Varsinkin jos menen sotilaspiirin esikuntaan selvittämään tietojani ja täydentämään niitä, esim. työ- ja koulutustietoja? Olen opettaja ja jatko-opiskelija yhteiskuntatieteissä ja kaikenlaista muutakin työ- ja opintokokemusta on koti- ja ulkomailta.
Käykö siinä sitten niin että paukauttavat jokin nakkikertauksen (ks. alempana aiempi keskustelu)? Vapaudunko koko sopasta, jos ilmoitan, että meni polvi sijoiltaan vuosi sitten, eikä se enää koskaan ole täysin entisensä, esim. luisteleminenkin on vähän niin ja näin?
Niin ja minullahan on kaatumatautikin, vaikken ole pahemmin kaatuillut (paitsi joskus kännissä opiskelijabileissä).
Intissä olin esikuntalähetti ja vmtk-sihteeri ja siitä on nyt jo melkoisesti aikaa eli 15 v. Ei oikein nappaa nyt kun ei napannut silloinkaan (kolmasti meinasin lähteä sivariin, kun pellefanttitouhu otti niin aivoon, mielestäni 8 kk oli ihan yhtä tyhjän kanssa).
Joutuuko bemari kertaamaan?
newcakefuckinunbelie
3
872
Vastaukset
- newcakefuckinunbelie
I'm over-fuckin-whelmed!
Eivät ilmeisesti joudu bemarit kertaamaan, karua b-ryhmää. No, mitä sitä meikämanne natsoja sotimaan.- b-mies
itse olen lähden maanantaina kertaa vaikka b papereilla.
- newcakefuckinunbelie
b-mies kirjoitti:
itse olen lähden maanantaina kertaa vaikka b papereilla.
Jos sitten meikämannekin joutuu ja nappas hugi niin tällä polvella ei sit kyl ole mitään varaa. Eli onko kertausharjoituksissa mitään fyysisesti keveitä juttuja, esim. konttorirotan hommia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882