Olen muuttamassa Helsingistä Saksaan Rheinland-Pfalzin alueelle Kaiserslauternin lähelle huhtikuussa. Olen tiedustellut muutamilta muuttofirmoilta kustannusarviota n.60m2:n kaksion huonekalujen muutolle ja hinnat pyörivät muutamassa tuhannessa eurossa. Olisiko kenelläkään suositella kohtuuhintaista ja luotettavaa muuttofirmaa?
Muutto Saksaan huhtikuussa!
6
3579
Vastaukset
- usf
Muutin itse pari vuotta sitten Pohjois-Saksaan, otin tarjoukset kahdeksalta eri firmalta, joista edullisin oli Puljula Ky, maksoin muutosta reilun pari tuhatta, ja palvelu oli täydellistä, suosittelen.
- isis85
saattaisi olla hyvä osoite kysyä kokemuksia ja suosituksia. Valitettavasti en voi itse auttaa, oma muuttoni takaisin Saksasta on jo niin kaukana menneisyydessä.
- Talviset
Meiltä lähtee Suomeen kuorma huhti-toukokuussa. Tässä olisi tiedossa edullinen muutto Saksan suuntaan (max 28m3). Meillä kokemusta ko. firmasta aikaisemminkin. Hinta/laatu paras! Täältä voi tiedustella tarkempia tietoja www.a1muutot.net Kerro Aki Hynniselle terveisiä Talvisilta.
Ps: Tavarat kannattaa pakata itse ja luetteloida hyvin (numero laatikkoon ja listaan laatikon sisältö) - LN
Kiitokset vastaajille :)
- VS-muutto
Turkulainen muuttokuljetuksia tekevä yhtiö.
Teemme niin kotimaan kuin ulkomaan muuttoja.
Pyrimme yhdistämään asiakkaidemme kuljetuksia niin, ettei automme kulje tyhjänä.
Me olemme tekemässä kuljetusta Saksaan huhtikuussa 2010.
Reittimme alun perin oli Turku-Tampere-Turku-Travemunde-Quelinburg-Salzburg-Berlin-Lubeck-Helsinki-Hanko-Turku
Kuljetuksesta jää Tampereelta Itävaltaan menossa ollut 40 kuution lasti pois, koska asiakkaan omakotitalo ei valmistunutkaan aikataulussa ja hänen muuttonsa siirtyy toukokuulle 2010.
Pystymme nyt tarjoamaan tämän 40 kuution muuton Saksaan Sinulle edullisesti.
Aikataulu kuljetukselle on huhtikuun alussa 2010.
Jos olet muuttamassa Saksaan etkä vielä ole järjestänyt kuljetusta, niin älä epäröikö ottaa yhteyttä ja kuljetetaan lasti kustannustehokkaasti ja turvallisesti perille.
010 420 5000
[email protected]
www.muutto-palvelu.fi
- 15 kuutiota vapaana
huhtikuussa 2014 auto menossa...
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569