Onko teillä kokemuksia tansseista laivaristeilyllä ( Viking Line) . Onnistuuko tanssiminen laivalla ? Onko risteilyillä tanssivaa porukkaa ja minkälainen on tanssilattia ?
Tanssit laivalla ?
4
442
Vastaukset
- Humppamies
Joskus vuosia sitten tuli tanssittua risteilyllä. Silloin ei ollun kovin montaa tanssitaitoista paikalla ja sen aikaisia alkeistason kädenalittelujani pidettiin suorastaan ihmeellisinä. Tanssitaitoista porukkaa on varmaan enemmän sellaisilla risteilyillä, joita mainostetaan nimenomaan tanssiristelyinä. Laivojen tanssilattiat eivät ole kovin suuria, mutta pärjäävät kyllä tanssiravintoloille.
- keinuntaa aalloissa
kun itse olen ollut,ja silloin tanssiporukka oli meikoisen paljon nauttinutta ja meno sen mukaista.Tungos oli myös aivan valtava,tanssiminen oli melkolailla paikallaan olevaa tönimistä.En tykännyt,olisi itsekkin oltava nelkoisen huikkaa ottanut,että kestäisi meiningin.Voihan olla että tyyli on muuttunut,koska siitä on jo aikaa.
- tantantanssimaan
ei ole paljoa muuttunut, huonoimpia mahdollisia paikkoja nauttia tanssimiseta on laivat, pieni ja monesti tahmea lattia, juopot pyörii jaloissa, tuupitaan, tönitään, jne.
- 996699
tantantanssimaan kirjoitti:
ei ole paljoa muuttunut, huonoimpia mahdollisia paikkoja nauttia tanssimiseta on laivat, pieni ja monesti tahmea lattia, juopot pyörii jaloissa, tuupitaan, tönitään, jne.
Keski-ikäisenä tanssimiehenä ( 4 kertaa viime vuonna matkanneena) olen ollut tyytyväinen. Tanssia on
saanut mennen tullen. Tytöt ja rouvat hakevat rohkeasti tanssimaan, jos jää taukoa pitämään.
En minä laivalle ryyppäämään mene, viinaa on kotonakin jos kännätä haluaa. Hytissä voi käydä suihkussa
vaihtaa hikiset vaatteensa. Yksin nukkumaan, kuorsaamaan. Niin eipä tule niitä parisuhdeongelmia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481230
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55561
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462