Maa aikojen alussa 1 TV nauhoitusta kellään??

leopardiih

Hei,

Olisko kellään täällä sattumoisin tallessa TV nauhoitusta kun tuo Maa aikojen alussa tuli kolmoselta pari kertaa 90 luvulla? Tuo oli täysi leikkaamaton versio. Voisin ostaa jos jollain on.

20

923

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siray

      o-o Minulla voisi jopa itse asiassa olla jollain vanhalla VHS:llä...valitettavasti vain en tiedä yhtään, minkälaatuinen se enää on (jos edes ylipäätään toimii), kerta VHS on kyllä ihan tuhottoman vanha.

      • lepardi__

        Voisin mä silti tuon sulta ostaa pois jos olet varma että se on oikea nauha. kuhan siitä edes jotain näkyy niin riittää.


    • pikkutassuh

      En tiennytkään että tästä on olemassa leikkaamaton versio. Kyseessä on siis pidempi versio kuin mikä löytyy vhs tai dvd julkaisulta? Alkoi kyllä nyt kovasti kiinnostamaan, sen verran paljon pidän tästä elokuvasta.

      • leopardiih

        On siitä, jostain se mtv3 sai leikkaamattoman version käsiinsä... jonkun verran materiaalia noista kohtauksista löytyy esim vanhoista trailereista.


      • pikkutassuh
        leopardiih kirjoitti:

        On siitä, jostain se mtv3 sai leikkaamattoman version käsiinsä... jonkun verran materiaalia noista kohtauksista löytyy esim vanhoista trailereista.

        Oletko itse nähnyt tuon leikkaamattoman version tv:stä? Mietin vain että oliko englannin kielinen vai dubattu? Täytyykin lähettää mtv3:lle palauttetta josko voisivat näyttää uusintana...vaikka tuskin näyttävät. Mutta ainahan voi toivoa.


      • leopardiih
        pikkutassuh kirjoitti:

        Oletko itse nähnyt tuon leikkaamattoman version tv:stä? Mietin vain että oliko englannin kielinen vai dubattu? Täytyykin lähettää mtv3:lle palauttetta josko voisivat näyttää uusintana...vaikka tuskin näyttävät. Mutta ainahan voi toivoa.

        Näin ja tuo oli meillä nauhalla katsoin sen monta kertaa pienenä kunnes joku nauhotti sen päälle :( Suomenkielinen oli.


      • leopardiih
        pikkutassuh kirjoitti:

        Oletko itse nähnyt tuon leikkaamattoman version tv:stä? Mietin vain että oliko englannin kielinen vai dubattu? Täytyykin lähettää mtv3:lle palauttetta josko voisivat näyttää uusintana...vaikka tuskin näyttävät. Mutta ainahan voi toivoa.

        Kysyin muuten sähköpostilla siltä mtv3 ohjelmapäälliköltä.. tällainen vastaus tuli "Ulkomaisten leffojen oikeudet ovat vain 3-4 vuotta voimassa. Tietysti niitä voi ostaa uudelleen. En tiennyt, että ao. elokuvasta on erilaisia versioita tai että se mitä näytettiin olisi pisin mahdollinen. Pistän tämän infon osto-osastolle, saattaa olla että oikeudet tulevat uudestaan tänne."


      • Tahtoonähdä
        leopardiih kirjoitti:

        Kysyin muuten sähköpostilla siltä mtv3 ohjelmapäälliköltä.. tällainen vastaus tuli "Ulkomaisten leffojen oikeudet ovat vain 3-4 vuotta voimassa. Tietysti niitä voi ostaa uudelleen. En tiennyt, että ao. elokuvasta on erilaisia versioita tai että se mitä näytettiin olisi pisin mahdollinen. Pistän tämän infon osto-osastolle, saattaa olla että oikeudet tulevat uudestaan tänne."

        Kyseistä versiota voi verrata Metropolis leffan kadonneisiin kohtauksiin (jotka löydettiin viime vuonna)!!!
        Toivottavasti nauha olisi säilynyt, moni katsoja ympäri maailmaa varmasti haluaisi nähdä sen leikkaamattoman version, etenkin ohjaaja.
        Oletko muuten The Gang of Five-foorulla keskustelemassa (PT?)?


    • leopardiih

      uppia, oisko kellään?

      • leopardiih

        ylösss


    • leopardiih

      Vielä on hakusessa.

      • leopardiih

        nostoa. Eikö muka kellään ole??


    • pikkutassu11

      uppp

    • köpötellen

      Meillä on juuri tuo televisiosta nauhoitettu versio, rätisee ja paukkuu varmaan ihan kiitettävästi näinä päivinä. Oon pienenä kattonu vaan tuota nauhotettuu nii heräsi kiinnostus, että mitä kaikkea sitten on leikattu pois? Nostalginen ja hyvin rakastettava elokuva, tykkäsin pienenä valtavasti.

      • asdaaazz

        Onko se 1995 vai 1998 nauhotettu? Jos voit lähettää niin voisin kopioida kasetin DVD:n kautta koneelle ja nettiin :P


      • asdaaazz

    • köpötellen

      Voisin ensin yrittää katsoa sen nauhan, että mitä se pitää sisällään. Ja kysellä hieman, muistaako itse nauhoittaja nauhoitusvuotta.

      • asdaaazz

        Ok, ilmoittelehan sitten


      • sdasd

        Noh mitäs se nauha nyt piti sisällään?


    • QQQQQQQQ1

      Josko joltain löytyis? Olis meinaa kulttuuriteko.

      Ja ylös...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      434
      3133
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      108
      2522
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      376
      2394
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      158
      2045
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1867
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1287
    7. 167
      1273
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1186
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      72
      1121
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      977
    Aihe