Tampere, here we come! :-)

ratinarock

Liput kentälle tilattu Events Clubin kautta. AC/DC viimeistä kertaa Suomessa, siitä lähdetään. Let´s party!

10

1133

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -viktor-

Sorry vaan mutta lipun myynti starttaa vasta 26.1 ti, jopa AC/DC fan clubulaisillekin :-)

• ratinarock

Events clubin jäsenet (http://www.eventsclub.fi/) voivat jo nyt tilata lippuja. Sattuu nääs olemaan työnantaja joka on clubin jäsen :-). nimim. ei ikinä lippujonossa.

• Mr.giljotiini
        ratinarock kirjoitti:

Events clubin jäsenet (http://www.eventsclub.fi/) voivat jo nyt tilata lippuja. Sattuu nääs olemaan työnantaja joka on clubin jäsen :-). nimim. ei ikinä lippujonossa.

Just joo.. näistä vippiläisistä ym.firmojen edustajista/asiakkaista suurin osa on itse bändistä ja sen musiikista mitään ymmärtämättömiä tallukoita joiden vaan täytyy olla mukana "edustamassa" ja näyttämässä naamaansa. Sitten moni fani jää ilman lippua.. perkele!

• ratinarock
        Mr.giljotiini kirjoitti:

Just joo.. näistä vippiläisistä ym.firmojen edustajista/asiakkaista suurin osa on itse bändistä ja sen musiikista mitään ymmärtämättömiä tallukoita joiden vaan täytyy olla mukana "edustamassa" ja näyttämässä naamaansa. Sitten moni fani jää ilman lippua.. perkele!

olen fani joka ei jää ilman lippua :-)

• -viktor-
        ratinarock kirjoitti:

olen fani joka ei jää ilman lippua :-)

No sit oot poikkeus ;-) Oon Mr.Giljotiinin kanssa samaa mieltä että moni turha vippi vie monen fanin lipetin.

• V.I.P FANI
        ratinarock kirjoitti:

rahikaisella kenttä piletit tulossa,yes! DC ROCKS!!

• jumalan poika
        V.I.P FANI kirjoitti:

rahikaisella kenttä piletit tulossa,yes! DC ROCKS!!

Turha hehkuttaa kyllä siellä "kaikille tilaa riittää kaikille paikkoja on.." dada dai dai dai daidaa...

• ankus
        jumalan poika kirjoitti:

Turha hehkuttaa kyllä siellä "kaikille tilaa riittää kaikille paikkoja on.." dada dai dai dai daidaa...

joo, hyvin sai liput netistä Lippu.fi:n kautta...A-katsomoon, sinne halusinkin.

• cdca

Let There Be ROCK

Asiaa, kerrankin pääsi suoraan lippuja ostamaan.

Ratina täältä tullaan!

• kun ajelen melken joka päivä tosta Ratinan ohitte pyörällä kun kuljen kouluun. Jaksaakohan sitä edes odottaa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      155
      2137
    2. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      130
      1215
    3. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      139
      1156
    4. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      981
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      72
      958
    6. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      59
      899
    7. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      77
      732
    8. Millä nimellä

kutsut kaivattuasi omassa mielessäsi?
      Ikävä
      38
      727
    9. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      697
    10. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      245
      674
    Aihe