Kokemuksia Derbistä?

kuljami

Jjooo että oisko teil kokemuksia Derbeistä et onko hyvin kestävä, paska vai sellanen perus? Onko helppo ajaa talvella vakio renkailla, onko paljon sähkövikoja jne. :)

64

15911

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • IHKUUUUUUUUUU

      perus.

      Vikoja on, mutta ei mitn ylitsepääsemätöntä.

      Hyvä mopo, mutta laatuun nähden liian kallis. Käytettynä pop.

    • vikaa vikaa vikaa vi

      uutena kallis vikaa vikaa, käytettynä yliarvostettu vikaa vikaa vikaa vikaa... käytetyn hinnalla saat uutta kiinalaista takuiden kera ja jää vielä rahakin. mieti vähä!

      • asdfasdfsdfsd

        mulla menee oikeesti niin järki näihin jotka väittää että derbissä on sähkövikoja!!!" en oo eläessäni kuullut yhtään sähkövikaa kenenkään derbissä!!
        osta derbi siinä on luotettava mopo ja talvella pääsee samanlailla kuin muillakin!! itellä on derbi ja hyvin on kestänyt. ei yhtään ainuttakaan vikaa ja on vielä viritetty niin hyvin kestää siltikin!!!!


      • sdsdqweqwqw
        asdfasdfsdfsd kirjoitti:

        mulla menee oikeesti niin järki näihin jotka väittää että derbissä on sähkövikoja!!!" en oo eläessäni kuullut yhtään sähkövikaa kenenkään derbissä!!
        osta derbi siinä on luotettava mopo ja talvella pääsee samanlailla kuin muillakin!! itellä on derbi ja hyvin on kestänyt. ei yhtään ainuttakaan vikaa ja on vielä viritetty niin hyvin kestää siltikin!!!!

        lisää saa kirjotella


      • vaa yksilö:D
        asdfasdfsdfsd kirjoitti:

        mulla menee oikeesti niin järki näihin jotka väittää että derbissä on sähkövikoja!!!" en oo eläessäni kuullut yhtään sähkövikaa kenenkään derbissä!!
        osta derbi siinä on luotettava mopo ja talvella pääsee samanlailla kuin muillakin!! itellä on derbi ja hyvin on kestänyt. ei yhtään ainuttakaan vikaa ja on vielä viritetty niin hyvin kestää siltikin!!!!

        iha vahingossa osunu hyvä yksilö tai sit o mytomaanin vikaa tango ja jakkaran välissä


      • sdassadsa434
        vaa yksilö:D kirjoitti:

        iha vahingossa osunu hyvä yksilö tai sit o mytomaanin vikaa tango ja jakkaran välissä

        selvä. :D


      • ,MSMSM
        sdassadsa434 kirjoitti:

        selvä. :D

        Laatumerkkei on esim. Aprilia, Rieju , Gilera & Terpi, Peugeot, Beta, MH, CH, Honda..


      • fghfghdfhfg
        vaa yksilö:D kirjoitti:

        iha vahingossa osunu hyvä yksilö tai sit o mytomaanin vikaa tango ja jakkaran välissä

        sattumalta osunut hyvä yksilö? tunnen varmaan oikeasti 50 derbimiestä ja kaikilla toiminut hyvin ilman mitään kunnon vikoja... puhutaampa DT:stä :) siinä on yks mopo jossa on huolestuttavan paljon sähkövikoja... ensinnäkin se mittari, kaikilla on se mennyt ensimmäisenä paskaks ja sitten yhellä on mennyt kaikki sähköt ihan paskaks ei toimii mikään, mutta se johtu siitä kun se yritti asentaa jotain valoja niin oli räpsähtänyt johot yhteen tai runkoon :D


      • Huhuhuhuiijjjj
        fghfghdfhfg kirjoitti:

        sattumalta osunut hyvä yksilö? tunnen varmaan oikeasti 50 derbimiestä ja kaikilla toiminut hyvin ilman mitään kunnon vikoja... puhutaampa DT:stä :) siinä on yks mopo jossa on huolestuttavan paljon sähkövikoja... ensinnäkin se mittari, kaikilla on se mennyt ensimmäisenä paskaks ja sitten yhellä on mennyt kaikki sähköt ihan paskaks ei toimii mikään, mutta se johtu siitä kun se yritti asentaa jotain valoja niin oli räpsähtänyt johot yhteen tai runkoon :D

        Derbi on siis lähes yhtä hyvä kuin Skyteam?

        Kaverilla ajettu 30 000km eikä mitää vikaa koskaan. Pystyykö derbi samaan?

        Että kyllä ne kiinamopot yllättää.


      • 54545
        Huhuhuhuiijjjj kirjoitti:

        Derbi on siis lähes yhtä hyvä kuin Skyteam?

        Kaverilla ajettu 30 000km eikä mitää vikaa koskaan. Pystyykö derbi samaan?

        Että kyllä ne kiinamopot yllättää.

        onko derbien sähköviat sitten mitään suuria jotka menee kalliiks vai halpoi ja pienii vikoi ????


      • ärsyttää svidusti:(
        54545 kirjoitti:

        onko derbien sähköviat sitten mitään suuria jotka menee kalliiks vai halpoi ja pienii vikoi ????

        jää tienpäälle ku joku liitin reistaa, taka valost polttimo palaa jne. virtalukko liejuna ym. se jo kalliimpi:(


      • asddfgdfgdfggfdg
        ärsyttää svidusti:( kirjoitti:

        jää tienpäälle ku joku liitin reistaa, taka valost polttimo palaa jne. virtalukko liejuna ym. se jo kalliimpi:(

        Ne sähköviat ei paljoo haittaa ajamista.


      • sdfsga
        asddfgdfgdfggfdg kirjoitti:

        Ne sähköviat ei paljoo haittaa ajamista.

        Näi se vaa on. Itellä ei oo mitää vikoja ollu sähköissä vaikka onki derbi.


      • Derbi ja muut enduro
        Huhuhuhuiijjjj kirjoitti:

        Derbi on siis lähes yhtä hyvä kuin Skyteam?

        Kaverilla ajettu 30 000km eikä mitää vikaa koskaan. Pystyykö derbi samaan?

        Että kyllä ne kiinamopot yllättää.

        Jaa että iha lähes yhtä hyvä?? Onko pikkasen eroa skyteamilla ja derbillä, skyteam täys paska kiinalainen eikä varmasti mee 30000 ainakaa samalla moottorilla tai rungolla tai edes samoilla renkailla.
        Derbi taas eurooppalainen laatumopo missä ei juurikaan mitään vikaa, yamaha dt samaa tasoa, mutta itse valitsisin derbin. Luotettava ja tehokas vakionakin. Derbillä uskaltaisin lähtä pitemmällekkin matkalle.
        Ei se derbi turhaan ole suomen suosituin mopo.


      • peugeuuutttiiii
        Derbi ja muut enduro kirjoitti:

        Jaa että iha lähes yhtä hyvä?? Onko pikkasen eroa skyteamilla ja derbillä, skyteam täys paska kiinalainen eikä varmasti mee 30000 ainakaa samalla moottorilla tai rungolla tai edes samoilla renkailla.
        Derbi taas eurooppalainen laatumopo missä ei juurikaan mitään vikaa, yamaha dt samaa tasoa, mutta itse valitsisin derbin. Luotettava ja tehokas vakionakin. Derbillä uskaltaisin lähtä pitemmällekkin matkalle.
        Ei se derbi turhaan ole suomen suosituin mopo.

        Mahdatkohan edes omistaa mopoa kun et tiedä mitään ?

        Skyteamin koneella ajaa aika paljon. Itse ostin käytettynä ja kohta takana 20 000km. Että tässä tulee kohta kiinalaisten maailmanennätys. Saattaa se 30 000 jopa mennä. =)

        Derbi on todellakin se huonoin eurooppalainen mopo... Ja eipä ne kevaritkaan loista....Mutta kyllä niillä ajaa. :D


      • sähkövika
        asdfasdfsdfsd kirjoitti:

        mulla menee oikeesti niin järki näihin jotka väittää että derbissä on sähkövikoja!!!" en oo eläessäni kuullut yhtään sähkövikaa kenenkään derbissä!!
        osta derbi siinä on luotettava mopo ja talvella pääsee samanlailla kuin muillakin!! itellä on derbi ja hyvin on kestänyt. ei yhtään ainuttakaan vikaa ja on vielä viritetty niin hyvin kestää siltikin!!!!

        jaajaa mulla ja kaverillani on derbit, molemmissa bensavalo rikki. ei siis mitään vikaa


      • toivovon et derbit on hy
        asdfasdfsdfsd kirjoitti:

        mulla menee oikeesti niin järki näihin jotka väittää että derbissä on sähkövikoja!!!" en oo eläessäni kuullut yhtään sähkövikaa kenenkään derbissä!!
        osta derbi siinä on luotettava mopo ja talvella pääsee samanlailla kuin muillakin!! itellä on derbi ja hyvin on kestänyt. ei yhtään ainuttakaan vikaa ja on vielä viritetty niin hyvin kestää siltikin!!!!

        Itekki oon hankkimassaderbii


      • Anonyymi

        Just ostin Derbin. 2014 ja alle 5000km. Aika ja kilometrit näyttää...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just ostin Derbin. 2014 ja alle 5000km. Aika ja kilometrit näyttää...

        Kiihtyyks hyvi?


      • Anonyymi
        ,MSMSM kirjoitti:

        Laatumerkkei on esim. Aprilia, Rieju , Gilera & Terpi, Peugeot, Beta, MH, CH, Honda..

        Missä yamaha


      • Anonyymi
        ,MSMSM kirjoitti:

        Laatumerkkei on esim. Aprilia, Rieju , Gilera & Terpi, Peugeot, Beta, MH, CH, Honda..

        Yamaha, ktm


      • Anonyymi
        asdfasdfsdfsd kirjoitti:

        mulla menee oikeesti niin järki näihin jotka väittää että derbissä on sähkövikoja!!!" en oo eläessäni kuullut yhtään sähkövikaa kenenkään derbissä!!
        osta derbi siinä on luotettava mopo ja talvella pääsee samanlailla kuin muillakin!! itellä on derbi ja hyvin on kestänyt. ei yhtään ainuttakaan vikaa ja on vielä viritetty niin hyvin kestää siltikin!!!!

        Derbi on hyvä mopo


      • Anonyymi

        tiiän et oon 16 v myöhäs mut no ei oo kallis derbi käytettynä ku saatii 100€ toimiva derbi senda


      • Anonyymi
        ,MSMSM kirjoitti:

        Laatumerkkei on esim. Aprilia, Rieju , Gilera & Terpi, Peugeot, Beta, MH, CH, Honda..

        hyi saatana rieju homo


      • Anonyymi
        asdfasdfsdfsd kirjoitti:

        mulla menee oikeesti niin järki näihin jotka väittää että derbissä on sähkövikoja!!!" en oo eläessäni kuullut yhtään sähkövikaa kenenkään derbissä!!
        osta derbi siinä on luotettava mopo ja talvella pääsee samanlailla kuin muillakin!! itellä on derbi ja hyvin on kestänyt. ei yhtään ainuttakaan vikaa ja on vielä viritetty niin hyvin kestää siltikin!!!!

        Ite oon ostamassa Derbi sendaa ja muuten vakio paitsi siinä on joku teho putki nii kannattaa hintaoli jotain 1500


    • rozie96

      kyselen derbistä. millanen vehje se sellanen on ? kattokaas kun oon hankkimassa mopoa ja nyt pitäis päättää gilera vai derbi ?? derbin senda r xrace tai derbin sendra r xtrem, kokemuksia kellään noista kummastakaan derbistä?? onko jtn vikoja, vaikeuksia ja onko helppo virittää ? tarttis tietoo. :P

      • l1l1l

        oon ainaki kuullu että gilera ois parempi ku derbi mut en osaa sanoo


      • fghfghfg
        l1l1l kirjoitti:

        oon ainaki kuullu että gilera ois parempi ku derbi mut en osaa sanoo

        mitä vitun huhuja? :D derbi ja gilera on täysin sama mopo mutta eri katteilla :) derbi on laatu mopo jossa ei todellakaan ole mitään vikaa... ja sitten näistä kiinan paskoista että ei todellakaan kestä ajaa 30 000 samalla koneella tai rungolla -.- runko on ensimmäinen mikä menee paskaks.


      • Omalla derbillä14tkm
        fghfghfg kirjoitti:

        mitä vitun huhuja? :D derbi ja gilera on täysin sama mopo mutta eri katteilla :) derbi on laatu mopo jossa ei todellakaan ole mitään vikaa... ja sitten näistä kiinan paskoista että ei todellakaan kestä ajaa 30 000 samalla koneella tai rungolla -.- runko on ensimmäinen mikä menee paskaks.

        Skyteam = se joka kestää 30 000 km samalla koneella, samalla rungolla. hyvä mopo
        Kinroad = Se paska.

        Ettet vaan sekoittais nyt näitä kahta ?

        Itse olen nähnyt skyteamin jolla oli ajettu 24 000. Kyllä se hyvin kuli ja kiihtyi. Oli kuulemma huollettu 3000km välein ja muutenkin pidetty hyvin. Oli tosi siisti peli.

