Tampere, here we come! :-)

ratinarock

Liput kentälle tilattu Events Clubin kautta. AC/DC viimeistä kertaa Suomessa, siitä lähdetään. Let´s party!

10

1009

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -viktor-

      Sorry vaan mutta lipun myynti starttaa vasta 26.1 ti, jopa AC/DC fan clubulaisillekin :-)

      • ratinarock

        Events clubin jäsenet (http://www.eventsclub.fi/) voivat jo nyt tilata lippuja. Sattuu nääs olemaan työnantaja joka on clubin jäsen :-). nimim. ei ikinä lippujonossa.


      • Mr.giljotiini
        ratinarock kirjoitti:

        Events clubin jäsenet (http://www.eventsclub.fi/) voivat jo nyt tilata lippuja. Sattuu nääs olemaan työnantaja joka on clubin jäsen :-). nimim. ei ikinä lippujonossa.

        Just joo.. näistä vippiläisistä ym.firmojen edustajista/asiakkaista suurin osa on itse bändistä ja sen musiikista mitään ymmärtämättömiä tallukoita joiden vaan täytyy olla mukana "edustamassa" ja näyttämässä naamaansa. Sitten moni fani jää ilman lippua.. perkele!


      • ratinarock
        Mr.giljotiini kirjoitti:

        Just joo.. näistä vippiläisistä ym.firmojen edustajista/asiakkaista suurin osa on itse bändistä ja sen musiikista mitään ymmärtämättömiä tallukoita joiden vaan täytyy olla mukana "edustamassa" ja näyttämässä naamaansa. Sitten moni fani jää ilman lippua.. perkele!

        olen fani joka ei jää ilman lippua :-)


      • -viktor-
        ratinarock kirjoitti:

        olen fani joka ei jää ilman lippua :-)

        No sit oot poikkeus ;-) Oon Mr.Giljotiinin kanssa samaa mieltä että moni turha vippi vie monen fanin lipetin.


      • V.I.P FANI
        ratinarock kirjoitti:

        Events clubin jäsenet (http://www.eventsclub.fi/) voivat jo nyt tilata lippuja. Sattuu nääs olemaan työnantaja joka on clubin jäsen :-). nimim. ei ikinä lippujonossa.

        rahikaisella kenttä piletit tulossa,yes! DC ROCKS!!


      • jumalan poika
        V.I.P FANI kirjoitti:

        rahikaisella kenttä piletit tulossa,yes! DC ROCKS!!

        Turha hehkuttaa kyllä siellä "kaikille tilaa riittää kaikille paikkoja on.." dada dai dai dai daidaa...


      • ankus
        jumalan poika kirjoitti:

        Turha hehkuttaa kyllä siellä "kaikille tilaa riittää kaikille paikkoja on.." dada dai dai dai daidaa...

        joo, hyvin sai liput netistä Lippu.fi:n kautta...A-katsomoon, sinne halusinkin.


    • cdca

      Let There Be ROCK

      Asiaa, kerrankin pääsi suoraan lippuja ostamaan.

      Ratina täältä tullaan!

    • kun ajelen melken joka päivä tosta Ratinan ohitte pyörällä kun kuljen kouluun. Jaksaakohan sitä edes odottaa...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      93
      1955
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      417
      1532
    3. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      91
      1293
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      13
      1079
    5. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      72
      1021
    6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      10
      986
    7. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      179
      969
    8. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      49
      949
    9. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      247
      906
    10. Pelkäätkö että olisin

      Ilkeä sulle jos nähtäisiin? Naiselta miehelle
      Ikävä
      74
      827
    Aihe