Olisi "kiikarissa" komea Renault Laguna 1,8i 16v Expression Break (farmari) vm:03 aj.97 tkm H.7.500€
ja huoltokirjan mukaan nokkaremmi remontti on tehty 17 tkm sitten ym pienempiä remontteja
auto on kopaltaan ja myös sisältä varsin siisti, mutta miten hepposta laatua nämä II kopan Lagut on
mitä kaikkea voi olla odotettavissa siis mitä tyypivikoja olisi kiva kuulla kokemuksista ennen kun ryhtyy
kaupoille ettei ostaisi pelkää vikapesää. Vieressä seisoo ns premiumauto Volkkarin Passatti vm:02 joka
on ajettu liki 300 tkm ja H:8500€ tuntuu ihmeeliseltä jos se on niin paljon parempi kun Lagu?
Kannattaako tehdä kauppoja
HH
2
445
Vastaukset
- pörrrrrinä
Lueppa tuolta lagunan viat OTSIKON ALTA.
- Heikkoa onSeitsemän
Lagunoiden laatua parannettiin roppakaupalla kevaalla 2005. Sitä vanhemmista saat ikuisen päänsäryn, tuollakin on ikää yli 7 vuotta.
http://www.autotrader.co.uk
Muualla maailmassa vähän yli tonnin auto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354483- 553085
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut472981- 302773
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3412695Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82675- 382369
- 62140
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542115Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461703