        Mutta olen myös nähnyt skyteamin jolla oli ajettu 11 000km ja oli melko ruosteinen. Että kyllä se vaikuttaa miten mopoaan pitää.

        Ja derbi on ihan hyvä mopo. Samaa tasoa kuin skyteam, mutta varaosien saatavuus on huomattavasti parempi. Derbi on käytettynä kannattava ostos. uutena se on liian kallis hintaan nähden.


      • linttamummo
        fghfghfg kirjoitti:

        mitä vitun huhuja? :D derbi ja gilera on täysin sama mopo mutta eri katteilla :) derbi on laatu mopo jossa ei todellakaan ole mitään vikaa... ja sitten näistä kiinan paskoista että ei todellakaan kestä ajaa 30 000 samalla koneella tai rungolla -.- runko on ensimmäinen mikä menee paskaks.

        Paska hitsaa ittesä kiinni


      • Jjhjhjjgj

        Ei millää Kiinan ihmeillä ajeta edes 5 tuhatta kilsaa kaveri osti Orionin mopon ja se on ihan täyttä paskaa ei kiihdy minnekkää menee vähän jyrkempään ylämäkeen 20-30kmh Ja on huollossa koko ajan joten en ite ainakaa ostais Kiinan ihmettä mut se on vaa minun oma mielipide.Ittelläni on Derbi jossa ei mitään vikaa eli jos haluut laatu mopon nii osta eurooppalainen just joku Derbi apikka ja mitä näit nyt on.


    • DERBIsuomen myydyin

      Jos Derbissä on sähkö vika niin se on helppo korjata eikä haittaa ajoa. Mutta jos DT :ssä on moottorissa vika niin tuleehan se kalliimaks kun joku sähkö vika. Derbi ja DT on kummatkin hyviä mopoja --> kummassakin vikansa ja huonot puolensa.

      Joten on turha väittää kumpi on parempi.
      Riippu hyvin pitkälti kuskista ja kuinka sitä huoltaa.

      SUOSITTELEN DERBIÄ osta mopo josta ite pidät ÄLÄ KUUNTELE MUITTEN KOMMENTTEJA. :))

    • derbi

      itellä derbi eikä oo ollu yhenyhtä sähkövikaa tai mitään muutakaan vikaa. En sano että ois parempi ku muut eurooppalaiset mopot mutta paremmin on toiminu ku esim kaverin dt jossa on ollut vähän kaikenlaista vikaa. loppujenlopuksi kaikki EUROOPPALAISET mopot ovat aikalailla samaa kauraa joissa käytetään 2 eri merkkistä konetta rabasaa ja minarellia. minarelli= yamaha, peugeot, rieju, hm ym ja rabasa taas apriliassa, derbissä sekä gilerassa. rabasan hyvät puolet ovat vaihteet joista ei välivapaita löydy etsimälläkään kun taas minarellissa niitä on jonkuvverran. itse suosin derbiä koska paljon varaosia, hyvä kone ja hinta-laatusuhde kohillaan. mutta tietenkin jos lujinta laatua haluat niin suzuki pv! mutta kiinalaisia en todellakaan suosittele niistä ei saa muutakuin päänvaivaa!!

      • Derbijonne

        No mulla tais tulla sähkövika vähän aikaa sitten kun Derbiä yritin käynnistää nii ei kyllä mitään tapahtunu ei edes ne valot jotka pari sekuntia palaa kun pistää virrat päälle eikä vilkut, valot eikä töötti toiminu. elikkä sytytystulppaan ei tullu virtaa niinpä päätin pistää akun lataukseen. akun ladattua kokeilin käynnistyykö no arvaa mitä, ei käynnistyny en väitä että derbi olisi paska, hienon näkönen ja toimii ja kaksarina vääntöäkin löytyy mutta tällä kertaa vaan kävi kummasti. jalkastarttia rynkyttäessä alkoi jo vähän ärsyttää niinpä päätin tehdä mäkistartin ja kuinka ollakkaan, parin yrityksen jälkeen MOPO ALKOI ELÄÄ! olin niin riemuissani että dynamo antoi potkua derpiin ja kaikki taas toimi kuten ennen, mutta vähän piti ajeluttaa mopoa niin kierroslukumittarikin heräsi. oli kuin mopo olisi ollut koomassa, mutta kaikki päätyi lopulta hyvin. on se metka peli se derbi, mutta ihan hauska, sitä vain pitää osata käyttää, suosittelen. :D


    • juusoh275
    • Sähkövikanen Derbi

      Derbi= Sähkövikanen paska!
      Kaverin derbiin tuli sähkövika ja se sitte teippas taskulampun etulokarii ku ei lamput toiminu enää :D
      Ei kannata ostaa...

    • hermannnideepiu

      No iha hyvä se derpi on, mitä ny leiponu 10km välein ja vakio on ettei mittää virreeiii ei oioo tehoteeepi peekule :-D t. nakkisormi hermanni :-----------D ps. oon hermanni äijä

    • seppo3
    • lolllerooo

      noh onhan tuota kokemusta joka koulu reissu uus vika

    • ...

      itellä derbissä ei oo ollu mitään vikaa muutakun se että ajon jälkeen haisee ihan bensalle

      • ...

        Sekin saattaa johtua vaan mallista itellä derbi senda r drd -08


    • Derbionromu

      Iha sama vanha keskustelu mut älkää derbii ostako :D itellä jatkuvasti vilkut reistaa ja jarruvalot ja vie polttoainetta vitusti liikaa :D

    • derbimiäs

      menkää nyt vittu töihin

    • Paskaaaaaaa123

      Paskin mopo ikinä kiinalaisten jälkeen. Sähköviat, leipominen ja kaikki. Menny paskaks 3 kertaa kiksi, takajarru 2 kertaa ja vaikka mitä. Apikat, derbit ja gilerat on paskaa.

    • terpittoimiitoisinaan

      Derbit on jees, kuhan tiedostelet kuinka raiskattu on. Omalla kohta 30k mittaris ja hyvin toimii. Tosin mäntä vaihdettu joskus 15k sitten edellisen omistajan toimesta. Uudemmat ovat parempia, mutta vanhemmista jäänet varmaal kaikille paskan maku suuhun ja nyt ne levittää sitä uusille sukupolville :D ja yleensähän sitä aina leveillään sillä omalla.

    • Derbiraiskaaja

      Vittu yritin ajaa derbillä nii vittu se nuolee kypsää vaa ja unohtaa mut kokonaan

    • Kikkelipuuro

      Hyvin oma derbo toiminut 2 vuotta seiso ja käynnisty ilman ongelmia. Ja vielä kun on 163000 mittaris :D

    • Alskkdjdks

      Ei herra jumala kai tajuutte et basicly Derbi ja Gilera on sama vehe koottu vaa eri puolil maailmaa
      Iha voin varmalla sanoa ku ammattilaisetki näin kertoo
      Kiitos hei

      • Derbimiäs

        Samalla piaggion tehtaalla aprilia, derbi ja gilera tehdään


    • juu654

      No asiahan on siis sillälailla että derpit on hyviä mopoja itellä viritetty derpi kulkee 70 alamäkeen ei oo ollut yhtään mitään vikaa ikinä ja 2 vuotta sillä ajellu, jotkut perus ylä-astelaiset on vaan keksinyt että derpit on paskoja vaikka ei ole ikinä koskenutkaan suosittelen.

    • Anonyymi

      Ei missä ole vikoja

      • Anonyymi

        kyllä derbissä on vikoja osta husse se toimii


    • Anonyymi

      onko rieju opaskas

    • Anonyymi

      derbi laho on husse teho leipo mopo ei kevari.!

    • Anonyymi

      mun miälest derbis on sama kone ku mun kaverin betas (yz 85) ja se kone on myös ktm extreme sm riejus kans. Shäkövikoi niis ei oo ku ei oo ees sähköi ku se moottori toimii bensal. Ja ne smoto renkaat mil ajetaa enskaa nii niil voi vetää lintas ja sutii.

    • Anonyymi

      Hyi vittu noi derbin homot kannattaa ostaa rieju

    • Anonyymi

      VITUT MISTÄÄ DERBISTÄ OSTA KUNNON MOPO

    • Anonyymi

      AVAN VITUN PASKA ÄLÄ OSTA IKINÄ

    • Anonyymi

      Mikä derbissä kun kierrokset leijjaa imukaula vaihettu

    • Anonyymi

      Vittu mikähän tossa derbissä on seissy noin yli kuukauden ulkona ja sain noin 4-5viikko si uuden virtalukon ja laitoin sen niin on täs kauan poljettu ja niin kun ei voi työntää käyntiin niin onko mitään muuta tapaa millä käynnistyisi kiitos etukäteen

    • Anonyymi

      Derbi on paras mopo.
      Derbi vetää,sutii ja keulii.
      ei ole lähes mitään vikoja kunhan pitää huolen moposta.
      Derbi on parkkipaikan tehokkain mopo

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      20
      1303
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1272
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1184
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1163
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1161
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1157
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe