Kertokaa EGYPTIN miehistä

sol30

kaikki mitä tiedätte!!! olin lomalla hurghadassa ja ihastuin siellä...ja nyt menossa sinne uudestaan. vähän kyl jännittää ja pelottaakin mutta jospa kaikki hyvin menee. näillä palstoilla on kirjoitettu paljon haukkuja..jotka jo tiedän mutta kertokaa naiset AITOJA kokemuksia..mun lento on ens viikolla!

22

1386

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Meira 32

      Jos olet ihastunut Egyptiläiseen miekkoseen,mene ihmeessä tapaamaan häntä,ei siinä mitään pelon paikkaa ole,jos tunne on molemminpuolinen,miksi olisi? ;))

      Hauskaa Lomaa ;))

      • joojjoo

        Tosi ihqui. Egyptin Ahmed on kaikkein paras Ahmed. Harjoittaa seksii mielellaan ja paljon lampaansa ja siskonsakanssa, joten on tosi kokenut ja taitava rakastaja. Tuot sen sitten myohemmin Suomeen paistamaan pizzaa ja muutatte Vuosaareen.


    • egyfani

      sinne vaan haaremiin lypsättäväksi ja ruoskittavaksi!

      • ????

        Millähän vuosisadalla mahdatkaan olla? Jos et todellakaan tiedä ja et omista kalenteria mistä voisit sen tarkistaa niin vuosi on 2010.


      • Pekka Taavetti
        ???? kirjoitti:

        Millähän vuosisadalla mahdatkaan olla? Jos et todellakaan tiedä ja et omista kalenteria mistä voisit sen tarkistaa niin vuosi on 2010.

        täällä on 2010, mutta onkos siellä eppäilen.


    • -

      Kannattaa tosiaan mennä avoimin mielin, mutta kuitenki järkeä unohtamatta!!! Itse olen tavannut egyptissä aviomieheni muutama vuosi sitten ja nyt olemme asuneet suomessa kaksi vuotta. Mutta itse hurghadassa asuneena olen nähnyt paljon kaikenlaisia suhdevirityksiä, joten kannattaa ottaa iisisti ja katsella rauhassa mihin suhde kehittyy...mutta nauti lomasta ja voihan olla, että juuri tämä mies tuo sinulle onnen :)

    • kokemusta on

      egyptiläiset ovat huippu hyviä puhumaan ja uskovat omiin sanoihinsa, totuuden häivää niissä ei sitten välttämättä paljoakaan ole. Ole varovainen, älä osta hänelle mitään ylimääräistä, äläkä anna rahaa, jos haluaa olla sun kanssa aidosti ei odota sun maksavan hänen menojaan lomasi aikana. Jos hän taas valittelee koko ajan huonoa puhelinta tai että hän ei voi soitella kun ei ole saldoa, huomaat että ne ovat hienoja vihjaisuja siitä että sinun pitäisi antaa rahaa. Nauti kuitenkin lomastasi...

      • Amalia- sika

        pyytävät kyllä suoraan, joka panon jälkeen.


      • sol30
        Amalia- sika kirjoitti:

        pyytävät kyllä suoraan, joka panon jälkeen.

        kiitoksia vastauksistanne.....katotaan nyt kuinka kaikki menee...maalaisjärjellä pärjää, uskoisin.


      • :-)
        sol30 kirjoitti:

        kiitoksia vastauksistanne.....katotaan nyt kuinka kaikki menee...maalaisjärjellä pärjää, uskoisin.

        Hurghadaan vei mukanaan omat kyljykset ja niitä nuijitaan ;D


    • Mind_e

      Itse olen lomaillu Egyptissä useasti, muuallakin kuin lomakohteissa! Mulla ei olee mitään pahaa sanottavaa Egyptistä tai egyptiläisistä. Tosin myönnän sen että paikallisten miesten kanssa tulee olla varoivainen, mutta niin tulee kyllä olla suomalaistenkin miesten kanssa!

      Egypti kun on muslimi maa, niin siellä on esiaviollinen siksi kielletty. Mutta paikalliset kiertävät tätä "Allahin lakia" menemällä naimisiin turistityttöjen kanssa. Kun seksiä halutaan harrastaa solmitaa orfi(urfi)-liitto. (tästä on paikalliselta turha kysyä, esittävät etteivät tiedä mistä puhut) Orfi-liitto on täysin pätevä avioliitto, jossa tosin naisella ei ole oikeuksia oikeastaan mihinkään. Liitto pätee vain Egyptissä. Joten ÄLÄ KOSKAAN allekirjoita mitään paperia jos paikallinen "miehesi" sitä pyytää. Orfi-liittojen yleinen nimitys onkin fucking-papers, joka kertaa paljon kuinka paljon näitä liittoja arvostetaan.

