Mul on pelko et mul olis kives syöpä :(
Molemmat kivikset aika samanlaiset kokoiset, ku kattelin noita ohjeita, mut kiveksien nahassa löytyy joku pieni kyhmy, tai siis tuntuu enemmänki finniltä, mut näyttää iholta, todella pieni , en edes itsekkään huomaa, se kyhmy on nahan päällä, ja ei ole kosketuksissa kivesten kanssa,
pitäiskö käydä lääkärillä, tai onko ihan normaalia et tollaista tulee?
olen 19v
Kives Syöpä!
EiTietoinen
1
271
Vastaukset
Kyllähän kivessyövässä on siis kyse lähinnä siitä että se kasvain on oikeasti sun kiveksessä eikä kivespussin nahassa mutta mene hei oikeasti lääkäriin jos sua tämä asia vaivaa. Oon kirjottanut tämän saman lauseen täällä monelle muullekin tyypille; netistä et saa 100 % varmasti diagnoosia millekään vaivallesi. Oikeasti.
Nim. Kivessyövän sairastanut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022366- 1241992
- 921529
- 1381479
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741278- 1171276
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221260Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631141- 511117
- 381062