Taitaa bokser diesel kestää ajoa

kuka eka 500tkm D

Mitähän lienee ajettu enimmillään dieseleillä?
Onko alkusarjan ekoissa koneissa ollut joku vaiva joak ikisessä yksilössä? ja onko estänyt ajamista eli tielle jääneitä yksilöitä?
Kiinnostaa ihan tietona ja jos on jotain niin uskon että subaru muuttaa rakennetta että kestää uudet versiot sitten. Saapa nähdä mitä kestää diesel kilometrejä pääseekö 500tkm rikki kuinkqa moni yksilö vaikka subaruita hiukan rasittaa kyllä mielestäni jokin ralli meininki ja kusit ehkö hiukan kovajalkaisia joten kilometrit taita siksi rasittaa enemmän subaruilla kuin esim avensis kansan ajo tyyli ??????

72

7110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Subuli

      Meillä ajettu Outback dieselillä tähän mennessä 60tk ilman ongelmia,aika näyttää.

    • ongelmitta

      60 000 ajettu ilman ainoatakaan ongelmaa. On muuten sen verran ikävän sekava ja huolimaton tuo sun teksti, että oli siinä rajoilla, että viitti vastata ollenkaan.

      • kuka eka 500tkm D

        Sekavalla ja huolimattomalla tekstilläni. Syy on minun, tekstini on virheitä täynnä.

        Pieni puolustuspuhe itselleni: Olen heikolla koulumenestyksellä kouluni läpäissyt kuten teksteistäni huomaa. Luen kirjoja n 2kpl /kk laidasta laitaan tieto ja romaaneja ja en silti pysty tuottamaan asillista tekstiä.
        Toisekseen olen huolimaton , ketään en halua loukata. Olen myös huomannut että moni närkästyy siitä ja saan todella ilkeää palutetta joka loukkaa myös minua varsinkin kun en ole tarkoituksella ketään halunnut loukannut.
        Ja etten ihan masennu olen uuden omakotitaloni maksanut työllä ja perheeni elätän ilman yhteiskunnan varoja,toivon että jatkossakin jotenkin selviän papin aameneen asti tai edes sen mustasukaisen aviomiehen luotiin asti olessani 85v ja minut yllätetään 30v naisen päältä ....

        Silti kiinnostaa kuka saa esim riittävän 500tkm kilometriä täyteen ja millaisin vaurioin tai jopa kansiin koskematta! Tuumin ostavani ehkä 2v kuluttua uuden outback dieselin tai uudehkon.


        ps Hemmetin vaikeaa keksiä pilkuille ja pisteille paikkoja.


      • hilukäki
        kuka eka 500tkm D kirjoitti:

        Sekavalla ja huolimattomalla tekstilläni. Syy on minun, tekstini on virheitä täynnä.

        Pieni puolustuspuhe itselleni: Olen heikolla koulumenestyksellä kouluni läpäissyt kuten teksteistäni huomaa. Luen kirjoja n 2kpl /kk laidasta laitaan tieto ja romaaneja ja en silti pysty tuottamaan asillista tekstiä.
        Toisekseen olen huolimaton , ketään en halua loukata. Olen myös huomannut että moni närkästyy siitä ja saan todella ilkeää palutetta joka loukkaa myös minua varsinkin kun en ole tarkoituksella ketään halunnut loukannut.
        Ja etten ihan masennu olen uuden omakotitaloni maksanut työllä ja perheeni elätän ilman yhteiskunnan varoja,toivon että jatkossakin jotenkin selviän papin aameneen asti tai edes sen mustasukaisen aviomiehen luotiin asti olessani 85v ja minut yllätetään 30v naisen päältä ....

        Silti kiinnostaa kuka saa esim riittävän 500tkm kilometriä täyteen ja millaisin vaurioin tai jopa kansiin koskematta! Tuumin ostavani ehkä 2v kuluttua uuden outback dieselin tai uudehkon.


        ps Hemmetin vaikeaa keksiä pilkuille ja pisteille paikkoja.

        Äläpäs huoli työläinen minäkään en osaa kirjoittaa;) on katos kiluhäiriö mutta hyvät tulot ja muuta maallista hyvää ( vähän samat vaivat kun ruotsin kuningasperheellä. -Opettajien kassa en ole koskaan tullut toimeen - Subaruiden kanssa olen .Ajoin 360.000km 22o heppasella subarulla Vain yksi imuventtiili vaihdettiin 300.000 kohalla. . Dieseliä en ostanut kun en uskaltanut ja muutenkin auto tuntui olevan -90 luvulta. No tämä uusi koppa on jo muutatoista.


      • Subaru=paska
        kuka eka 500tkm D kirjoitti:

        Sekavalla ja huolimattomalla tekstilläni. Syy on minun, tekstini on virheitä täynnä.

        Pieni puolustuspuhe itselleni: Olen heikolla koulumenestyksellä kouluni läpäissyt kuten teksteistäni huomaa. Luen kirjoja n 2kpl /kk laidasta laitaan tieto ja romaaneja ja en silti pysty tuottamaan asillista tekstiä.
        Toisekseen olen huolimaton , ketään en halua loukata. Olen myös huomannut että moni närkästyy siitä ja saan todella ilkeää palutetta joka loukkaa myös minua varsinkin kun en ole tarkoituksella ketään halunnut loukannut.
        Ja etten ihan masennu olen uuden omakotitaloni maksanut työllä ja perheeni elätän ilman yhteiskunnan varoja,toivon että jatkossakin jotenkin selviän papin aameneen asti tai edes sen mustasukaisen aviomiehen luotiin asti olessani 85v ja minut yllätetään 30v naisen päältä ....

        Silti kiinnostaa kuka saa esim riittävän 500tkm kilometriä täyteen ja millaisin vaurioin tai jopa kansiin koskematta! Tuumin ostavani ehkä 2v kuluttua uuden outback dieselin tai uudehkon.


        ps Hemmetin vaikeaa keksiä pilkuille ja pisteille paikkoja.

        RIISIKUPPI. Ei muuta.


    • for.

      32000 km kesti sitten hajosi

      • kari a

        ja rekisteritunnus tänne kiitos.


      • kari a
        kari a kirjoitti:

        ja rekisteritunnus tänne kiitos.

        ei ongelmia mutta vasta 62000 km


      • Ammattikuljettaja
        kari a kirjoitti:

        ei ongelmia mutta vasta 62000 km

        Ainakin sen tiedon mukaan, mitä minulle annettiin, huoltoväli on lyhyt, vain 15 tonnia. Eikä tarkoita sitä, että huollot olisivat puolta halvempia kuin 30 tonnin huoltovälillä varustetuissa autoissa ! Eli en ainakaan ammattikäyttöön ostaisi.


      • Ex_Ford
        Ammattikuljettaja kirjoitti:

        Ainakin sen tiedon mukaan, mitä minulle annettiin, huoltoväli on lyhyt, vain 15 tonnia. Eikä tarkoita sitä, että huollot olisivat puolta halvempia kuin 30 tonnin huoltovälillä varustetuissa autoissa ! Eli en ainakaan ammattikäyttöön ostaisi.

        Minulla on Volkkari, jossa on huoltoväli 30 tkm. No uskokoon ken haluaa. Sen jälkeen kun mittariin ilmestyi 70 000 km, piti ryhtyä öljyä lisäämään 2l/ 25000 km. Se siitä long-life ohjelmasta. Vein huoltoon, jonka jälkeen ajoin 17 tkm. Puolat vaihtoon, kuluvia osia... Eli olisiko kannattanut käydä 15 tkm huollossa...

        Jotta siinä se pitkä huoltoväli. Kukaan järkevä ei aja samoilla öljyillä 15 000 enempää varsinkaan ammatikseen.Tuo long-life pitää vain uusissa autoissa pari ekaa vuotta. No Skoda erikseen siinähän se kyllä pitää vaikka maailman ääriin...


      • ajajia
        Ammattikuljettaja kirjoitti:

        Ainakin sen tiedon mukaan, mitä minulle annettiin, huoltoväli on lyhyt, vain 15 tonnia. Eikä tarkoita sitä, että huollot olisivat puolta halvempia kuin 30 tonnin huoltovälillä varustetuissa autoissa ! Eli en ainakaan ammattikäyttöön ostaisi.

        Joskus nakkisota yx ja kax aikoihin jenkkikieseissä ei ollut lainkaan oljynvaihto vaatimusta eikä liiemmin huolto-ohjelmaa, joten jos döydät sellaisen, niin uskotko että semmoisen kannattaa ottaa ammattikäyttöön. Muutama ystävä aikoinaan harrasti moisia autoja ja kyllä ne moottorit oli aika heikossa kunnossa. Nyt halutaan kilpailla pitkillä huoltoväleillä, tosin ehkä öljyt saattaa olla parempia kuin joskus muinoin, ehkä. Nämä pitkän huoltovälin autot ovat kuitenkin lyhyen omistuksen omaaville ihmisille. Subaru haluaa ilmeisesti pitää auton pitkään radalla hyvässä kunnossa, mutta ainahan voi jättää joka toisen huollon väliin ja lisätä vaan öljyä tarpeen vaatiessa, kyllä se kestää sen minkä joku muukin auto.


      • sitten maksavat?
        Ammattikuljettaja kirjoitti:

        Ainakin sen tiedon mukaan, mitä minulle annettiin, huoltoväli on lyhyt, vain 15 tonnia. Eikä tarkoita sitä, että huollot olisivat puolta halvempia kuin 30 tonnin huoltovälillä varustetuissa autoissa ! Eli en ainakaan ammattikäyttöön ostaisi.

        Tiedätkö mitä ne Subarun huollot maksavat? Minä tiedän, puolet Volvon huollon hinnasta.


      • Ammattikuljettaja
        Ex_Ford kirjoitti:

        Minulla on Volkkari, jossa on huoltoväli 30 tkm. No uskokoon ken haluaa. Sen jälkeen kun mittariin ilmestyi 70 000 km, piti ryhtyä öljyä lisäämään 2l/ 25000 km. Se siitä long-life ohjelmasta. Vein huoltoon, jonka jälkeen ajoin 17 tkm. Puolat vaihtoon, kuluvia osia... Eli olisiko kannattanut käydä 15 tkm huollossa...

        Jotta siinä se pitkä huoltoväli. Kukaan järkevä ei aja samoilla öljyillä 15 000 enempää varsinkaan ammatikseen.Tuo long-life pitää vain uusissa autoissa pari ekaa vuotta. No Skoda erikseen siinähän se kyllä pitää vaikka maailman ääriin...

        Kyllä minä VAG-tuotteella pääsen helposti sen 30 tonnin huoltovälille ja öljyä menee ehkä litra, puolitoista tuossa ajassa. Jos maksan siitä n. 15 euroa per litra, se lisäkustannus on reilut 20 euroa. Ei taida ihan riittää Subarun huollon tekemiseen....

        Ja mitä moottorin huonoon kuntoon tulee jos näin pitkiä huoltovälejä pidetään, niin pidän autoa max. 2 vuotta, eikä sen jälkeinen aika kiinnosta enää pätkääkään ! Vaggineilla on kuitenkin 2 vuoden takuu, toisin kuin Subarulla, jonka takuu omassa ajossa menee umpeen jo vuodessa....


      • kuin Volvon
        sitten maksavat? kirjoitti:

        Tiedätkö mitä ne Subarun huollot maksavat? Minä tiedän, puolet Volvon huollon hinnasta.

        Luehan isojen 6-syliteristen vertailu Tekniikan Maailmasta 21/2006.
        Kahden ja kolmen vuoden käyttöajalla ja 60000km:n matkalla Subaru B9 Tribecan huollot maksavat 1696,53€ ja Volvo XC90:n 2v/787,23€ ja 3v/1123,98€.

        Minusta näyttää asia olevan juuri päinvastoin kuin kirjoitit. Mutta eipä tarkoituksesi varmasti ollutkaan kirjoittaa totta vaan saada Subaru lyhyine huoltoväleineen uskoteltua edullisemmaksi, eikö vaan?
        Tosiasiat kieltämällä voi uskotella itselleen vaikka maapallon olevan litteän!


      • uutisia!
        kuin Volvon kirjoitti:

        Luehan isojen 6-syliteristen vertailu Tekniikan Maailmasta 21/2006.
        Kahden ja kolmen vuoden käyttöajalla ja 60000km:n matkalla Subaru B9 Tribecan huollot maksavat 1696,53€ ja Volvo XC90:n 2v/787,23€ ja 3v/1123,98€.

        Minusta näyttää asia olevan juuri päinvastoin kuin kirjoitit. Mutta eipä tarkoituksesi varmasti ollutkaan kirjoittaa totta vaan saada Subaru lyhyine huoltoväleineen uskoteltua edullisemmaksi, eikö vaan?
        Tosiasiat kieltämällä voi uskotella itselleen vaikka maapallon olevan litteän!

        Sama näyttää olevan Subaru Legacy 2,0 R:n kohdalla perheautojen vertailussa TM13/2007. Subarun huoltokulut olivat ylivoimaisen korkeat, lähes kaksinkertaiset Toyotaan nähden vaikka siinäkin huoltovälit ovat onnettoman lyhyet.


      • otan selvää asioista

        Annatko rekisteri tunnuksesi ei ole salaisuus.


      • Legasy

        Terve

        Onko sinusta miestä vastaamaan puheistasi subadun dieselin hajoamisesta anna nyt se rekkari numero

        vai lähetämmekö sinulle hamekankaan tuntuu että,olet sen tarpeessa.Voimme selvittää sähköposti osoitteesi onnistuu kyllä.


      • vastaa!
        Legasy kirjoitti:

        Terve

        Onko sinusta miestä vastaamaan puheistasi subadun dieselin hajoamisesta anna nyt se rekkari numero

        vai lähetämmekö sinulle hamekankaan tuntuu että,olet sen tarpeessa.Voimme selvittää sähköposti osoitteesi onnistuu kyllä.

        Ei kaikilla ole aikaa päivystää palstaa 24/7!


      • Tiedonpanttaajat
        vastaa! kirjoitti:

        Ei kaikilla ole aikaa päivystää palstaa 24/7!

        Kirjoita niin voi muut seurata siaa omissa koneissaan ja ehkä estää asian! ei näissä ole sen ihmeempää vaarallisuutta jos sanoo mikä meni rikki.Vitun autoja ne vaan on joilla leipää tienataan eikä mitään näyttelyesineitä tai virheettömiä timantteja.


      • 10
        vastaa! kirjoitti:

        Ei kaikilla ole aikaa päivystää palstaa 24/7!

        Kyllä nimimerkillä For varmasti on aikaa mutta ei kanttia


      • subbopuikko
        10 kirjoitti:

        Kyllä nimimerkillä For varmasti on aikaa mutta ei kanttia

        jos se nimimerkki onkin se entinen Subaru tietomies "Forre" joka luopui subarusta tossa syksyllä...jospa se hajosi... Jos ei. niin anteeksi katala huono arvaukseni...


      • tiedonpanttaajat

        Oletko kuollut? se on ainoa syy misi ei tieto kulje.


      • forre
        subbopuikko kirjoitti:

        jos se nimimerkki onkin se entinen Subaru tietomies "Forre" joka luopui subarusta tossa syksyllä...jospa se hajosi... Jos ei. niin anteeksi katala huono arvaukseni...

        Haista sinä se, mitä en tähän viitsi kirjoittaa. Kaikki vajaaälysiä täälläkin näemmä palloilee.
        Tuli nyt vasta tämäkin luettua, kun keskustelu oli pompannut unholasta esiin.
        Eikä ole subru mulla levinnyt, tosin nyt ei sellaista edes ole, kun eivät olleet aikoinaan halukkaita kaupantekoon.


    • Legasy

      Moi
      Keravalla on Taxi ollut siitä saakka kun Subaruun tuli dieselmoottori kysyppä sieltä pieni kaupunki
      löytyy helpolla ja keravan autotalo Subaru myyjä varmaan antaa osoitteen kun kysyt Ilkkaa.
      Moi

    • bensiinimies

      Vitun kylmiä autoja. Perus riisikuppi nokikoneella.

      • Foreman

        Ja v...than on tunnetusi kylmiä.


      • bensiinimies
        Foreman kirjoitti:

        Ja v...than on tunnetusi kylmiä.

        Noki-Outback se vasta kylmä onkin! 5 asteen pakkasessa saat ajaa parikyt kilsaa ennen kuin rupee hytti lämpeneen. Kaveri sitä ylisti, mutta itse kun kokeilin niin VITTU MIKÄ PASKA!

        Ei mikään luksusauto. Perus riisikuppi, joka nyt pikkuisen tasokkaampi kuin joku Tojota tai Nssan.

        Noki-Outback 2008:

        - Käyntiääni kuin traktorista
        - Lämpenee hitaasti
        - Nitisee ja natisee
        - Surkeat äänentoistolaitteet. Todella surkeat.
        - Muovinen ja halpa
        - Ulkomuotoilultaan ällöttävä
        - Perus riisikuppi


      • subaru bensamies
        bensiinimies kirjoitti:

        Noki-Outback se vasta kylmä onkin! 5 asteen pakkasessa saat ajaa parikyt kilsaa ennen kuin rupee hytti lämpeneen. Kaveri sitä ylisti, mutta itse kun kokeilin niin VITTU MIKÄ PASKA!

        Ei mikään luksusauto. Perus riisikuppi, joka nyt pikkuisen tasokkaampi kuin joku Tojota tai Nssan.

        Noki-Outback 2008:

        - Käyntiääni kuin traktorista
        - Lämpenee hitaasti
        - Nitisee ja natisee
        - Surkeat äänentoistolaitteet. Todella surkeat.
        - Muovinen ja halpa
        - Ulkomuotoilultaan ällöttävä
        - Perus riisikuppi

        Terve bensiinimies.


        "Noki-Outback se vasta kylmä onkin! 5 asteen pakkasessa saat ajaa parikyt kilsaa ennen kuin rupee hytti lämpeneen. Kaveri sitä ylisti, mutta itse kun kokeilin niin VITTU MIKÄ PASKA!"

        -Ei ole salaisuus että dieslit ovat kylmiä nykyisin ihan joka auto joka vie vähän dieseliä.Jos istut lämpimässä dieselissä niin siellä on webasto tai ilma lämmitysvastukset se on fakta , ei ole lämmintä tditä piku kevyessä ajossa olemassa.
        "vittumikä paska" no se hiukan kiinni kirjoituksen esittäjän suunatutuneisuudesta mikä kiinnostaa sanoisin että esim peugeot on enempi esittämäsi juttu.



        "Ei mikään luksusauto. Perus riisikuppi, joka nyt pikkuisen tasokkaampi kuin joku Tojota tai Nssan."

        - luksus auto ei varmaankaan vain perus hyvä auto jolla pääsee kelissä kun kelissä varmasti liikkumaan.



        Noki-Outback 2008:

        - Käyntiääni kuin traktorista

        -No en oikein usko bokseri dieselin olevan traktori ääninen eli taidat nyt vaan olla ikävällä päällä ?

        - Lämpenee hitaasti
        -sehän jo käsiteltiin.

        - Nitisee ja natisee
        -totta se on ikävä piirre jonka kanssa vaan elää tai vaihtaa bmwhen.

        - Surkeat äänentoistolaitteet. Todella surkeat.
        -"tereot" saisi olla paremmat totta.

        - Muovinen ja halpa
        - tota voisi olla hiukka laadukkaammat pinnat.

        - Ulkomuotoilultaan ällöttävä
        -ulkomuoto on hyvä !!!


        - Perus riisikuppi
        -ei muuten ole perus riisikuppi EI !!!!!


      • bensiinimies V8:lla
        subaru bensamies kirjoitti:

        Terve bensiinimies.


        "Noki-Outback se vasta kylmä onkin! 5 asteen pakkasessa saat ajaa parikyt kilsaa ennen kuin rupee hytti lämpeneen. Kaveri sitä ylisti, mutta itse kun kokeilin niin VITTU MIKÄ PASKA!"

        -Ei ole salaisuus että dieslit ovat kylmiä nykyisin ihan joka auto joka vie vähän dieseliä.Jos istut lämpimässä dieselissä niin siellä on webasto tai ilma lämmitysvastukset se on fakta , ei ole lämmintä tditä piku kevyessä ajossa olemassa.
        "vittumikä paska" no se hiukan kiinni kirjoituksen esittäjän suunatutuneisuudesta mikä kiinnostaa sanoisin että esim peugeot on enempi esittämäsi juttu.



        "Ei mikään luksusauto. Perus riisikuppi, joka nyt pikkuisen tasokkaampi kuin joku Tojota tai Nssan."

        - luksus auto ei varmaankaan vain perus hyvä auto jolla pääsee kelissä kun kelissä varmasti liikkumaan.



        Noki-Outback 2008:

        - Käyntiääni kuin traktorista

        -No en oikein usko bokseri dieselin olevan traktori ääninen eli taidat nyt vaan olla ikävällä päällä ?

        - Lämpenee hitaasti
        -sehän jo käsiteltiin.

        - Nitisee ja natisee
        -totta se on ikävä piirre jonka kanssa vaan elää tai vaihtaa bmwhen.

        - Surkeat äänentoistolaitteet. Todella surkeat.
        -"tereot" saisi olla paremmat totta.

        - Muovinen ja halpa
        - tota voisi olla hiukka laadukkaammat pinnat.

        - Ulkomuotoilultaan ällöttävä
        -ulkomuoto on hyvä !!!


        - Perus riisikuppi
        -ei muuten ole perus riisikuppi EI !!!!!

        Japseilla ei luksusautoja olekkaan..

        Toista se meno on 300C:llä tai Cadillac CTS-V:llä.. ne vasta autoja ovat!


      • kylmä on subaru
        subaru bensamies kirjoitti:

        Terve bensiinimies.


        "Noki-Outback se vasta kylmä onkin! 5 asteen pakkasessa saat ajaa parikyt kilsaa ennen kuin rupee hytti lämpeneen. Kaveri sitä ylisti, mutta itse kun kokeilin niin VITTU MIKÄ PASKA!"

        -Ei ole salaisuus että dieslit ovat kylmiä nykyisin ihan joka auto joka vie vähän dieseliä.Jos istut lämpimässä dieselissä niin siellä on webasto tai ilma lämmitysvastukset se on fakta , ei ole lämmintä tditä piku kevyessä ajossa olemassa.
        "vittumikä paska" no se hiukan kiinni kirjoituksen esittäjän suunatutuneisuudesta mikä kiinnostaa sanoisin että esim peugeot on enempi esittämäsi juttu.



        "Ei mikään luksusauto. Perus riisikuppi, joka nyt pikkuisen tasokkaampi kuin joku Tojota tai Nssan."

        - luksus auto ei varmaankaan vain perus hyvä auto jolla pääsee kelissä kun kelissä varmasti liikkumaan.



        Noki-Outback 2008:

        - Käyntiääni kuin traktorista

        -No en oikein usko bokseri dieselin olevan traktori ääninen eli taidat nyt vaan olla ikävällä päällä ?

        - Lämpenee hitaasti
        -sehän jo käsiteltiin.

        - Nitisee ja natisee
        -totta se on ikävä piirre jonka kanssa vaan elää tai vaihtaa bmwhen.

        - Surkeat äänentoistolaitteet. Todella surkeat.
        -"tereot" saisi olla paremmat totta.

        - Muovinen ja halpa
        - tota voisi olla hiukka laadukkaammat pinnat.

        - Ulkomuotoilultaan ällöttävä
        -ulkomuoto on hyvä !!!


        - Perus riisikuppi
        -ei muuten ole perus riisikuppi EI !!!!!

        Minulla Subaru 2.0 Diesel ,, -25 astetta pakkasta, lämmönsäätimet Hi asennossa ja nokka meinaa jäätyä.
        Ei riitä puhti lämppärissä. 4,8 l/100km näyttää keskikulutusta.
        Pihassa Peugeot 406 diesel jonka kulutus on samanlainen, mutta lämmityslaitteessa riittää potkua vaikka omakotitalon lämmitykseen.
        Voisi luulla että japsit ovat unohtaneet termostaatin koneesta, ainakin moottorin lämpömittari unohtui asentaa..


      • kari a
        kylmä on subaru kirjoitti:

        Minulla Subaru 2.0 Diesel ,, -25 astetta pakkasta, lämmönsäätimet Hi asennossa ja nokka meinaa jäätyä.
        Ei riitä puhti lämppärissä. 4,8 l/100km näyttää keskikulutusta.
        Pihassa Peugeot 406 diesel jonka kulutus on samanlainen, mutta lämmityslaitteessa riittää potkua vaikka omakotitalon lämmitykseen.
        Voisi luulla että japsit ovat unohtaneet termostaatin koneesta, ainakin moottorin lämpömittari unohtui asentaa..

        105 tuhatta,eipä ole ongelmia koneen kanssa,kallistuksenvakaajan kumet vaihdettu.


      • Suubbaruoutback 2.0D
        kari a kirjoitti:

        105 tuhatta,eipä ole ongelmia koneen kanssa,kallistuksenvakaajan kumet vaihdettu.

        125 tkm, ei ainuttakaan vikaa. Saanut kenkää huolella ja takana satoja kylmäkäynnistyksiä, ts. lämppärin piuha vielä takakontissa alkuperäisessä paketissa.


      • Lekaeka
        Suubbaruoutback 2.0D kirjoitti:

        125 tkm, ei ainuttakaan vikaa. Saanut kenkää huolella ja takana satoja kylmäkäynnistyksiä, ts. lämppärin piuha vielä takakontissa alkuperäisessä paketissa.

        Legacy (MY09) normaalissa huollossa, josta ilmoitettiin, että kaara jää tänne, koska moottori menee vaihtoon. Ja mittarissa 44 tkm. Olipa mukava aloittaa uusi vuosi.


      • forre
        Lekaeka kirjoitti:

        Legacy (MY09) normaalissa huollossa, josta ilmoitettiin, että kaara jää tänne, koska moottori menee vaihtoon. Ja mittarissa 44 tkm. Olipa mukava aloittaa uusi vuosi.

        Syystä? Kai kertoivat, vai etkö kysynyt edes?


      • melkein väinämöinen
        Lekaeka kirjoitti:

        Legacy (MY09) normaalissa huollossa, josta ilmoitettiin, että kaara jää tänne, koska moottori menee vaihtoon. Ja mittarissa 44 tkm. Olipa mukava aloittaa uusi vuosi.

        syntymäaika 4/4 2004 jne tuoa ei usko kukaan,selvä provo.Kerro huotopaikka ja syy niin selvitellään itse.


      • Viimeinen Subaru
        Lekaeka kirjoitti:

        Legacy (MY09) normaalissa huollossa, josta ilmoitettiin, että kaara jää tänne, koska moottori menee vaihtoon. Ja mittarissa 44 tkm. Olipa mukava aloittaa uusi vuosi.

        Otan osaa. Luulenpa, että autosi on samasta syystä korjattavana. Näin kävi myös minulle. Kuinka paljon lienee kaiken kaikkiaan. Kampiakselin laakerivian vuoksi tuli puolimoottorin vaihto ja takuuseen tietysti. Kilometrejä kutakuinkin saman verran. Ja epäilijöille, tämä on varma tieto. Kuka nyt haluaisi kertoa julkisesti esim. rekisterinumerolla, että juuri se auto on täyspaska, voi olla aika vaikea jälleenmyydä. Tuskin on Subaru onnistunut korjaamaan perusvikaa. Bensakoneet on eri juttu, ne kaiketi kestää...Ei ole tainnut Subaru sittenkään testata autoa kunnolla, kova pettymys on ollut tämä auto. Kytkinkin on paska.


      • forre
        Viimeinen Subaru kirjoitti:

        Otan osaa. Luulenpa, että autosi on samasta syystä korjattavana. Näin kävi myös minulle. Kuinka paljon lienee kaiken kaikkiaan. Kampiakselin laakerivian vuoksi tuli puolimoottorin vaihto ja takuuseen tietysti. Kilometrejä kutakuinkin saman verran. Ja epäilijöille, tämä on varma tieto. Kuka nyt haluaisi kertoa julkisesti esim. rekisterinumerolla, että juuri se auto on täyspaska, voi olla aika vaikea jälleenmyydä. Tuskin on Subaru onnistunut korjaamaan perusvikaa. Bensakoneet on eri juttu, ne kaiketi kestää...Ei ole tainnut Subaru sittenkään testata autoa kunnolla, kova pettymys on ollut tämä auto. Kytkinkin on paska.

        Mitäs sen on väliä vaikka kaikki tietäiskin rek. numeron? Ainakin se olisi varma että tuohon autoon on jo korjaus tehty.
        Jos aletaan puhumaan tekniikasta, niin olis kiva tietää kumman puolen ne moottorista vaihtoivat, oikean vai vasemman? Entä kampiakselin laakerit, nehän on kaikissa autoissa vaihdettavat laakeriliuskat, eikä silloin tarvitse muuta vaihtaa kun ne, mikäli toimitaan ajoissa.
        Faktoja pöydälle, kiitos!


      • Äkkiä eroon...
        forre kirjoitti:

        Mitäs sen on väliä vaikka kaikki tietäiskin rek. numeron? Ainakin se olisi varma että tuohon autoon on jo korjaus tehty.
        Jos aletaan puhumaan tekniikasta, niin olis kiva tietää kumman puolen ne moottorista vaihtoivat, oikean vai vasemman? Entä kampiakselin laakerit, nehän on kaikissa autoissa vaihdettavat laakeriliuskat, eikä silloin tarvitse muuta vaihtaa kun ne, mikäli toimitaan ajoissa.
        Faktoja pöydälle, kiitos!

        sisäänajo piti suorittaa, kuin uusi moottori olisi ollut eli päättele nyt siitä sitten...

        Ei ole ollut ihan ainoa tapaus.


      • Arjali
        Viimeinen Subaru kirjoitti:

        Otan osaa. Luulenpa, että autosi on samasta syystä korjattavana. Näin kävi myös minulle. Kuinka paljon lienee kaiken kaikkiaan. Kampiakselin laakerivian vuoksi tuli puolimoottorin vaihto ja takuuseen tietysti. Kilometrejä kutakuinkin saman verran. Ja epäilijöille, tämä on varma tieto. Kuka nyt haluaisi kertoa julkisesti esim. rekisterinumerolla, että juuri se auto on täyspaska, voi olla aika vaikea jälleenmyydä. Tuskin on Subaru onnistunut korjaamaan perusvikaa. Bensakoneet on eri juttu, ne kaiketi kestää...Ei ole tainnut Subaru sittenkään testata autoa kunnolla, kova pettymys on ollut tämä auto. Kytkinkin on paska.

        Meillä myös diesei Subaru Forester. Ensimmäinen moottori 600 km ja toinen 60000 km ajettuna. Siinä välissä n. 40000 km paikkeilla kytkin paloi karrelle.
        Tälläistä menoa. En voi suositella autoa.


      • putputpöt
        Arjali kirjoitti:

        Meillä myös diesei Subaru Forester. Ensimmäinen moottori 600 km ja toinen 60000 km ajettuna. Siinä välissä n. 40000 km paikkeilla kytkin paloi karrelle.
        Tälläistä menoa. En voi suositella autoa.

        Hyvinhän tuo on kestänyt.


      • Arjali
        Viimeinen Subaru kirjoitti:

        Otan osaa. Luulenpa, että autosi on samasta syystä korjattavana. Näin kävi myös minulle. Kuinka paljon lienee kaiken kaikkiaan. Kampiakselin laakerivian vuoksi tuli puolimoottorin vaihto ja takuuseen tietysti. Kilometrejä kutakuinkin saman verran. Ja epäilijöille, tämä on varma tieto. Kuka nyt haluaisi kertoa julkisesti esim. rekisterinumerolla, että juuri se auto on täyspaska, voi olla aika vaikea jälleenmyydä. Tuskin on Subaru onnistunut korjaamaan perusvikaa. Bensakoneet on eri juttu, ne kaiketi kestää...Ei ole tainnut Subaru sittenkään testata autoa kunnolla, kova pettymys on ollut tämä auto. Kytkinkin on paska.

        Hei viimeinen Subaru. Niin on viimeinen Subaru meilläkin. Ensimmäisestä moottorista pamahti kampiakselin laakerit 1100 km. Oli kuulemma laitevika. Meni tietysti takuuseen. Kytkin sanoi itsensä irti muutaman kymmenentuhannen
        jälkeen sekin meni takuuseen. Mutta kun toinen moottori ( oli ilmeisesti samaa sarjaa kuin ensimmäinen) sanoi itsensä irti ei enää mennyt takuuseen, oli ollut liian pitkät öljynvaihtovälit. Oli kyllä jo äännellyt 25000 km:ssä, mutta en edes uskonut että taas!!!. Autolla ajettu vähän yli 60 000 km.


      • väärä lääkitys
        Arjali kirjoitti:

        Hei viimeinen Subaru. Niin on viimeinen Subaru meilläkin. Ensimmäisestä moottorista pamahti kampiakselin laakerit 1100 km. Oli kuulemma laitevika. Meni tietysti takuuseen. Kytkin sanoi itsensä irti muutaman kymmenentuhannen
        jälkeen sekin meni takuuseen. Mutta kun toinen moottori ( oli ilmeisesti samaa sarjaa kuin ensimmäinen) sanoi itsensä irti ei enää mennyt takuuseen, oli ollut liian pitkät öljynvaihtovälit. Oli kyllä jo äännellyt 25000 km:ssä, mutta en edes uskonut että taas!!!. Autolla ajettu vähän yli 60 000 km.

        Kevät tulossa!
        Kaikilla ei ole lääkitys kohdallaan.


      • supparu
        Arjali kirjoitti:

        Hei viimeinen Subaru. Niin on viimeinen Subaru meilläkin. Ensimmäisestä moottorista pamahti kampiakselin laakerit 1100 km. Oli kuulemma laitevika. Meni tietysti takuuseen. Kytkin sanoi itsensä irti muutaman kymmenentuhannen
        jälkeen sekin meni takuuseen. Mutta kun toinen moottori ( oli ilmeisesti samaa sarjaa kuin ensimmäinen) sanoi itsensä irti ei enää mennyt takuuseen, oli ollut liian pitkät öljynvaihtovälit. Oli kyllä jo äännellyt 25000 km:ssä, mutta en edes uskonut että taas!!!. Autolla ajettu vähän yli 60 000 km.

        meilläkin hajosi mootori 150000 tkm varmaan sama laakerivika


    • Pensapena

      470.000 km. Tuulilasinpyyhkijät jouduin vaihtaa, tuossa joku aika sitten.

      • 125kw

        396.500 km


      • supparu
        125kw kirjoitti:

        396.500 km

        Ei sitä kukaan varmasti kiistä ettikö pensa kestäs,hommaapa omalla riskillä sieltä
        semmonen 120tkm ajettu diesel sitte ku se sanoo kolin kolin mites sitte suupannaan.
        Kostaa omasta pussista 10T ekua että sillee.


    • iik 20

      subaru outback bokserdieseli 2010 ajettu 185000km vieläkä mahtaa olla pitkämatka edessä? ei vikaa moottorissa, kytkin tai visko haisee kun lumihangessa peruuttelee! haju pistävä, onks kenenkään kytkin mennyt äkkiä? lämmityslaitteella pärjää -20 asteessa, hieman hidas lämpenemään, taidan laittaa pahvin nokkaan. 1 ja pakki liian nopeita siitä miinus. vaihteet menee hyvin päälle. tilat mainiot.

    • joosepppi

      Kohta pääset Guinnesin ennätystenkirjaan 200 000 kilometrin kohdalla ja kytkimiä on mennyt urakalla kannattaisko tulla pois sieltä lumihangesta.

    • iik20

      jaa eikö tällä dieselillä pääsekkään 400000 ilman ongelmia? luulin ongelmattomaksi autoksi. onhan sitä kehua repostettu joka paikassa! piti olla vähävikanen. onko moottori ja voimansiirto huonoja? eikö nää uudemmat bokserdieselit kestäkkään? entä jos en aja ollenkaan umpihangessa?

    • supparu

      Voipi olla vika vain 08-09 malleissa kyllä kerran sain kytkimen haiseen
      kun peruutin ylämäkeen .Ei ole toistunut kun tietää varoa.

    • iik 20

      äsken kysyin subben huollossa kytkimen pahasta hajusta, sanoi huoltopäällikkö että kytkimistä on nykyään kielletty lyijy ja se korvaava aine haisee! sanoi vielä että sama Fordilla mutta foorti kehittänyt isompana valmistajana parempia aineita kytkimeen! kyllä kytkimiä on mennyt, maksaa tonnin uus ja kannattaa samalla vaihtaa kaikki painelaakerit ym. koska hankala vaihtaa. ei kannata luistattaa. hankalaa kyllä peruuttaminen trailerin kanssa kun niin nopea pakki!

      • Yx_vaan

        Jostain luin, että remppa on 600 euroa. En nyt muista, mistä.


    • iik 20

      näky lehdessä olevan että forresteriin tulee automaatti dieseliin tämänvuoden joulukuussa! vihdoinkin, varmaan sen jälkeen lekaankin!

      • supparu

        Pitäkää takuu&huoltokirja kunnossa,saatiin selville että 08-09 malleissa
        on pidennety takuu 200000tkm jos puuttuu leimat niin unohda koko juttu.
        kysykää ihmeessä jos kiinostaa autonne huoltoliikkeestä ei ne sitä suoraansano
        pitäävähä tentata.


      • Yx_vaan
        supparu kirjoitti:

        Pitäkää takuu&huoltokirja kunnossa,saatiin selville että 08-09 malleissa
        on pidennety takuu 200000tkm jos puuttuu leimat niin unohda koko juttu.
        kysykää ihmeessä jos kiinostaa autonne huoltoliikkeestä ei ne sitä suoraansano
        pitäävähä tentata.

        Joo, 30 tkm ehkä ja ainakin 60 tkm kannattaa käyttää merkkihuollossa. Öljyvnvaihtohuollolla ei ole kyllä väliä (Suomen lain mukaan, tosin ei noilla muillakaan) eli ei maahantuoja siitä voi erivapauksia esittää. Merkkihuolto jujuttaa sinua, esim. 15 tkm öljynvaihtohuolto maksaa merkkihuollossa 2,1 kertaa enemmän kuin AD:lla. Ja AD käy koko Suibarun huoltolistan läpi kohta kohdalta, kun sen heille printtaa. Subarun merkkihuollossa eivät käy läpi tuollaisia listoja ja listat ovat puutteellisia alunperin! AD:lla löytyi Subarustani vika, jota merkkihuolto ei edes havainnut, vika ajankohta oli minulla tiedossa kyllä sattuneista syistä eli faktaa on.


    • outback

      168 000 km ilman ongelmia ja diesel.

      • Esko-Juhani

        120000 tkm hyvin pelittää.


    • Sabaro

      185 tkm 2008 mallin diesel Outbackillä ja ainoa vika ujeltava pyörän laakeri.

    • kestää ja kestää

      kestää,205000 varmaan kohta laukeaa.

    • iik20

      onko muuten subaru legasyn konepelti aluminiumia vai terästä? väpättää töyssyissä!

    • legasy 2.0 D

      168tkm ja legasy vaihdettiin uuteen, ei ensimmäistäkään vikaa koko aikana.

      • näinpä

        näinpä


    • supparu

      motti kunnossa makso 9 tontuu nyt 100t/km tai kolme vuotta
      puoli motti pöydällä vitos laakeri leikannu kiinni ja kaampi poikki laakerin takaa .
      pannaan kuvia netiin ku keretään.

      • dj_bulled

        Olisko näitä kuvia jossain saatavilla?


      • ProvotrollinJuttuja

        Ei Provotrolleilta sellaisia "kuvia" löydy. Aikaakin on kulunut jo yli neljä vuotta....


    • eka ja vika

      diesel forester on onneton peli , kytkin ottaa savut 40,000 . kytkimen takuu on uudessa subessa sitten 60,000 km ,oli takuuvuosia jäljellä miten paljon hyvänsä . huono auto ajaa kaupungissa koska kytkin on raskas ja pitkäliikkeinen .älkää moista hankkiko , Oikeesti.

    • fore1

      Tänään meni 08 diesel Foresterista kampiakselin laakerit. 135t mittarissa.

      • kuka eka 500tkm

        Jo noissa alkukoneissa oli ne 2 vikaa jotka kumma kyllä ei ihan joka koneessa vaikka piti olla. uudet taitaa olla sitten joka kohdaltaa kunnossa.


    • forresteri2

      -09 diesel foresterissa 180tkm mittarissa. Ei mitään isompia ongelmia ollut. Yksi pyöränlaakeri vaihdettiin 165tkm paikkeilla.

    • 400tkm ja kylmänä

      Ei löydy näköjään paljon ajettuja diesel-subbeja. Taitaa olla viisain pysytellä ocussa kun ei lelut kestä.

      Niin, vaihdoin öljyt hiljattain.

    • boxer myös housut..

      kestää-
      .....

    • AitiooKozumaru

      Tribeca 3.6 litraa. Autm. Neliveto. Ajettu 685887 km ilman suurempia huolia. Jarrulevyt ja palat eteen sekä taakse. Iskunvaimentimet Js normihuollot.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      78
      3218
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      200
      1972
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1841
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1528
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      166
      1395
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1375
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1099
    8. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      97
      1028
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      844
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      830
    Aihe