Olen muuttamassa Helsingistä Saksaan Rheinland-Pfalzin alueelle Kaiserslauternin lähelle huhtikuussa. Olen tiedustellut muutamilta muuttofirmoilta kustannusarviota n.60m2:n kaksion huonekalujen muutolle ja hinnat pyörivät muutamassa tuhannessa eurossa. Olisiko kenelläkään suositella kohtuuhintaista ja luotettavaa muuttofirmaa?
Muutto Saksaan huhtikuussa!
6
4145
Vastaukset
- usf
Muutin itse pari vuotta sitten Pohjois-Saksaan, otin tarjoukset kahdeksalta eri firmalta, joista edullisin oli Puljula Ky, maksoin muutosta reilun pari tuhatta, ja palvelu oli täydellistä, suosittelen.
- isis85
saattaisi olla hyvä osoite kysyä kokemuksia ja suosituksia. Valitettavasti en voi itse auttaa, oma muuttoni takaisin Saksasta on jo niin kaukana menneisyydessä.
- Talviset
Meiltä lähtee Suomeen kuorma huhti-toukokuussa. Tässä olisi tiedossa edullinen muutto Saksan suuntaan (max 28m3). Meillä kokemusta ko. firmasta aikaisemminkin. Hinta/laatu paras! Täältä voi tiedustella tarkempia tietoja www.a1muutot.net Kerro Aki Hynniselle terveisiä Talvisilta.
Ps: Tavarat kannattaa pakata itse ja luetteloida hyvin (numero laatikkoon ja listaan laatikon sisältö) - LN
Kiitokset vastaajille :)
- VS-muutto
Turkulainen muuttokuljetuksia tekevä yhtiö.
Teemme niin kotimaan kuin ulkomaan muuttoja.
Pyrimme yhdistämään asiakkaidemme kuljetuksia niin, ettei automme kulje tyhjänä.
Me olemme tekemässä kuljetusta Saksaan huhtikuussa 2010.
Reittimme alun perin oli Turku-Tampere-Turku-Travemunde-Quelinburg-Salzburg-Berlin-Lubeck-Helsinki-Hanko-Turku
Kuljetuksesta jää Tampereelta Itävaltaan menossa ollut 40 kuution lasti pois, koska asiakkaan omakotitalo ei valmistunutkaan aikataulussa ja hänen muuttonsa siirtyy toukokuulle 2010.
Pystymme nyt tarjoamaan tämän 40 kuution muuton Saksaan Sinulle edullisesti.
Aikataulu kuljetukselle on huhtikuun alussa 2010.
Jos olet muuttamassa Saksaan etkä vielä ole järjestänyt kuljetusta, niin älä epäröikö ottaa yhteyttä ja kuljetetaan lasti kustannustehokkaasti ja turvallisesti perille.
010 420 5000
[email protected]
www.muutto-palvelu.fi
- 15 kuutiota vapaana
huhtikuussa 2014 auto menossa...
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.583703Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j723085Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin532271Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.131503Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m651269- 861146
Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?1981Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä23971Huippu, kaupunki ostaa hotellin
Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä55955- 47942