koska BB 2010 hakutilaisuus?

hakija bb2010

Koskahan mahtaa olla? ja onko Porissa?

19

1491

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • m

      tuskin vastausta löydät täältä tyhmä! mee SubTv:n sivuille ja kyttää siellä! ei tää oo mikään mainos palsta!! senkin peukkuperse! :DDD

      • bb2010 hakija

        Ole mitään tietoa mistään hakutilaisuuksista. Miten niin mainostusotusta jos kysyy, koska hakutilaisuus alkaa? Ei ole mainospalsta tiedän, mutta mitenkähän tässä mainostin??? Ite oot peukkuperse.


      • ö
        bb2010 hakija kirjoitti:

        Ole mitään tietoa mistään hakutilaisuuksista. Miten niin mainostusotusta jos kysyy, koska hakutilaisuus alkaa? Ei ole mainospalsta tiedän, mutta mitenkähän tässä mainostin??? Ite oot peukkuperse.

        Eiköhän sitä hakua sitten mainosteta joka tuutissa ku sen aika koittaa, ei sitä kukaan muukaan tiedä vielä. Soita subille jos noin lujille vetää....


      • Hakenut 07 08 09
        ö kirjoitti:

        Eiköhän sitä hakua sitten mainosteta joka tuutissa ku sen aika koittaa, ei sitä kukaan muukaan tiedä vielä. Soita subille jos noin lujille vetää....

        Jos Edellisien vuosien mukaan mennään, niin se on kevättalvella tai keväällä. Tarkkaa aikaa on mahdoton sanoa kun sitä ei kukaan vielä tiedä, mutta veikkasin, että sata varmasti maaliskuu-toukokuu aikavälille sijoittuu.

        Muistaakseni Porissa ei ole koskaan edellisvuosina järjestetty hakutilaisuutta, mutta sitä ei voi tietää vaikka tenävuonna sillä olisikin sillä uusia paikkakuntia on aina joka vuosi tullut lisää, mutta voitahan matkustaa vaikka Tampereelle tai Turkuun missä aivan varmasi se on. Ei ole paha matka Porsita näihin kaupunkeihin.


      • bb2010 hakija
        Hakenut 07 08 09 kirjoitti:

        Jos Edellisien vuosien mukaan mennään, niin se on kevättalvella tai keväällä. Tarkkaa aikaa on mahdoton sanoa kun sitä ei kukaan vielä tiedä, mutta veikkasin, että sata varmasti maaliskuu-toukokuu aikavälille sijoittuu.

        Muistaakseni Porissa ei ole koskaan edellisvuosina järjestetty hakutilaisuutta, mutta sitä ei voi tietää vaikka tenävuonna sillä olisikin sillä uusia paikkakuntia on aina joka vuosi tullut lisää, mutta voitahan matkustaa vaikka Tampereelle tai Turkuun missä aivan varmasi se on. Ei ole paha matka Porsita näihin kaupunkeihin.

        No kitti näistä. Oon tosiaan ekaa kertaa hakemas ja voin mä Tampereelle lähtee jos Porissa ei ole.


    • mIUtfh

      ei kai niitä nyt tammikuussa julkaista missä niitä haetaan,maaliskuun alussa alkaa mainostaminen,ja tuskin ne poriin tuleekaan mutta voithan mennä vaikka turkuun,minkälainen olet,täällä sua sitten haukutaan kilpaa jos pääset taloon, et varaudu siihenkin..ootko ekan kerran hakemassa vai,,..? Haluatko julkuks hinnalla millä hyvänsä niinkuin muut..,,,?

    • Kormo Ruhko

      Se on nyt vaan niin, että ensi syksyn Bb:ssä on mukana muutama kutsuttu julkku ja sitten muutama näitä vanhoja tyrkkyjä. Tänä vuonna ei siis ole haastatteluja ym. Eli jäi sinun julkisuushaaveet haaveiksi.

      • elä puhu jaksaa

        Ton tiedät?????

        En usko sua. Kyllä siellä on kuule tänvuonna taas ihan tuntemattomat kilapiljat,(joita ei tunne kuin niitten kaverit,tutut ja sukulaiset) Tai saattaa olla, että joku chat juontaja tulee tai sitten joku joka on kilpallut jossain muussa ohjelmassa pelkokerroin yms. tai vaan vilhatanut teeveessä ei sen enmpää.


      • diRibeira

        Kutsuttuna myös yksi suomea auttavasti puhuva ruotsalaisjulkku. Pitäähän sitä saada jotain nationalista puukotusta vieraskielistä, tosin suomeakin solkkaavaa vastaan. Eihä muuten Suomessa oltaisi. Ollaan me sentään niin isänmaallisia että.


      • bb fan
        diRibeira kirjoitti:

        Kutsuttuna myös yksi suomea auttavasti puhuva ruotsalaisjulkku. Pitäähän sitä saada jotain nationalista puukotusta vieraskielistä, tosin suomeakin solkkaavaa vastaan. Eihä muuten Suomessa oltaisi. Ollaan me sentään niin isänmaallisia että.

        koittakaa muistaa että bb on viihdeohjema,sallittakoon tuotannolle vapaat kädet valinnoissa,ainakaan tähän asti emme ole joutuneet pettymään(henna,anttiK.Iida,Martina,Häät,jne esimerkkeinä).Hyvää viihdettä on ollu jokainen tu0tantokausi,et sillee,hyvät jatkot.


      • tulis näin
        bb fan kirjoitti:

        koittakaa muistaa että bb on viihdeohjema,sallittakoon tuotannolle vapaat kädet valinnoissa,ainakaan tähän asti emme ole joutuneet pettymään(henna,anttiK.Iida,Martina,Häät,jne esimerkkeinä).Hyvää viihdettä on ollu jokainen tu0tantokausi,et sillee,hyvät jatkot.

        Sais kauppa ja viikkotehtävät palata. Ei siis mitään slummia ja paratiisia Se on jo nähty. Vähän joka vuonna on ollut sellainen diktaattori ja köyhät rikkaat viikkotehtävät. Ei niitä siis enää.

        Niin ja ei hirveästi mitään maahan muuttajia vaan ihan suomalaisia asukkaita. Tietty virolainen nainen aina kelpaa :D Niin ja suomen ruotaslainenkin, mutta ei täysin ruotsalaista. eikä mitään tatuoituja Justiinoita tai tupakkariippuvaisia Jelenoita. Eikä mitään adhd miehieä (Niko Nino) Ei ne kuitenkaan pysy talossa. Rikkoo sata varmasti jotain sääntöjä ja lentää pihalle. Tietty ei mitään ujoja ESA A tyylisäkään vaan ihan normaaleja.

        Uudet asukkaat saisi myös tulla mahdollisimman aikaisin, jotta kilpailu olisi tasavertainen. Ei enää lokakuussa. Tosin silloin on tietysti vaikeampi voittaa kun on jo tullut suosikit. Myös vähän uusia asukkaita ja joka sunnuntai vaan yks pois ei kahta tai neljää jolloin ei tarvis niin paljon uusia ottaa.
        Ekana sunnuntaina ei tarvis vielä kenenkään lähtee.


      • bb fanittaja
        tulis näin kirjoitti:

        Sais kauppa ja viikkotehtävät palata. Ei siis mitään slummia ja paratiisia Se on jo nähty. Vähän joka vuonna on ollut sellainen diktaattori ja köyhät rikkaat viikkotehtävät. Ei niitä siis enää.

        Niin ja ei hirveästi mitään maahan muuttajia vaan ihan suomalaisia asukkaita. Tietty virolainen nainen aina kelpaa :D Niin ja suomen ruotaslainenkin, mutta ei täysin ruotsalaista. eikä mitään tatuoituja Justiinoita tai tupakkariippuvaisia Jelenoita. Eikä mitään adhd miehieä (Niko Nino) Ei ne kuitenkaan pysy talossa. Rikkoo sata varmasti jotain sääntöjä ja lentää pihalle. Tietty ei mitään ujoja ESA A tyylisäkään vaan ihan normaaleja.

        Uudet asukkaat saisi myös tulla mahdollisimman aikaisin, jotta kilpailu olisi tasavertainen. Ei enää lokakuussa. Tosin silloin on tietysti vaikeampi voittaa kun on jo tullut suosikit. Myös vähän uusia asukkaita ja joka sunnuntai vaan yks pois ei kahta tai neljää jolloin ei tarvis niin paljon uusia ottaa.
        Ekana sunnuntaina ei tarvis vielä kenenkään lähtee.

        mul o semmonen fiilis et yhtää virolaista ei tuu tänä vuonna,ja kauppa tulis takasin mut toi slummihan on vaan kerran joten ei tarvii pelätä et tulis,,,jotain yllätyksellist täytyy nyt kuiteski tulla ettei samaa kaavaakaan aina,voipi olla et on pelkkii suomi poikii ja tytöi nyt.Paras olis kun olis kaks taloo, olis mageeta


    • Sepe_

      Mun luo saa hakee millonvaan!

      24/7 pelkkää seksiä luvassa.

    • pääsintaloon

      ollut jo aikaa sitten ,myöhästyit!

      • Porilainen..

    • ime sitä

      ei vittu kiinnosta milloin se vitun bb tulee poriin vitu kullijuustofetapaska housu

      • tytkyyy

        hei voiko tuonne hakutilaisuuteen mennä vaikka täyttäisi 18-vuotta vasta toukokuus alussa?


      • Asiallien käyttäytym

        Voit sanoa noin? Tiedätkö, että kiroilu on tyhmää? Tai kaikki jotka kiroilevat ovat normaalia tyhmempiä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      114
      1259
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1143
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      975
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe