Toivoni

Kivusta mykistyneenä
katson kärsimystä

omaani

toisten

ja niin kuin toivo
olisi tässä, kädessäni

ripustan hänen
sänkynsä päätyyn

enkelin.

12

290

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinussa on hyvää - Positiivisuutta - ...Toivoni,
      ja vielä hyvin huomaavainen kun pidät toisistakin
      huolta ... minulla on myös hyvin tumma ote
      seuraavaan runooni,jota täällä käsittelen mutta
      panttaan kuitenkin.

      Tuo runosi on todella mieleeni joka on Toivolla
      ajastettu että rakennettu ja jota on hyvä odotella.

      Kaunis,herkkä kuin puhutteleva... Sinussa on Toivoa
      kaikille muillekin kuin hienoa että olet täällä pysynyt.

      Peukku Sinulle ylös ... julkistan tässä - Moi !

      • Löysit jälleen positiivisuutta edelleen tummista sävyistäni.
        Ja aivan oikein, jossakin loistaa toivon valo.
        Vaikka miten pieni, mutta kuitenkin.

        Kiitoksin, jääneito


    • henkisesti mukana Sinun ja Hänen
      kivuissa. Kaunis ele jättää enkeli
      sängyn päähän, osuu silmiinsä herätessä.

      Koskettavan kaunis runo,
      voimia Sinulle !

      • Linda läsnäolostasi tässäkin.

        Kiitokseni on suurempi kuin mitä
        tuo pieni sana riittää kertomaan.


    • havukka-ahon ajatus

      ilman kípua ei näe saatua haavaa
      ilman haavaa ei osaa varoa tulevaa

      • tuosta elämänviisaudestasi.

        On vain niin, että runoni liittyy toisen ihmisen elämän tapahtumiin
        eikä sellaisia viiltoja pysty välttämättä varomaan,
        kun ne eivät ole itsestä riippuvaisia.


    • mahdotonyhtalo

      Toivosta kiinni pitäminen on usein sitä, mitä pystyy tekemään esim. sairauden kohdatessa. Jos olisin 3,5 vuotta sitten antanut periksi, minulla ei olisi nuorempaa koiraani. Selviytymisprosentti oli taudista 5-10 %.

      Runosi tuli ajankohtaiseksi, kun kävin tänään eläinlääkärissä juuri tuon nuoremman koirani kanssa. Oli sairaampi kuin olin odottanut ja joudun odottamaan lopullista diagnoosia kuukauden verran. Sen jälkeen jatkamme taistelua niin kauan kuin on hyvää elämää edessä.

      • siinä toivossa,
        pienimmässäkin,
        on riiputtava kaikin voimin.

        Kiitos ajatuksistasi. Älä luovu toivosta.


      • mahdotonyhtalo
        jääneito kirjoitti:

        siinä toivossa,
        pienimmässäkin,
        on riiputtava kaikin voimin.

        Kiitos ajatuksistasi. Älä luovu toivosta.

        Antibiootit purevat, joten on toiveita akuutista munuaistulehduksesta ilman alkavaa munuaissairautta :). Siitä saan varmemman tiedon kuukauden päästä. Kaksi muuta vaivaa on hoidettavissa. Toinen vakavampi vaatii ruokavalion muutosta, taas kerran. Syövän jälkeen muutin jo sitä. Eli tällaista on elämä kahden vanhevevan "lelukoiran" kanssa.


      • mahdotonyhtalo kirjoitti:

        Antibiootit purevat, joten on toiveita akuutista munuaistulehduksesta ilman alkavaa munuaissairautta :). Siitä saan varmemman tiedon kuukauden päästä. Kaksi muuta vaivaa on hoidettavissa. Toinen vakavampi vaatii ruokavalion muutosta, taas kerran. Syövän jälkeen muutin jo sitä. Eli tällaista on elämä kahden vanhevevan "lelukoiran" kanssa.

        pikaista paranemista
        toivoo jääneito.


    • Moi
      Mutta hyvä teos, Kärsimyksen monet kasvot heijastuvat teoksen takaa, viimeinen toivo ripustettu kuvajainen tai todellinen henkiolento.
      Kaunis oli ja haikea.

      Ter kobo

      • kauniista ja haikeasta.

        Symbolinen enkelini on henkiolennon
        vertauskuva, ajatuksissani todellinen.

        Toivokin on todellinen, siihen enkeliin
        kiinnitetty, alati läsnä olevaksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe