Mp Maailma on näköjään haastettu oikeuteen maksamattomien palkkojen vuoksi. "suomalainen" moottoripyörälehti taitaa olla suurta kusetusta. onneksi en osta enkä tilaa.
Mp Maailma oikeuteen
6
1047
Vastaukset
- .
.
- bandit 1250
Onko jotain varmaa tietoa asiasta? Nainen vai mies hakijana?
- mp
jos lehdellä vaikeuksia. Paras suomenkielinen alan lehti ilman turhia hörhöilyjä. Ovat ymmärtäneeet, että muitakin kaksipyöräisiä on, kuin muoviluoteja.
- yks vanhapatu
mp kirjoitti:
jos lehdellä vaikeuksia. Paras suomenkielinen alan lehti ilman turhia hörhöilyjä. Ovat ymmärtäneeet, että muitakin kaksipyöräisiä on, kuin muoviluoteja.
Olen ollut tuon jukasun kestotilaaja vähän niinkuin "kannatussyistä".
Lehdessä on ollut minusta liian vähän toimituksellista sisältöä, joksi ymmärrän kirjoitetun tekstin. Lehti on kyllä paksu ja siinä on paljon kuvia, mutta se on liian nopesti lukaistavissa läpi. Olisin toivonut enemmän tuollaista Moto Ykkösen tapaista kirjoittelua, jossa koeajopyöriinsä kunnolla paneutuvan Veijo Saanon juttuja luen mielelläni.
Liekö asiaan kohdallani vaikuttaa sekin, että Saano on minun ikäiseni ja tämän MP-Maailman toimitusporukka taas paljon nuorempaa.
- huuhaa.
Ootko ihan varma, että on kyse lehdestä, eikä mp-korjaamosta?
Moottoripyörien purkuosat Juha Haapanen/MP-Maailma Oy- bikes
Mpmaailma on käräjäoikeuden listan mukaan haastettu oikeuteen työsuhteen purkamisen riitauttamisesta ja ilmeisesti noista palkoista. Tiedot löytyvät rosiksesta. Käräjät 03/10.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4022142Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek122009Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2501405Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.821059Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel57977Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia402948Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä39828- 56789
- 75770
Hyvää yötä mies
Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo70734