Hei!
Onkos kellään kokemusta kyseisestä hotellista? Minkälainen paikka ja kokemus oli?
Sunwing Resort&Spa Kallithea
10
2157
Vastaukset
- Juustina
Meillä oli Royal-huoneisto, johon kuului tervetulopakettia ja tiskaukset ja hieno näköala merelle! Suosittelen lapsiperheille.
Käy katsomassa: www.kreikka.net ja hae Rodokselta Sun garden (= vanha nimi osalle hotellikompleksia).- siennah
kiitos. Rekisteröidyin ja tutkailin kreikka keskustelupalstaa mutten löytänyt kyseisestä hotellista juurikaan mitään. Eli jos jollakin olisi omakohtaista kokemusta, olisi kiva kuulla enemmänkin. Minkälainen on all inclusive, huoneistot, ranta, missä lähin kauppa jne ?
- Juustina
siennah kirjoitti:
kiitos. Rekisteröidyin ja tutkailin kreikka keskustelupalstaa mutten löytänyt kyseisestä hotellista juurikaan mitään. Eli jos jollakin olisi omakohtaista kokemusta, olisi kiva kuulla enemmänkin. Minkälainen on all inclusive, huoneistot, ranta, missä lähin kauppa jne ?
Mene keskustelufoorumiin ja ota hakutoiminto ja foorumiksi Rodos ja hakusanaksi Sun garden*
Kokeilen linkkiä:
http://www.kreikka.net/foorumi/viewtopic.php?t=2992&postdays=0&postorder=asc&highlight=sun garden*&start=60
Onnistuiko? - siennah
Juustina kirjoitti:
Mene keskustelufoorumiin ja ota hakutoiminto ja foorumiksi Rodos ja hakusanaksi Sun garden*
Kokeilen linkkiä:
http://www.kreikka.net/foorumi/viewtopic.php?t=2992&postdays=0&postorder=asc&highlight=sun garden*&start=60
Onnistuiko?kiitos, onnistui.
Olisikos ketään joka olisi ollut viime kesänä siellä?
- nim 7 x rhodoksella
Todella hyvä niin lapsiperheelle täysosuma,myös aikuisille
- vihdoin lomalle
Hei! Onko nyt täällä muita lähdössä 6.6 Vaasasta sinne? Olemme kahdestaan puolison kanssa lähdössä, ns hopeahääpäivää juhlistaen eka kerran ilman lapsia.. :D . Olisi kiva kuulla muitakin lähtijöitä sekä kommentteja Ariadnesta yms. miten polkupyörän vuokraus? Ja onko lähistöllä Kallitheassa ruokakauppaa kävelyetäisyydellä n.max 2km muuta kuin minimarket "Sunwingin" alueella? Mietin vielä tuota syömistä, varasimme inclusiven, joka hieman mietityttää... Kertokaa kommentteja. Lomaa odotellessa!
- rodostrianta
Ruokakaupasta...Sinne on avattu uusi isompi market (AB Vasilopoulos) vain noin 100 metrin paahan (kaupungin suuntaan) Sunwingin portilta. On siella vahan kauempana, 1-2 kilsan paassa pari muutakin seka Lidl.
- Pedross
Hotellihan on tehty lähinnä lapsiperheille joita siellä suurimmaksi osaksi on. Joka llta liveohjelmaa. Lähin iso kauppa on n. 1km päässä Rodoksen kaupunkiin päin. Ei ole jalkakäytävää, mutta kyllä kyllä siinä tien reunassa pysty kävelemään ja hakemaan suuremmat ostokset. Kannattaa heti alussa mennä hakemaan sieltä, koska se tulee huomattavasti edullisemmaksi kuin minimarket hotellilla. Tosin hyvä ja monipuolinen kauppa sekin oli.
Hotellilla on kaksi ravintolaa, ihan hyvää ruokaa sieltä sai, mutta pienet valikoimat listoissa ja tuli puolessa välissä lomaa lähdettyä taksilla keskustaan syömään iltaisin.- Kallithea
kALLITHEA KIINNOSTAA MINUAKIN. KESÄPUUN ALKUPUOLELLA PERHEEN KANSSA MENNÄÄN. KANNATTAAKO TJÄREBORGIN RETKILLE OSALLISTUA, ESIM PERHOSLAAKSORETKI.
- Rodos
2 viikkoa Sunwingissä 3 lapsen kanssa kesäkuussa 2012.
Jos matkustaisin ilman lapsia, niin tuo ei varmastikaan olisi ykköskohde, mutta näin kun lasten ehdoilla mennään, täytyy sanoa että Sunwingissä on ajateltu aivan kaikkea. Kaikki oli kohdallaan,palvelu laadukasta ja ystävällistä. UIma-altaat ovat tilavat ja puhtaat, ja ihan mahtava juttu on mahdollisuus tehdä lähtöselvitys jo hotellissa.
Hotellin minimarket oli ok, pienestä koosta huolimatta hyvä valikoima, eikä ne hinnat niin valtavasti poikenneet siitä mitä 100 metrin päässä avatussa isommassa kaupassa. Tämä uusi, iso kauppa oli toki hyvä, ainoa hankaluus on erittäin vilkasliikenteisen tien ylitys. Autoilijat eivät millään lailla kunnioittaneet jalankulkijoita, eivät edes lapsia suojatiellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 95922
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede24869Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat289766- 95748
- 34648
- 109646
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131568