Kivusta mykistyneenä
katson kärsimystä
omaani
toisten
ja niin kuin toivo
olisi tässä, kädessäni
ripustan hänen
sänkynsä päätyyn
enkelin.
Toivoni
12
271
Vastaukset
Sinussa on hyvää - Positiivisuutta - ...Toivoni,
ja vielä hyvin huomaavainen kun pidät toisistakin
huolta ... minulla on myös hyvin tumma ote
seuraavaan runooni,jota täällä käsittelen mutta
panttaan kuitenkin.
Tuo runosi on todella mieleeni joka on Toivolla
ajastettu että rakennettu ja jota on hyvä odotella.
Kaunis,herkkä kuin puhutteleva... Sinussa on Toivoa
kaikille muillekin kuin hienoa että olet täällä pysynyt.
Peukku Sinulle ylös ... julkistan tässä - Moi !Löysit jälleen positiivisuutta edelleen tummista sävyistäni.
Ja aivan oikein, jossakin loistaa toivon valo.
Vaikka miten pieni, mutta kuitenkin.
Kiitoksin, jääneito
henkisesti mukana Sinun ja Hänen
kivuissa. Kaunis ele jättää enkeli
sängyn päähän, osuu silmiinsä herätessä.
Koskettavan kaunis runo,
voimia Sinulle !Linda läsnäolostasi tässäkin.
Kiitokseni on suurempi kuin mitä
tuo pieni sana riittää kertomaan.
- havukka-ahon ajatus
ilman kípua ei näe saatua haavaa
ilman haavaa ei osaa varoa tulevaatuosta elämänviisaudestasi.
On vain niin, että runoni liittyy toisen ihmisen elämän tapahtumiin
eikä sellaisia viiltoja pysty välttämättä varomaan,
kun ne eivät ole itsestä riippuvaisia.
- mahdotonyhtalo
Toivosta kiinni pitäminen on usein sitä, mitä pystyy tekemään esim. sairauden kohdatessa. Jos olisin 3,5 vuotta sitten antanut periksi, minulla ei olisi nuorempaa koiraani. Selviytymisprosentti oli taudista 5-10 %.
Runosi tuli ajankohtaiseksi, kun kävin tänään eläinlääkärissä juuri tuon nuoremman koirani kanssa. Oli sairaampi kuin olin odottanut ja joudun odottamaan lopullista diagnoosia kuukauden verran. Sen jälkeen jatkamme taistelua niin kauan kuin on hyvää elämää edessä.siinä toivossa,
pienimmässäkin,
on riiputtava kaikin voimin.
Kiitos ajatuksistasi. Älä luovu toivosta.- mahdotonyhtalo
jääneito kirjoitti:
siinä toivossa,
pienimmässäkin,
on riiputtava kaikin voimin.
Kiitos ajatuksistasi. Älä luovu toivosta.Antibiootit purevat, joten on toiveita akuutista munuaistulehduksesta ilman alkavaa munuaissairautta :). Siitä saan varmemman tiedon kuukauden päästä. Kaksi muuta vaivaa on hoidettavissa. Toinen vakavampi vaatii ruokavalion muutosta, taas kerran. Syövän jälkeen muutin jo sitä. Eli tällaista on elämä kahden vanhevevan "lelukoiran" kanssa.
mahdotonyhtalo kirjoitti:
Antibiootit purevat, joten on toiveita akuutista munuaistulehduksesta ilman alkavaa munuaissairautta :). Siitä saan varmemman tiedon kuukauden päästä. Kaksi muuta vaivaa on hoidettavissa. Toinen vakavampi vaatii ruokavalion muutosta, taas kerran. Syövän jälkeen muutin jo sitä. Eli tällaista on elämä kahden vanhevevan "lelukoiran" kanssa.
pikaista paranemista
toivoo jääneito.
Moi
Mutta hyvä teos, Kärsimyksen monet kasvot heijastuvat teoksen takaa, viimeinen toivo ripustettu kuvajainen tai todellinen henkiolento.
Kaunis oli ja haikea.
Ter kobokauniista ja haikeasta.
Symbolinen enkelini on henkiolennon
vertauskuva, ajatuksissani todellinen.
Toivokin on todellinen, siihen enkeliin
kiinnitetty, alati läsnä olevaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147334
- 594712
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434654- 753388
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161985- 311789
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271776Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441637- 361537
- 1431297