Mul on pelko et mul olis kives syöpä :(
Molemmat kivikset aika samanlaiset kokoiset, ku kattelin noita ohjeita, mut kiveksien nahassa löytyy joku pieni kyhmy, tai siis tuntuu enemmänki finniltä, mut näyttää iholta, todella pieni , en edes itsekkään huomaa, se kyhmy on nahan päällä, ja ei ole kosketuksissa kivesten kanssa,
pitäiskö käydä lääkärillä, tai onko ihan normaalia et tollaista tulee?
olen 19v
Kives Syöpä!
EiTietoinen
1
309
Vastaukset
Kyllähän kivessyövässä on siis kyse lähinnä siitä että se kasvain on oikeasti sun kiveksessä eikä kivespussin nahassa mutta mene hei oikeasti lääkäriin jos sua tämä asia vaivaa. Oon kirjottanut tämän saman lauseen täällä monelle muullekin tyypille; netistä et saa 100 % varmasti diagnoosia millekään vaivallesi. Oikeasti.
Nim. Kivessyövän sairastanut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2018064- 564942
- 244587
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni274500Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv364310Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h594190- 623783
- 423445
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on342716- 452439