Olen kerran juonut tölkin olutta kapakan vessassa. Lisäksi olen kerran lipittänyt siellä tilaamani tuopin sisältöä. Kumpi näistä on pahempi teko? En siis jäänyt kiinni kummallakaan kerralla. Mitä olisi tapahtunut, jos olisin jäänyt?
Etikettivirheitä?
7
1568
Vastaukset
- barmichael
porttikiellon olisit saanut.
Ylläpidolle: miksi kone herjasi väärää laskutoimituksen tulosta kun vastasin 4 2=6- nbm,.fnd
en oo ylläpidosta, mutta sitä samaa tekee täälläki välil.. ei taida ohjelma osata laskee.. vai kenen mielestä 16 2 ei olis 18???
- 20+3
Molemmat yhtä pahoja.
Omien juomien baarissa (myös vessassa) on laitonta ja jos siitä jää kiinni porttikieltoa varmasti lykätään. Taas vessoihin ei saa viedä juomia koska se ei ole ravintolan anniskelualuetta (niin kuinen ei myöskää tupakointitilat) ja taas porttikieltoa tulis. Tosin sen vois ehkäpä vielä selittää että epähuomiossa jne. Molemmissa tapauksissa jos läänintarkastajat tulis taloon ja näkis sun rikkeet sais ravintola sanktioita (huomatusta/varoitusta ja kun tarpeeksi tulee niin luvathan siitä lähtee).
Eli parempi jäädä kotiin jos eii varaa baarissa juoda...- tarjoilijamestari09
Eli suomeksi: älä mene enää baariin, et osaa käyttäytyä.
Vessaan ei viedä ikinä juomia. Omien juominen on vielä pahempi asia.
Pysy kotona.
Porttikielto tulis ainakin meillä. - jlk
tarjoilijamestari09 kirjoitti:
Eli suomeksi: älä mene enää baariin, et osaa käyttäytyä.
Vessaan ei viedä ikinä juomia. Omien juominen on vielä pahempi asia.
Pysy kotona.
Porttikielto tulis ainakin meillä.pitäskö sitten ottaa ne huumaustipat lasiiin pakkohna se lasi on sinne vessaan mukanaan viedä
- hohhoijaaaa
jlk kirjoitti:
pitäskö sitten ottaa ne huumaustipat lasiiin pakkohna se lasi on sinne vessaan mukanaan viedä
Tai sitten vaikka juo ensin juomansa, jonka jälkeen vasta vessaan. Jos taas on kova hätä niin tilaa vasta vessareissun jälkeen. Luulisi ihmisellä riittävän älyä vähän enemmän.
- akjhdjasjkdsf
en oo tienny ees et noi on kiellettyy! mä oon melkein joka kerta menny juoman kaa vessaan ja juonu siel omii juomii.. empä oo kertaakaa jääny kiinni :DD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381299
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä35830Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad27586- 14580
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26538Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30526- 24521
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .16482Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver15472