tätä suosittelen kaikille.kaipaamme lisää pelaajia tänne mahtavaan peliin.jos päätät pistäytyä.www.taitopeli.com.niin kirjautukaa sisälle ja tulkaa semmoseen peliin kuin sanasamba.nämä pelit pyöri ennen tv.ssäkin.mutta nykyään tätä ihanaista peliä voi pelata netissä ilmaiseksi.toivottavasti tästä mainostamisesta oli jotakin hyötyä
WWW:TAITOPELI:COM
12
1095
Vastaukset
- ANDE99
Ite oon taitopeleissä jo top:10 oon 9:ksäntenä eli oon antti99 suosittelen taitopeliä kaikille!
- tööötti
Miksei sivuille tänään pääse, kuka tietää ??
- 15+20
Todennäköisesti ei tuottanut tarpeeksi? Paha sanoa, koskaan en sivustolla käynyt.
- Sanasambatakaisin
Miksi näin hieno peli on lopetettu?
Varmasti olisi pelaajia, kunpa joku ostaisi tuon pelin RedLynx:iltä laittaisi pyörimään, kun ei heitä itseään kiinnosta. - wonderland5
Kukkuu, miksi tuon pelin ylläpito ei kiinnosta ketään?
- Anonyymi
Tuolta löytyy sähköpostiosoite:
https://www.finder.fi/Multimedia+hypermedia/Redlynx/Helsinki/yhteystiedot/504278
Laita palautetta, että Taitopeli.com takaisin.
- Anonyymi
Tuo sivustoihin lopetettu vuoden 2014 alussa.
- Anonyymi
Siis sivustokin.
- Anonyymi
Onko sama jota pystyi pelaamaan myös Jonnewebissä, mutta ilmeisesti tuota peliä ei ole enää missään?
- Anonyymi
"Sanaseppä" peli.
- Anonyymi
Millaisesta pelistä on kyse? Mikäli joku osaa kirjoittaa pelistä hyvän kuvauksen, niin kannattaa käydä vinkkaamassa sivustolle: https://www.taitopelit.net/
Jos he koodaisivat nettiin vastaavan pelin, kuin mitä tämän ketjun aloittaja mainitsi :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631503Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271365Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701308Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2171181- 1281105
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3201031Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271027- 42959
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että282946IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel307943