Sunwing Resort&Spa Kallithea

siennah

Hei!
Onkos kellään kokemusta kyseisestä hotellista? Minkälainen paikka ja kokemus oli?

10

2157

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juustina

      Meillä oli Royal-huoneisto, johon kuului tervetulopakettia ja tiskaukset ja hieno näköala merelle! Suosittelen lapsiperheille.

      Käy katsomassa: www.kreikka.net ja hae Rodokselta Sun garden (= vanha nimi osalle hotellikompleksia).

      • siennah

        kiitos. Rekisteröidyin ja tutkailin kreikka keskustelupalstaa mutten löytänyt kyseisestä hotellista juurikaan mitään. Eli jos jollakin olisi omakohtaista kokemusta, olisi kiva kuulla enemmänkin. Minkälainen on all inclusive, huoneistot, ranta, missä lähin kauppa jne ?


      • Juustina
        siennah kirjoitti:

        kiitos. Rekisteröidyin ja tutkailin kreikka keskustelupalstaa mutten löytänyt kyseisestä hotellista juurikaan mitään. Eli jos jollakin olisi omakohtaista kokemusta, olisi kiva kuulla enemmänkin. Minkälainen on all inclusive, huoneistot, ranta, missä lähin kauppa jne ?

        Mene keskustelufoorumiin ja ota hakutoiminto ja foorumiksi Rodos ja hakusanaksi Sun garden*

        Kokeilen linkkiä:
        http://www.kreikka.net/foorumi/viewtopic.php?t=2992&postdays=0&postorder=asc&highlight=sun garden*&start=60

        Onnistuiko?


      • siennah
        Juustina kirjoitti:

        Mene keskustelufoorumiin ja ota hakutoiminto ja foorumiksi Rodos ja hakusanaksi Sun garden*

        Kokeilen linkkiä:
        http://www.kreikka.net/foorumi/viewtopic.php?t=2992&postdays=0&postorder=asc&highlight=sun garden*&start=60

        Onnistuiko?

        kiitos, onnistui.
        Olisikos ketään joka olisi ollut viime kesänä siellä?


    • nim 7 x rhodoksella

      Todella hyvä niin lapsiperheelle täysosuma,myös aikuisille

    • vihdoin lomalle

      Hei! Onko nyt täällä muita lähdössä 6.6 Vaasasta sinne? Olemme kahdestaan puolison kanssa lähdössä, ns hopeahääpäivää juhlistaen eka kerran ilman lapsia.. :D . Olisi kiva kuulla muitakin lähtijöitä sekä kommentteja Ariadnesta yms. miten polkupyörän vuokraus? Ja onko lähistöllä Kallitheassa ruokakauppaa kävelyetäisyydellä n.max 2km muuta kuin minimarket "Sunwingin" alueella? Mietin vielä tuota syömistä, varasimme inclusiven, joka hieman mietityttää... Kertokaa kommentteja. Lomaa odotellessa!

      • rodostrianta

        Ruokakaupasta...Sinne on avattu uusi isompi market (AB Vasilopoulos) vain noin 100 metrin paahan (kaupungin suuntaan) Sunwingin portilta. On siella vahan kauempana, 1-2 kilsan paassa pari muutakin seka Lidl.


    • Pedross

      Hotellihan on tehty lähinnä lapsiperheille joita siellä suurimmaksi osaksi on. Joka llta liveohjelmaa. Lähin iso kauppa on n. 1km päässä Rodoksen kaupunkiin päin. Ei ole jalkakäytävää, mutta kyllä kyllä siinä tien reunassa pysty kävelemään ja hakemaan suuremmat ostokset. Kannattaa heti alussa mennä hakemaan sieltä, koska se tulee huomattavasti edullisemmaksi kuin minimarket hotellilla. Tosin hyvä ja monipuolinen kauppa sekin oli.
      Hotellilla on kaksi ravintolaa, ihan hyvää ruokaa sieltä sai, mutta pienet valikoimat listoissa ja tuli puolessa välissä lomaa lähdettyä taksilla keskustaan syömään iltaisin.

      • Kallithea

        kALLITHEA KIINNOSTAA MINUAKIN. KESÄPUUN ALKUPUOLELLA PERHEEN KANSSA MENNÄÄN. KANNATTAAKO TJÄREBORGIN RETKILLE OSALLISTUA, ESIM PERHOSLAAKSORETKI.


    • Rodos

      2 viikkoa Sunwingissä 3 lapsen kanssa kesäkuussa 2012.

      Jos matkustaisin ilman lapsia, niin tuo ei varmastikaan olisi ykköskohde, mutta näin kun lasten ehdoilla mennään, täytyy sanoa että Sunwingissä on ajateltu aivan kaikkea. Kaikki oli kohdallaan,palvelu laadukasta ja ystävällistä. UIma-altaat ovat tilavat ja puhtaat, ja ihan mahtava juttu on mahdollisuus tehdä lähtöselvitys jo hotellissa.

      Hotellin minimarket oli ok, pienestä koosta huolimatta hyvä valikoima, eikä ne hinnat niin valtavasti poikenneet siitä mitä 100 metrin päässä avatussa isommassa kaupassa. Tämä uusi, iso kauppa oli toki hyvä, ainoa hankaluus on erittäin vilkasliikenteisen tien ylitys. Autoilijat eivät millään lailla kunnioittaneet jalankulkijoita, eivät edes lapsia suojatiellä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      922
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      24
      869
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      289
      766
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe