Salon poliisi kävi tänään kuumana.
Käytti sanaa V--tu oli käydä silmille, mutta koska on niin pieni kokoinen niin oli kuin hyttysen surinaa :)
Hän tunnusti lukevansa näitä tekstejä ja uhosi hetken siinä.
Totesin, että hän osoitti erittäin hyvin millä asenteella Salon poliisi työtä tekee.
Mutta tälle pikkupoliisille terveisiä Salossa, onko hermo jo noin tiukalla.
Voi hellanlettas sentään.
Voit taas herra konstaapeli kirjoittaa tänne keskustelupalstalle ja kertoa saman minkä minullekkin :)
osoitit vain olevasi täysin sopimaton poliisin työhön pikkupoliisi nappula kun olet.
Noh tavataan taas joskus.
Unohditko sen turvakameran siinä laitoksen seinässä pikkupoliisi :)
Salon poliisi kävi kuumana
23
812
Vastaukset
- vahinko...hahahah
Kävikös makesekolla tuuri kun ei "pikkukonstaapeli" pyöräyttänyt mielisairasta alkkista lattiaan ja lyönyt koppiin kun ääliöidiootti meni häiriköimään taas poliisin työpaikalle??? HAAHAHAHAHAHAH!!! Sä kun et elämässäs oo tehnyt töitä päivääkään niin et tietenkään tajua miltä tuntuu kun joku kusipää tulee vinkumaan työpaikalle... Mä oisin vetäny sulta paskat pihalle ja potkinu sut sellaseen kuntoon ettet takuulla ois häirinny ainakaan kuukauteen jos oisin saanut tilaisuuden tavata sut häirikkö kusipää!!!! Ja en edelleenkään ole salonpoliisi vaikka sun harhainen mieles niin kuvittelee että kaikki jotka ei oo sun kans samaa mieltä on salon poliiseja. Sun kans on samaa mieltä vain sairaat turhat paskat jotka pitäs ehdottomasti poistaa tältä pallolta saastuttamasta...
- Markku Ahdeoja
Niinkuin otsikossa totesin Salon poliisi käy kuumana.
Moikka taas konstaapeli hienoa, kun kirjoitat tänne.
Teillä on todella käytöksessä oppimista, mutta senhän nyt näkee arvon konstaapelin kirjoituksestakin :)
Ainoastaa poliisit ja heidän lähipiirinsä ei tue minua.
Olen saanut valtavasti kansalaisilta positiivista palautetta.
Aivan Salon konstaapeli kiellä vain ettet ole :)
Aivan niin tuleppas minua katsomaan Salon poliisilaitoksen eteen taas ensi viikolla niin voit sitten kasvokkain kertoa taas mitä mieltä olet.
On se niin mielenkiintoista keskustella poliisien kanssa.
Minä puolustan rehellisiä poliiseja, mutta väärin tekeviä lainrikkoja poliiseja minä nappaan kiinni :)
Sinä olet taas näitä Salon lurjus poliiseja, jonka jo tapasinkin. Samaa puhetta sinulla oli :)
Niin ethän ole poliisi, koska et osaa lainsäädäntöä. Totesinkin että jostain postimyynnistä olet saanut merkkisi :) - Ei poliisi
Markku Ahdeoja kirjoitti:
Teillä on todella käytöksessä oppimista, mutta senhän nyt näkee arvon konstaapelin kirjoituksestakin :)
Aivan niin tuleppas minua katsomaan Salon poliisilaitoksen eteen taas ensi viikolla niin voit sitten kasvokkain kertoa taas mitä mieltä olet.
Minä puolustan rehellisiä poliiseja, mutta väärin tekeviä lainrikkoja poliiseja minä nappaan kiinni :)
Sinä olet taas näitä Salon lurjus poliiseja, jonka jo tapasinkin. Samaa puhetta sinulla oli :)
Niin ethän ole poliisi, koska et osaa lainsäädäntöä. Totesinkin että jostain postimyynnistä olet saanut merkkisi :)No kuinka suurella joukolla pidit mielenosoitukseen ?
- juu-juu-juu
Ei poliisi kirjoitti:
No kuinka suurella joukolla pidit mielenosoitukseen ?
Mitenkäs on käynyt?
- kolahtiko?????
Niin ethän ole poliisi, koska et osaa lainsäädäntöä. Totesinkin että jostain postimyynnistä olet saanut merkkisi :)Alkaakos sekomakella päreet palamaan kun totuus tulee päin näköä??? Sä olet vain pedofiili sekopää jolla on maailmankuva niin sekaisin kun olla voi...et taida enää edes tietää onko yö vai päivä kun sun tekstejä ilmestyy tänne yölläkin...etkö itse edes ymmärrä miten paha sun tilanne on??? Jos olisit mies, niin tappaisit itses ennenkun joku loukkaantuu tai käy pahemmin. On vain ajan kysymys milloin sunlainen sekopää kilahtaa niin pahoin että seuraukset ovat lehdessä....ja kohde on todennäköisesti nainen tai lapsi koska susta ei ole vastusta aikuiselle miehelle vaikka lihava oletkin...katsos kun läski ei ole voimaa...
- Markku Ahdeoja
kolahtiko????? kirjoitti:
Alkaakos sekomakella päreet palamaan kun totuus tulee päin näköä??? Sä olet vain pedofiili sekopää jolla on maailmankuva niin sekaisin kun olla voi...et taida enää edes tietää onko yö vai päivä kun sun tekstejä ilmestyy tänne yölläkin...etkö itse edes ymmärrä miten paha sun tilanne on??? Jos olisit mies, niin tappaisit itses ennenkun joku loukkaantuu tai käy pahemmin. On vain ajan kysymys milloin sunlainen sekopää kilahtaa niin pahoin että seuraukset ovat lehdessä....ja kohde on todennäköisesti nainen tai lapsi koska susta ei ole vastusta aikuiselle miehelle vaikka lihava oletkin...katsos kun läski ei ole voimaa...
Jahas Salon poliisin älykästä kommenttia jälleen ihailtavana.
varmaan päivystysvuoron ajanvietettä.
Ei ole pikkupoliisista muuta kuin nimimerkillä huutelemaan :)
oletkos se sinä Salon pikkupoliisi, joka olet epäiltynä pahoinpitelystä ?
Lurjushan sinä olet ja tiedän kuka olet pikku poliisi :) - hahahaaa
Jahas Salon poliisin älykästä kommenttia jälleen ihailtavana.
varmaan päivystysvuoron ajanvietettä.
Ei ole pikkupoliisista muuta kuin nimimerkillä huutelemaan :)
oletkos se sinä Salon pikkupoliisi, joka olet epäiltynä pahoinpitelystä ?
Lurjushan sinä olet ja tiedän kuka olet pikku poliisi :)Loimaan poliisin tutkinnatkin ovat päättyneet. Jokos syyttäjä on nostanut syytteen ?
- as.tuntija
hahahaaa kirjoitti:
Loimaan poliisin tutkinnatkin ovat päättyneet. Jokos syyttäjä on nostanut syytteen ?
muistanut lääkkeesi? Samaa toistoa ja yhden kirjoittajan halveeraamista jatkuvasti. Mene hakemaan apua itsellesi jo.
- ymmärtää omaa
as.tuntija kirjoitti:
muistanut lääkkeesi? Samaa toistoa ja yhden kirjoittajan halveeraamista jatkuvasti. Mene hakemaan apua itsellesi jo.
typeryyttään ? Voi jopa olla niin typerä, että kuvittelee toimintaansa fiksuksi ja jotenkin hyödyllliseksi. Typeryydessään tyyppi on samaa sarjaa vakiohäirikkö-nimttelijän , jukaraishullun ja jankuttaja gerfd:n kanssa. Mutta eihän poliisinpalvojilta juuri muuta voi odottaa.
- tee jotain...
ymmärtää omaa kirjoitti:
typeryyttään ? Voi jopa olla niin typerä, että kuvittelee toimintaansa fiksuksi ja jotenkin hyödyllliseksi. Typeryydessään tyyppi on samaa sarjaa vakiohäirikkö-nimttelijän , jukaraishullun ja jankuttaja gerfd:n kanssa. Mutta eihän poliisinpalvojilta juuri muuta voi odottaa.
Kaikenlainen toiminta on fiksumpaa ja tuottoisampaa kuin tuo sunlaisten pyörtuoliin sidottujen känniääliöiden kitinä. Häpeätkö kenties omaa osaasi ja kohtaloasi niin paljon että olet katkera yhteiskunnalle joka kuitenkin huolehtii sinustakin vaikka olet loinen??? Eiköhän asia ole niin, että sä se vasta typerä olet kun ihannoit homoja ja muita sekomakeja... Ja mä nyt en keksi millään mitä vikaa ois palvoa poliisia. Onhan se kunnioitettava ammatti johon sulla ei vajavaisuutesi vuoksi ole ikinä mitään asiaa...kenties sekin katkeroittanut sua???
- Murmaali
tee jotain... kirjoitti:
Kaikenlainen toiminta on fiksumpaa ja tuottoisampaa kuin tuo sunlaisten pyörtuoliin sidottujen känniääliöiden kitinä. Häpeätkö kenties omaa osaasi ja kohtaloasi niin paljon että olet katkera yhteiskunnalle joka kuitenkin huolehtii sinustakin vaikka olet loinen??? Eiköhän asia ole niin, että sä se vasta typerä olet kun ihannoit homoja ja muita sekomakeja... Ja mä nyt en keksi millään mitä vikaa ois palvoa poliisia. Onhan se kunnioitettava ammatti johon sulla ei vajavaisuutesi vuoksi ole ikinä mitään asiaa...kenties sekin katkeroittanut sua???
suorastaan ampuvat lukijan silmille tästä kirjoituksestasi. Ei jäänyt mitään epäselväksi.
- Sekosiko
Murmaali kirjoitti:
suorastaan ampuvat lukijan silmille tästä kirjoituksestasi. Ei jäänyt mitään epäselväksi.
Loimaan poliisin tutkinnatkin ovat päättyneet. Jokos syyttäjä on nostanut syytteen ?
- Auttajasi salosta
Sekosiko kirjoitti:
Syksy oli ja meni. Loimaan poliisin tutkinnatkin ovat päättyneet. Jokos syyttäjä on nostanut syytteen? Eikö vieläkään ...
Ketkäs kaikki ovatkaan toistaiseksi saaneet tuomioita näissä jutuissasi? - moromoroo
Auttajasi salosta kirjoitti:
Syksy oli ja meni. Loimaan poliisin tutkinnatkin ovat päättyneet. Jokos syyttäjä on nostanut syytteen? Eikö vieläkään ...
Ketkäs kaikki ovatkaan toistaiseksi saaneet tuomioita näissä jutuissasi?Itse olin kerrankin Salossa vartioimassa ulkona sellaista telinehökötystä niin tuli kaksi poliisia juttelemaan siihen. Vaikuttivat erittäin mukavilta kavereilta ja juteltiin siinä muutama minuutti.
Itselläni on Salon poliisista vain hyviä kokemuksia. En ole siellä asunut, mutta tulee Salon läpi ajettua kerran kaksi kuussa ja joskus käytyä.
:) - tarina !
moromoroo kirjoitti:
Itse olin kerrankin Salossa vartioimassa ulkona sellaista telinehökötystä niin tuli kaksi poliisia juttelemaan siihen. Vaikuttivat erittäin mukavilta kavereilta ja juteltiin siinä muutama minuutti.
Itselläni on Salon poliisista vain hyviä kokemuksia. En ole siellä asunut, mutta tulee Salon läpi ajettua kerran kaksi kuussa ja joskus käytyä.
:)Että olit ihan jutellut jostain turhanpäiväisestä asiasta hetken ja sitten jo tunsit ko poliisit tosi hyvin. Todellinen luonne ilmenee vasta sitten kun on jotain näkemyseroja. Mutta ainahan sitä voi näinkin naiivi olla.
- TIESINHÄN!!!!
Murmaali kirjoitti:
Vai tarkoitiko että osu ja uppos??? Mä olen aivan uskomattoman hyvä profiloija...taidankin hakea poliisikouluun... Mulla sentään on mahiksia kun en ole pyörätuolissa ja pääkin on tutkittu ja terveeksi todettu...entäs sä???
- On sulla jutut!!!!
tarina ! kirjoitti:
Että olit ihan jutellut jostain turhanpäiväisestä asiasta hetken ja sitten jo tunsit ko poliisit tosi hyvin. Todellinen luonne ilmenee vasta sitten kun on jotain näkemyseroja. Mutta ainahan sitä voi näinkin naiivi olla.
Vai että todellinen luonne tulee vasta esille kun tulee näkemyseroja!!!!??? HAHAHAHAHAHAHAHAH Vittu sä olet idiootti!!!!!! Tuo on varmaan tyhmimpiä kommentteja sekomaken jälkeen mitä olen täällä lukenut!!!!!
- eikö poliisi
On sulla jutut!!!! kirjoitti:
Vai että todellinen luonne tulee vasta esille kun tulee näkemyseroja!!!!??? HAHAHAHAHAHAHAHAH Vittu sä olet idiootti!!!!!! Tuo on varmaan tyhmimpiä kommentteja sekomaken jälkeen mitä olen täällä lukenut!!!!!
yllätti jälleen kommentissasi.
- Ini-ini-ini !
TIESINHÄN!!!! kirjoitti:
Vai tarkoitiko että osu ja uppos??? Mä olen aivan uskomattoman hyvä profiloija...taidankin hakea poliisikouluun... Mulla sentään on mahiksia kun en ole pyörätuolissa ja pääkin on tutkittu ja terveeksi todettu...entäs sä???
Ini-ini-ini !
- HAHAHAHAHAHAH
Ini-ini-ini ! kirjoitti:
Ini-ini-ini !
Tollasta ininääkös se sun pyörätuolis pitää??? Voit kai vähän luovuttaa siitä rasvaletistäs niihin laakereihin niin hiljenee...HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH!!!!! Te vammaidiootit olette hauskoja... pysy sä vaan tuolissas ja anna viisaampien ajatella...
- TakaMakeSiko
HAHAHAHAHAHAH kirjoitti:
Tollasta ininääkös se sun pyörätuolis pitää??? Voit kai vähän luovuttaa siitä rasvaletistäs niihin laakereihin niin hiljenee...HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH!!!!! Te vammaidiootit olette hauskoja... pysy sä vaan tuolissas ja anna viisaampien ajatella...
Ketkäs kaikki ovatkaan toistaiseksi saaneet tuomioita näissä jutuissasi? - *
*
- Lyyyra
Niin ethän ole poliisi, koska et osaa lainsäädäntöä. Totesinkin että jostain postimyynnistä olet saanut merkkisi :)rcvbuynim
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372323Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 381569
- 141402
- 1281320
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2711304Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275