Uralin Hoi!

Pro Legis

Jos hiukankin haluat olla tasapuolinen ja rehellinen, älä ala sensuroida EOK:n vastaisia kommentteja.
Tiedämme, että heillä on nyt voimassa tunnossaan mahdollisuus sensuroida ja leimata hörhöiksi ihmisiä, jotka ovat TOSISSAAN huolissaan ihmisten oikeusturvasta, ilman oman voiton pyyntöjä.
Jäämme odottamaan...

7

342

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uraliin Uraliin!

      oli melko asiallista, joskin tunnepitoista tuuletusta. Mutta eikö tämäkin palsta salli vähän tunteilujakin, kun on kysymys idealisteista, jotka ovat tosissaan huolissaan oikeusturvasta, eikä omasta edusta.

      • Jep Jep

        tapahtui?


      • Liittymismaksu
        Jep Jep kirjoitti:

        tapahtui?

        juuri kysymys EOK:n ENEMMISTÖN ELI 1.000 WC-JÄSENTEN INTRESSISSÄ?


      • jespers
        Liittymismaksu kirjoitti:

        juuri kysymys EOK:n ENEMMISTÖN ELI 1.000 WC-JÄSENTEN INTRESSISSÄ?

        Tämä EOK-pulina tällä palstalla on talousrikokseen liittyvää, eli WinCapitan pulustuksen äänitorveksi ryhtymällä ja onnettomia uudelleen rahastamalla asia on harvinaisen selvästi tälle palstalle kuuluvaa. EOK:ta jopa itseään on epäilty vähintäänkin harmaalla alueella toimimisesta(yhdistyslain ja omien sääntöjensä kanssa), mutta vähintään arveluttavasta julkisesta toiminnasta capitan jäsenistön pienen vähemmistön kanssa. Käänteet capitan pulustuksen selityksissä ovat erittäin korneja ja lain hengen irvikuvia.

        Capita on talousrikos ja siitä on turha kenenkään saivarrella ja minua saa rauhassa sanoa korniksi, vaikka se on vain puoliksi totta. Äitini on oikea korni, eli syntyjään Cornwallin kelttejä.


      • Oppositevoice
        jespers kirjoitti:

        Tämä EOK-pulina tällä palstalla on talousrikokseen liittyvää, eli WinCapitan pulustuksen äänitorveksi ryhtymällä ja onnettomia uudelleen rahastamalla asia on harvinaisen selvästi tälle palstalle kuuluvaa. EOK:ta jopa itseään on epäilty vähintäänkin harmaalla alueella toimimisesta(yhdistyslain ja omien sääntöjensä kanssa), mutta vähintään arveluttavasta julkisesta toiminnasta capitan jäsenistön pienen vähemmistön kanssa. Käänteet capitan pulustuksen selityksissä ovat erittäin korneja ja lain hengen irvikuvia.

        Capita on talousrikos ja siitä on turha kenenkään saivarrella ja minua saa rauhassa sanoa korniksi, vaikka se on vain puoliksi totta. Äitini on oikea korni, eli syntyjään Cornwallin kelttejä.

        Samaa mieltä, vaikka ei olisikaan EOK:N VALLANPITÄJIEN mieleen. Oikeusturvayhteisössä jos missä pitäisi olla sananvapaus.


    • Vastasin jo tuonne toiseen ketjuun, laitan saman vastauksen tänne. Ylläpito oli poistanut ketjun poistopyynnön perusteella. Poistopyyntö perusteluna ettei EOK:n ja sitten Wincapita asiat kuulu tänne talousrikokset palstalle. Palautin ketjun. Olen ylläpitoon yhteydessä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1101
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      993
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe