eli tämä kysymys asiantunteville: vaikuttavatko nämä siemenet jos niitä ottaa pienemmän määrän, esim 2-3 vaikkapa alkoholin kera? Itse joskus tullut otettua normimäärä 6 mutta en haluaisi niin vahvoja kokemuksia enään.
hawaiian baby woodrose
22
5133
Vastaukset
- oi7
Vaikuttaa, mut älä todellakaan läträä viinalla ja näillä samaan aikaan.
- semisamisumis
alas nii saat paremmat olot, jos vähän puhdasta bensaa tai bostikkii päälle nii hallui tulee. Myös resilar pottu noiden kanssa nii uuh ooh
- ViisasKai
Taas yksi tietämätön imbesilli joka yhdistää hallusinogeenit bensiiniin ja muihin juttuihin joita ei saisi missään nimessä juoda/syödä. Tutustu faktoihin. Opi. Aikuistu.
- diipadaapaduu
eli tietääkö kukaan tän hetkistä tilannetta että onko nää woodrose siemenet vielä laillisia tilata netistä suomeen ?
ainakin ne löyty suomen lääkeluettelon rohdoksista '09 ,, tarkottaako tää sitä että pitäis olla joku resepti että niitä sais tilata ?
muutama vuos sit tuli kokeiltua ihan kaverin kautta ja se mun mielestä sano et oli laillisia ,, tekis mieli tilaa nyt mut ei kuitenkaan haluis mihinkään vaikeuksiin .. jos joku tietää faktasti ni olisin kiitollinen vastauksesta !- terosepalus
kiellettyä.
- viinapullo
terosepalus kirjoitti:
kiellettyä.
Kuten kaikki muukin, päihteeksi kelpaava on kielletty. Alkoholi on Suomessa ainoa laillinen päihde. Sen pitäisi riittää kaikille.
- koodaanvieläpiste
en saa juoda alkoholia, mitä tilalle ?
skunkkia aluks ja white widowia perään, kyll lähtee jalatkin alta vaik olisit kuinka pössymies. Gramman ku vedät putkeen ni muisti meni vaik oisit sekstaillu pamelan kanssa, seisooki nii perkeleesti et pitää runkata, syrjäyttää potenssilääkkeet, kohta mua jahdataan, oon kehittäny ihmerohdon, auttaa joka vaivaan, luumupuun ja
sativavoittoisen sekoitus, enempää en kerro, lähden meksikoon myymään pistokkaan mafialle.
- eihajuakaan
Woodrose on päivänsinen sukulainen, joten ehkä se erottelu on paikallaan. Varmasti Erowidistä löytyy ohjeet. Jos se on yhtään päivänsinen kaltanen se siemen, niin tee myös se bensaerottelu. Niit ikävii alkaloidei ei ole kiva nauttia.
- waltsu966666
En suosittele...ite söin aika monta siementä ja oli kyllä pahan makuista.eikä mennyt kauaa kun menin oksentamaan.siementen vaikutus oli ahdistava ja tuli semmonen olo että mitä järkee tässä elämässä on.jos on itse tuhoisia ajatuksia niin ei silloin kannata kokeilla näitä siemeniä ja by the way mulla niitä ei ollut mutta semmone fiilis että nyt ehkä vähän on tavallaan
- waltsu966666
Huom en ollut erottelut siemeniä bensalla tai millään
- Huvijbkb
waltsu966666 kirjoitti:
Pidän noita vaarallisempina kuin esim. psilosybiinisieniä vaikka saattavatkin olla näennäisesti miedompia. Niissä siemenissä on kaikenlaisia myrkkyjä ja mahdollisesti myös torjunta-aineita.
- Fhhhjdss
En ole sieniä kokeillut mutta nämä siemenet ovat luultavasti henkisesti vaarallisia, toisin kuin sienissä josta on vissii tehty tutkimuski että sienet auttavat henkisesti jos muistan oikein.
- hawaiiiii
Fhhhjdss kirjoitti:
En ole sieniä kokeillut mutta nämä siemenet ovat luultavasti henkisesti vaarallisia, toisin kuin sienissä josta on vissii tehty tutkimuski että sienet auttavat henkisesti jos muistan oikein.
no en nyt sanois että olis henkisesti vaarallisia,aika luonnonläheinen ja empaattinen matka tullu joka kerta,muistuttaa vähän mdma:ta kevyillä visuaaleilla,annoksena siis aina se 10 siementä (kahdessa erässä). Krapula ei oo mikään kiva kylläkään mutta ei se oo mitenkään liian raskas.
Sienet taas auttaa henkisesti kyllä,muistit oikein ;) - hawaiiiii
waltsu966666 kirjoitti:
Hywä waltsu966666: Nää siemenet on lsd:n lähisukulaisia joten en menis ottamaan näitä sillon ku on epävakaa mieli. Siemenet saa suurimman osa ihmisistä oksentamaan,itse oon oksentanu joka kerta.
- Tietoa_löytyy
Tarkemmin asiaa ajattelet, niin elämässä ei olekaan mitään järkeä. Jokainen päättäköön itse sen, mikä järki tässä kaikessa on.
https://psychonautwiki.org/wiki/LSA tässä kattava tietopaketti LSA:sta, eli woodrose ja päivänsinen siementen psykedeelisestä aineesta. Englanniksi. - lehmihaoissasyökääpaskaa
hawaiiiii kirjoitti:
no en nyt sanois että olis henkisesti vaarallisia,aika luonnonläheinen ja empaattinen matka tullu joka kerta,muistuttaa vähän mdma:ta kevyillä visuaaleilla,annoksena siis aina se 10 siementä (kahdessa erässä). Krapula ei oo mikään kiva kylläkään mutta ei se oo mitenkään liian raskas.
Sienet taas auttaa henkisesti kyllä,muistit oikein ;)viina auttaa siihen ja sit vähä sieniä päälle, lehmänpaskasssa kasvanut silokki on paras, kullan arvoinen painossaan.
- hiuiubui
lehmihaoissasyökääpaskaa kirjoitti:
viina auttaa siihen ja sit vähä sieniä päälle, lehmänpaskasssa kasvanut silokki on paras, kullan arvoinen painossaan.
silokki ei kasva lehmän,eikä missään muussakaan paskassa.
- Fhhhjdss
En tiädä pitääkö paikkansa mutta kuulemma näillä siemenillä voi saada yliannostuksen?
- trupaduuri
ainakin päivänsinin siemenissä on joku hengenvaarallinen raja.
- tetteetteet
jos oikein muistan niin 20 voi viedä mukanaan
- trupaduuri
tetteetteet kirjoitti:
jos oikein muistan niin 20 voi viedä mukanaan
20 HBWR
- JahShaka
Jees. Pitää muistaa kuoria. Se on ehdottoman tärkeää. Muuten tulee, noh, paha olo. Jtn 8siementä on ok annos. Ja tietysti rauhallinen ympäristö ja hyvä seura.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t563857- 332261
- 402144
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin171731Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401562Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251492- 801457
- 1411186
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221153Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901125