Kävin spirometriassa ja jännään nyt kokeen tulosta, sen saa vasta ensi viikon loppupuolella.
Mitä ne luvut siinä tietokoneen näytöllä kertoo?
Siinä oli siis prosenttilukuja allekkain sarakkeissa, luvut liikkuivat 91-104 välillä.
Spirometria
3
676
Vastaukset
- 325423
näyttää, ja se puhalluttaja olis kyllä maininnut asiasta, jos prosentit olis ollu 60 ja alle...kuten mulla, mutta mulla onkin ahtauma.
- savutusmittaus
Minkätakia tämmöiseen testiin pitää laittaa ihan normaali-ihmisiäkin esim. työterveystarkastuksessa? Minulla ei ole mitään keuhkosairauksia, en tupakoikaan mutta silti en meinannut onnistua saamaan aikaan niitä kolmea tietyt kriteerit täyttäviä suorituksia kuin useiden yritysten jälkeen. Homma alkoi tuoda mieleen autokatsastuksen ja dieselmoottorin päästömittauksen kun pitää tuolla tavalla "ryntäyttää" maksimipuhallukset koneeseen kytkettynä ja monen yrityksen tuloksena oli tuomiona hylätty :D En tiedä olisiko katsastusmiehillä ollut pitkämielisyyttä yhtä moneen uusintamittaukseen... :P
Mitä seuraavaksi, mitataan uloshengityksen hiilidioksidipäästö ja mätkäistään co2 vero mittaustuloksen perusteella jokaiselle?- %%%%%%%
Sulla on terveet keuhkot lukemien mukaan. Mulla 19% fev1, näillä mennään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882