      Itse olen ollut suhteessa egyptiläisen miehen kanssa ja kokemuksesta voin sanoa, että tunteita ja intohimoa riittä. Itseäni kohdeltiin kuin prinsessaa. Suhde kariutui aivan muista syistä kuin siitä, että minua olisi kohdeltu jotenkin huonosti. PÄINVASTOIN!

      • suomeksi sanottuna

        ". Suhde kariutui aivan muista syistä kuin siitä, että minua olisi kohdeltu jotenkin huonosti. PÄINVASTOIN! "

        Tyhjäpäältä loppui rahat.


      • Mind_e
        suomeksi sanottuna kirjoitti:

        ". Suhde kariutui aivan muista syistä kuin siitä, että minua olisi kohdeltu jotenkin huonosti. PÄINVASTOIN! "

        Tyhjäpäältä loppui rahat.

        Ensinnäkin, minä päätin suhteen. Ja ei, kyseessä ei ollut raha :D

        Jotenkin säälin sua oikein kovasti! Toisilla kun ei riitä yhtään kunnioitusta muita kohtaan! taitaa olla sulle käynyt joskus aikas hassusti miehen/naisen kanssa kun noin katkeroitunu olet. Älä sitä meille muille silti kosta =)


      • voi hellanduudelis
        Mind_e kirjoitti:

        Ensinnäkin, minä päätin suhteen. Ja ei, kyseessä ei ollut raha :D

        Jotenkin säälin sua oikein kovasti! Toisilla kun ei riitä yhtään kunnioitusta muita kohtaan! taitaa olla sulle käynyt joskus aikas hassusti miehen/naisen kanssa kun noin katkeroitunu olet. Älä sitä meille muille silti kosta =)

        "Jotenkin söölin sua oikein kovasti"

        Maalaismaista amisjokellusta...mää ja sää,lol.


      • kaiiisu
        voi hellanduudelis kirjoitti:

        "Jotenkin söölin sua oikein kovasti"

        Maalaismaista amisjokellusta...mää ja sää,lol.

        Kun lainailet muiden tekstejä niin opetteleppas ensin kirjottamaan oikein!

        Amisjokellusta? Juuri näin!

        En tosta tekstistä kyllä tätä mää ja sää kohtaa löytänyt, mutta minkäs taas teet.


      • tididididi
        kaiiisu kirjoitti:

        Kun lainailet muiden tekstejä niin opetteleppas ensin kirjottamaan oikein!

        Amisjokellusta? Juuri näin!

        En tosta tekstistä kyllä tätä mää ja sää kohtaa löytänyt, mutta minkäs taas teet.

        tulin eilen egyptist ja ne miehet oli ihanii ja kohteliait :) paljo parempii ku suomalaiset ;o noh joskus uusiks


      • halveksuttavimmat
        tididididi kirjoitti:

        tulin eilen egyptist ja ne miehet oli ihanii ja kohteliait :) paljo parempii ku suomalaiset ;o noh joskus uusiks

        tapaukset menevät panettamaan itseään muslimimaihin, joissa esiaviollinen seksi on paikallisilta naisilta kielletty.

        Musliminhuoraan kosken vain nyrkillä...


    • fantasia vs. totuus

      palstan naisille.

      "Lähes kaikki naisturistit kokevat seksuaalista häirintää."

      http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200807177964790_ul.shtml

      En tosin tiedä päteekö tämä palstan naisiin, jotka ilmeisesti haluavat tuollaista käsittelyä ja lomaromanssia (=panoa jonkun hikisen sandaaliarabikamelikuskin kanssa jossain yhden tähden hotellin likaisessa huoneessa ja sängyssä).

      • zappaadaadaa

        kokemukseni on Egyptin miehistä vähän huonoa mutta myös hyvääkin.Joku aika sit olin siel ja romanssihan se roihahti siellä!Tämä kaveri oli hyvin ystävällinen ja hellä tyyppi.Oli iloinen ja kaikin puolin minun tyypiä.Mutta sen haluan kertoa ,että oli kyllä todella kuuma mies.Kävelimme paljon joka ilta ja lähes aina hän tietenkin halus kulkea mahdollisimman pimeitä kujia jossa paljon suutelua ym...Mutta sen tein selväksi jo edellis kerralla että en halua seksiä mutta yritys oli kyllä hänellä kova!Hän pyyteli monta kertaa asunolleen muttta en todellakaan uskaltanut lähteä.Sen olisi varmasti tiennyt mitä ois tapahtunut.Kannattaa pitää järki päässä vaikka olisi kuinka komeesta uroosta kysymys.Tietenkin riippuu ihan siitä mitä sieltä lähteee hakemaan.......Mut kiva reissu oli kaikenkaikkkiaan.Lähtisin heti uudestaan jos tulisi tilaisuus!


