Depp näyttelee joka leffassa ITSEÄÄN

lousyass

Hän on jopa itse sen ääneen myöntänyt: “With any part you play, there is a certain amount of yourself in it. There has to be, otherwise it's just not acting. It's lying.” -Johnny Depp
Yeah right?!?!
Ei pienintäkään eläytymistä ikinä, yhden ilmeen mies. Surkea näyttelijä.

11

731

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lo

      haluattoke olla ite homoja koska minua on haukuttu homoksi vaikka minulla on 40 senttinen LEKA

    • vainiin:)

      Johnny kaivaa sisäisen Hullun Hatuntekijänsä

    • jokulallaaa

      Ja HAH! Johnny DEpp jos kuka eläytyy kaikkiin rooleihinsa. Joten ole sinä siinä hiljaaa

      • JR<3JD

        voi käsittää myös silleen (jolla tavalla itse uskon asian olevan), että jos ei laita rooleihin hieman omaa itseään kriitikoilta tulis vaan sellasia ilmotuksia että "näyttelijän rooli oli aivan vääräntyylinen näyttelijälle"
        ei sillä saa kuuluisuutta että esittää vaan jotain pintahahmoo sen pitää tulla suoraan sydämmestä


      • DEPPPP

        Mun mielestä jokaisella saa olla omat mielipiteet, mutta Johnny osaa näytellä niin roolin, kuin roolinkin. Se joka on eri mieltä voi siis ihan rauhassa pitää -------- kiinni!


    • -

      Jokainen näyttelijä näyttelee roolissa _vähän_ itseään, kukaan ei voi peittää sitä. :)

    • tietävä

      no niinpä :"D ja jos se niin paljon haittaa ni vertaa vaik suomalaisii ne jos joku näyttelee itseäään .

    • DEPPlove

      Depp on mailman paras näyttelijä ja aivan valtavan muuntautumiskykyinen sen on nähnyt erittäin usein.

    • hyödytön

      no totta mutta ei sitä tarvitse kuitenkaan hehkuttaa niin kuin pikku lapsi . joo on han se minustakin paras ja silleen , mutta ei se mitään hyödytä että sanon häntä parhaaksi...

    • xxx

      Johnny on muuntautumiskykyinen, uskomattoman upea näyttelijä.
      Hän muuttuu Cry Babysta Hulluksi Hatuntekijäksi.

      TOTTAKAI hän on joka roolissa mukana, sydämmestäänhän hän näyttelee. Haters gonna hate. I love Depp.

    • Lousyass Haista ****

      Kehtaatki! Vedä itte paremmin herra/rouva yhden ilmen mies!
      Katotaan kuka sit on parempi näyttelijä! Sä vai Johnnny!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      60
      5957
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      24
      3764
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      230
      2053
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1810
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1256
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1249
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1049
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      990
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      919
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      868
    Aihe