirjoitti:
minun olisi tehtävä ?
Kuunnella sydämeni syvintä
kaipausta
ja vain seurata sitä .
Sylityksintämän vain kaivoin tästä
kun muistin
runon rustasi jokupäivä tämä ässä
nyt kutsuu nukkumatti
pitkä on päivä ollut sanoo tämä katti
vielä ilta halitukset heittää
alta aikayksikön pään tyynyyn ja peiton peittää. - liekitteli
enkelin-tuli kirjoitti:
tämän vain kaivoin tästä
kun muistin
runon rustasi jokupäivä tämä ässä
nyt kutsuu nukkumatti
pitkä on päivä ollut sanoo tämä katti
vielä ilta halitukset heittää
alta aikayksikön pään tyynyyn ja peiton peittää.minä palosi
tuli tarve uus
kuin magneetti veti
unten höyhenille
peittosi alle
halia yössä toivotan - enkelin-tuli
liekitteli kirjoitti:
minä palosi
tuli tarve uus
kuin magneetti veti
unten höyhenille
peittosi alle
halia yössä toivotankuin yövaras
uni on paras
untuvaisen peiton rullalle käärin
ajattelen...
ei siinä mitään väärin
rutistan vähän
kun olisit siinä vierellä vähän.
Hyvää illan jatkoa ja halitusta yöhön.
tähän olen tullut
koskettamaan vainen
yönharsoosi saapunut
hiukka ees valoa tuomaan
päivää tätä uutta
rataa kuin taivaan kuuta
yhdessä oloa kurjaa poistamaan
aamun hyväilyyn Sinut herättämään
kaipuun suloiset kosketukset piirtämään
ihollesi päivääs sun tään sulostuttamaan.
Hyvää viikkoa Sinulle tällä omallani toivotan.- enkelin-tuli
alkanutta helmikuuta
sanasi eivät kaipaisi edes muuta
aamu lämmön iholle piirtää
iho iholla lämmön siirtää
herätä on hyvä tähän
aamu jatkukoon pidempään kuin vähän.
Niitä piirtää Hemmot ja Erkit,
ei tunteissa voi olla väärää
sen kemiat kaikki määrää.
Jos hullutteluun vaihtuu ?
Silloin sexikkäät huolet haihtuu,
ei tarvi yhtään nimeä
voi huoneessa olla myös pimeä.
Terkut enkuli sulle. J.- enkelin-tuli
leikki ja hulluttelu kuuluu asiaan
se elämää ja sekin maista
kemiat sen määrää
eikä siinä mitään väärää
sanottava ruma sana niinkuin se on
mistäköhän perukoilta aivoista lohkaisin ton
rakkautta on sanoa se
mikä on itsestään selvää
ei sitä toiset tiedä
enkä sanoa pelkää
vaikka se hetken tuottaisi tuskaa
iloa...naurua en elämää fuskaa
elän hetkessä tässä ja nyt
tämäkin vaihe joskus päättynyt
rehellinen itselleen ja hyväksyä hetken tämän
kokemusta rikkaampana
pienin askelin astun elämässä hetkeen seuraavaan vähän.
Kiitos Sinulle halitus...ja hyvää illan jatkoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä772261Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1351455- 1331452
- 1501156
- 108993
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten371919Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683