Miten naiset kokevat naida-sanan käyttämisen? Pidetäänkö sitä yleisesti hyväksyttävänä sanana, vai halventaako/esiineellistääkö sanan käyttö naisen objektiksi? Hyväksyisitkö naida-sanan käytön yhden yön jutuissa, entä vakituiselta seurustelukumppaniltasi?
Onko mielestäsi eroa lauseilla "haluan rakastella sinua" ja "haluan naida sinua" ja "haluan harrastaa seksiä kanssasi" vaikka kullakin on sama tarkoitus; vai onko?
G naisille: naida-sanan käyttämisestä
5
1047
Vastaukset
- nessie
Haluan rakastella sinua = kivasti, hellästi, mukavasti
Haluan naida sinua = rajusti ja hurjemmin
Haluan harrastaa seksiä kanssasi = insinööri
Anteeksi... :D - herkkunussija
..haluan oikein kunnolla, niin silloin sanon, että nyt mennään ja nussitaan....
- Tyby69
Tottakai RIVOJA sanoja täytyy käyttää sexin aikana..itse käytän ja haluan myös et mieheni käyttää:) Nehän vaan kiihottaa, ainakin mua;) Tosin jos on hellästä rakastelusta kyse...nii sillon ei. Nykyisin olen parisuhteessa, mutta sinkkunakin ollessa olin aivan samanlainen:D
- onemore
Mun poikaystäväni tosi usein puhuu vaan rakastelemisesta. Mutta ne kerrat, kun se on lipsauttanut esim. "mä tahdon laittaa sua oikein kunnolla" tai "että mä haluaisin naida sua" sytyttää ihan selvästi. On niillä sellainen erilainen merkitys.. Riippuu pitkälti seksistäkin, (että MILLAISTA se on) millaista verbiä voi käyttää kenestäkin/mistäkin.
- nainen 34v
Me käytämme poikaystäväni kanssa jatkuvasti sanoja naida, panna, nussia.. Hänen kanssaan sanat ovat täysin luontevia, mutta enpä tiedä miten suhtautuisin niihin yhden illan jutun kanssa. Toisaalta, yhden illan jutuissa on aniharvoin kyse rakkaudesta, joten ainakin minusta sana 'rakastella' tuntuisi teennäiseltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624392Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1551833Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141553Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !401331Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681093- 58939
- 79925
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.170855Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54821- 39791