Virtua, onko ihan huuhaata?

Neinou

Kuulisin mielelläni kokemuksia Virtuasta - varsinkin lääkikseen pyrkineiltä.

Itse saan tuosta Virtuasta sellaisen käsityksen, että pari helsinkiläistyyppiä on päättäneet rahastaa nuorilla ja kyhänneet kasaan suppean opiskeluportaalin, joka on vielä keskeneräinen. Olenko oikeassa?

Vähän pistää myös silmään ja korvaan, että melkein kaikissa esimerkkivideoissa on ärsyttävällä helsinginmurteella puhuvia helsinkiläisiä. Kaikella kunnioituksella helsinkiläisiä kohtaan, mutta eikös videoissa sietäisi olla ihmisiä muualtakin. Kun tulee mieleen, että onko valmennuskurssin järjestäjät ehkä valinneet puolestapuhujiksi vain lähipiiristä tuttuja tyyppejä?

Jos olet ollut kurssilla, niin kertoisitko plussia ja miinuksia?

8

978

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hhhhhhhhhkkkkk

      Niin ja se myös arvelluttaa, ettei Virtua kerro sisään päässeistä tarkempia lukuja. Joo, 98% kurssilla olleista kyllä suosittelisi kurssia muillekin, mutta kuinka suuri prosentti kurssilla olleista on päässyt sisään haluamaansa opiskelupaikkaan? Sitä kyllä harvemmat muutkaan valmennuskurssit kertovat.

      • Yo

        Hei

        Ajattelin hieman oikaista, tuo virtua taitaa olla Tamperelaisten opiskleijoiden kyhäämä yritys, ei siis hesalaisten. Kohta tässä keskustelussa on muka jonkun kurssilaisen ylitsevuotavaa kehua Virtuasta. Virtuahan on tunnettu siitä, että itse käyvät näillä palstoilla omia kurssejaan kehumassa, nimimerkkinä tietysti jonkin virtuan kurssilainen.

        Ottamatta kantaa mikä kurssi on paras, niin eiköhän liveopetus vie kirkkaasti voiton videolunnoista.


      • VK.FI
        Yo kirjoitti:

        Hei

        Ajattelin hieman oikaista, tuo virtua taitaa olla Tamperelaisten opiskleijoiden kyhäämä yritys, ei siis hesalaisten. Kohta tässä keskustelussa on muka jonkun kurssilaisen ylitsevuotavaa kehua Virtuasta. Virtuahan on tunnettu siitä, että itse käyvät näillä palstoilla omia kurssejaan kehumassa, nimimerkkinä tietysti jonkin virtuan kurssilainen.

        Ottamatta kantaa mikä kurssi on paras, niin eiköhän liveopetus vie kirkkaasti voiton videolunnoista.

        Näyttää siltä että kehuminen omista kursseista on todellakin totta:

        http://www.valmennuskurssille.fi/site/index.php/2009/03/31/virtua-kauppatiede/#comments


      • rrweerwere

      • Oma Kehu
        rrweerwere kirjoitti:

        Käykääpäs katsomassa tuota edellistä linkkiä, on Virtuan pojat vetäneet herneen nenäänsä ja alkaneet uhkailemaan!

        Tuo ei ole ainoa Virtualaisten itsensä kirjoittama mainos, niitähän on netti pullollaan..


    • Jokke1987

      En ollut kylläkään lääkiksen mutta kauppiksen virtua kurssin otin viime vuonna.

      Sinänsä ihan ok mutta videoiden taso oli kyllä aika heikko (videoilla näytetään powerpointteja mutta ei niistä saa selvää =) )! Tänä vuonna (ainakin demo-videoista päätellen) niiden taso on noussut huomattavasti. Materiaalia sisältyi paljon, mutta itselle tuli niin kiire etten osaa sanoa niistä mitään.

      Jos on kiire ja haluat edullisen kurssin, kysy onko videoiden laatu parantunut. Jos on niin ehkä voi olla iha ok valinta.

    • kauppiksen kurssi

      Olen virtuan kauppatieteen kurssilla ja olen kyllä tykännyt siitä enemmän kuin viime vuonna käymästäni "oikeasta" valmennuskurssista. Ei mene päivässä aikaa matkusteluun ja muuhun ja nyt kun ei ole tänä vuonna matikan kirjaa niin en ole kaivannut lähiopetustakaan. Videoiden tasossa ei ole eroa siihen kuin jos istuisi luokassa ja kuuntelisi luentoja. Oikeastaan tuossa saa paremmin kiinni opetuksesta kuin isossa luokassa ja videon voi aina laittaa poikki jos haluaa lukea diat tai kuunnella uudestaan jonkin kohdan. Harjoitustehtäviä tosin on aika vähän! Se on miinus. Onneksi itsellä on viime vuoden valmennuskurssilta tehtäviä kirjoista jotka ei vaihtuneet.

      Tässä siis kauppatieteen kurssista. Lääkiksesta en osaa sanoa. Veikkaisin että lääkiksessä tarvitsee kyllä lähiopetusta etten välttämättä suosittelisi nettivalmennuskurssia.

    • kiouk

      Videot pätkii pahasti, että järki meni kun yritti niitä seurata. Luvattii laadultaan parempia, mutta eipä tullut. Videoita tippui katsottavaksi myöhässä. En suosittele.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8336
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2539
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe