Rakkaani

Rakkaani

Olet niin suloinen nukkuessasi,
että melkein pelkään
hetkeä, jolloin heräät
ja olet taas rakkaani.


Kaikki kommentit kovasti kaivattuja. Jos pidit, vierailehan myös blogissani http://juuri.julmetus.net/

6

341

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olet lahjakas

      Loistavia, pidin. Varsinkin Tuli ja Maa, Silloin ja Sinisin silmin. Ne kolahtivat koska niissä oli paljon sellaista jota käyn läpi juuri nyt. Niissä oli myös jotain valoisaakin.

      • Kiitos paljon, en ikinä olisi uskonut saavani näin myönteistä palautetta, kiitos.


    • on Sinulla taito oiva.
      Runosi on lempeä, kaunis ja
      ajatuksiltaan suloinen. Kuka tahansa
      voi samaistua tekstiisi.

      Tervetuloa joukkoomme, ainakin
      tämä runo saa kiinnostumaan muista
      runoistasi. Mutta nyt ei ole aikaa mennä
      niihin, lupaan kuitenkin tehdä sen myöhemmin.

    • Sirius ,,-,,

      Oi

      Rakkain?

      Olen sama hereillä !

      Kuin
      nukkuessain !


      Hmm. Minusta hieman hyvällä tavalla erilainen,,,,suorastaan syötävän suloinen... R-runo. Kaunis ,herkkä, epäilevä...

    • mies-v57

      Onko tämä Rakkautta, kun ikäväni
      herää, heti kun ovesi sulkeutuu..

      Kun kaiken tämän maailman keskellä
      ajattelen onko sinulla hyvä, miltä tuntuu..

      Kun tuulet tulevat ja myrsky riehuu ja minä
      ajattelen, oletko sinä suojassa, turvassa..

      Ja kun äänet taas kuiskaavat ja säteet
      hyväilevät, olet kanssani samassa varjossa..

      ..Onko tämä Rakkautta, kun tahdon
      siitä kirjoittaa Runon sinulle..

      http://www.youtube.com/watch?v=GKYIC2MPjO0&feature=related

      Kiitos Runostasi.

      Toisinaan uni ja hämärä piirtää
      naiseen kuvioita, joissa herää
      kiihko..

      Pelkää aamua ja heräämistään,
      se yksityinen, inttiimi, kokemus
      vajoaa, liukenee pois..

      Ei, ei siitä saa puhua..kun
      Rakastaa.

      Rakkausrunossasi olessa tajusi,
      miten vähin elein saa suuren
      tuntemuksen aikaan..

      Tekstisi viehätys oli hieno ajatus ja sen
      toteuttaminen oikein ilmaisuin, sanoin..

      Pidin ja viihdyin, tämä oli hyvä Runosi.

      Positiivisuutta ja nautintoa päivääsi.

      • Kiitos lindalinda, Sirius ja mies-v57!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      123
      1182
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1038
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      862
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      818
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      270
      734
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      685
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      657
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      584
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      579
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      545
    Aihe