      • common sense is good
        zappaadaadaa kirjoitti:

        kokemukseni on Egyptin miehistä vähän huonoa mutta myös hyvääkin.Joku aika sit olin siel ja romanssihan se roihahti siellä!Tämä kaveri oli hyvin ystävällinen ja hellä tyyppi.Oli iloinen ja kaikin puolin minun tyypiä.Mutta sen haluan kertoa ,että oli kyllä todella kuuma mies.Kävelimme paljon joka ilta ja lähes aina hän tietenkin halus kulkea mahdollisimman pimeitä kujia jossa paljon suutelua ym...Mutta sen tein selväksi jo edellis kerralla että en halua seksiä mutta yritys oli kyllä hänellä kova!Hän pyyteli monta kertaa asunolleen muttta en todellakaan uskaltanut lähteä.Sen olisi varmasti tiennyt mitä ois tapahtunut.Kannattaa pitää järki päässä vaikka olisi kuinka komeesta uroosta kysymys.Tietenkin riippuu ihan siitä mitä sieltä lähteee hakemaan.......Mut kiva reissu oli kaikenkaikkkiaan.Lähtisin heti uudestaan jos tulisi tilaisuus!

        Hei, ole hyvilläsi ettet joutunut mihinkään todella ikävään tilanteeseen (tiedät varmaan mitä tarkoitan) ja että kyseinen mies kunnioitti tahtoasi, kun sanoit ettet halua seksiä esim. siinä kujalla.
        Muutenkin naiset, pitäkää järki päässä ja välttäkää saattamasta itseänne tilanteeseen, missä voisi sattua mitään ikävää. Myös alkoholia olisi hyvä nauttia kohtuudella. Jos teidät raiskataan esim. Egyptissä, voitte olla varmoja, ettei paikan päällä saa minkäänlaista apua niinkään vakavassa tilanteessa. Esim. raiskaustukikeskuksia, kriisipuhelimia tms. ei siellä tunneta eikä paikallisesta poliisistakaan ole hyötyä varsinkaan turistinaisen kohdalla.
        Kaikkea ei voi aina estää, mutta riskitilanteita pystyy välttämään tietyssä määrin.


      • 11111111111111111
        common sense is good kirjoitti:

        Hei, ole hyvilläsi ettet joutunut mihinkään todella ikävään tilanteeseen (tiedät varmaan mitä tarkoitan) ja että kyseinen mies kunnioitti tahtoasi, kun sanoit ettet halua seksiä esim. siinä kujalla.
        Muutenkin naiset, pitäkää järki päässä ja välttäkää saattamasta itseänne tilanteeseen, missä voisi sattua mitään ikävää. Myös alkoholia olisi hyvä nauttia kohtuudella. Jos teidät raiskataan esim. Egyptissä, voitte olla varmoja, ettei paikan päällä saa minkäänlaista apua niinkään vakavassa tilanteessa. Esim. raiskaustukikeskuksia, kriisipuhelimia tms. ei siellä tunneta eikä paikallisesta poliisistakaan ole hyötyä varsinkaan turistinaisen kohdalla.
        Kaikkea ei voi aina estää, mutta riskitilanteita pystyy välttämään tietyssä määrin.

        aivan samaa mieltä kanssasi.Hyvä kirjoitus!


      • ovat juuri
        common sense is good kirjoitti:

        Hei, ole hyvilläsi ettet joutunut mihinkään todella ikävään tilanteeseen (tiedät varmaan mitä tarkoitan) ja että kyseinen mies kunnioitti tahtoasi, kun sanoit ettet halua seksiä esim. siinä kujalla.
        Muutenkin naiset, pitäkää järki päässä ja välttäkää saattamasta itseänne tilanteeseen, missä voisi sattua mitään ikävää. Myös alkoholia olisi hyvä nauttia kohtuudella. Jos teidät raiskataan esim. Egyptissä, voitte olla varmoja, ettei paikan päällä saa minkäänlaista apua niinkään vakavassa tilanteessa. Esim. raiskaustukikeskuksia, kriisipuhelimia tms. ei siellä tunneta eikä paikallisesta poliisistakaan ole hyötyä varsinkaan turistinaisen kohdalla.
        Kaikkea ei voi aina estää, mutta riskitilanteita pystyy välttämään tietyssä määrin.

        osa suomalaisnaisista eli nämä "aivot narikkaan ja muslimimaihin panemaan"-hutsut, jotka tekevät muillekin hallaa.

        Ei muslimimaahan voi mennä käyttäytymään kuten Suomessa...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1807
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1667
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1303
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1131
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      789
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      775
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      757
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      749
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      725
    10. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      702
    Aihe