Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

mikrofoni kuulokket windows 7 -yhteen sopiva???

JM

Minkäslaiset mikrofoni kuulokkeet olis hyvät kun pelaan kavereitten kans verkossa call of duty modern warfare 2, skypen kautta puhutaan keskenään. ostin uuden koneen(siis ei mikään valmis paketti, ei todellakaan.. ite koko parhaista osista...) ja koitin pistää noi nykyisen kuulokkeen ajurit koneeseen ja kone sekos täysin.. no ajurit pois... käyttöjärjestelmä on windows 7 ja nykyisen kuulokkeen valmistajalta ei löydy ajureita win 7... perk... no rupesin kattomaan uusia luureja.. any way, mikäs olis hyvä luuri tommosee verkko pelaamiseen, ja pitäs olla semmoset mikä sopii windows 7:lle. hinnalla ei ole periaatteessa väliä, kunhan ei maksa 150ekee enempää.. :)
Kuka haluais ostaa noi mun nykyiset mikrofoni kuulokkeet? toimii windows xp:ssä hyvin.. (vista versiosta en oo varma, mut ajurit löytyy valmistajan sivulta) en nyt muista kauanko nuo on ollut mulla.. vissiin 3 vuotta... olisko 40ekee paha??? (Huom. vähän käytetty kun rupesin pelaamaan verkossa kun toi peli ilmesty ku kaverit houkutteli, sitä ennen ollu koristeena hyllyssä säilytys laukkun sisällä :-D )
Kuulokkeet on Speed link medusa 5.1 mobile headset SL-8795

6

1131

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erillisiä ajureita

      kuuloke/mikrofoniyhdistelmä muka vaatii?

      Itselläni ja kaverillani on sellaiset joilla skypettelemme ja mesettelemme ahkerasti.

      Omani osti Tarjoustalosta ja kaveri Hong-Kongista.

      Mitään ajureita ei ole tarvinnut, kamat kiinni koneeseen ja toimintaan!

      Sinulla taitaa olla liian hienot vermeet kun vaatii moisia?

      • JM

        työ käytättekin noita halppis vermeitä, ei niihin tarvi mitään ajureita.. mut selitäppäs tämä ku kattelee foorumeista niin ihmisillä maailman laajuisesti ihan on sama ongelma!! ja olen jo siinä iässä ei kiinnosta toi mesettäminen, mut ku oon mukana tos klaanissa niin tietää missä kukin kuoli ja missä päin vihollinen on....


      • joku erityinen
        JM kirjoitti:

        työ käytättekin noita halppis vermeitä, ei niihin tarvi mitään ajureita.. mut selitäppäs tämä ku kattelee foorumeista niin ihmisillä maailman laajuisesti ihan on sama ongelma!! ja olen jo siinä iässä ei kiinnosta toi mesettäminen, mut ku oon mukana tos klaanissa niin tietää missä kukin kuoli ja missä päin vihollinen on....

        syy käyttää vaikeasti käytettäviä kalliita laitteita kun kerran
        helppokäyttöisiä hyvä-äänisiä halvempia on tarjolla?
        En nyt ymmärrä, selitä!


      • JM
        joku erityinen kirjoitti:

        syy käyttää vaikeasti käytettäviä kalliita laitteita kun kerran
        helppokäyttöisiä hyvä-äänisiä halvempia on tarjolla?
        En nyt ymmärrä, selitä!

        no ei nää ny mitään vaikeesti käytettäviä ole, hyvän voi saada kyl halvalla mutta pikkasen ku panostaa enemmän nii saa huomattavasti paremman, ja olen nyt etsimässä nimenomaan peli käyttöön tarkotettuja mikrofoni kuulokkeita 5.1 tai isompi, en mitään vitun chatti kuulokkeita. olen kyl katellu et hinnat lähtee 30 eurosta ylös päin mutta ovat semmosia mitkä eivät tue windows 7:aa, ja sit katsot jonkun valmistajan sivulta et tukeeko kyseinen luuri windows 7:aa ja käy ilmi et ei tuekkaa. en viitti summassa ostaa, jos vaikka jollakin sattus oleen KOKEMUSTA win 7 ja mikrofoni kuulokkeista. sulla varmaan on XP tai välimallin vista.. :-D kyl hän ne tunnistaa ja löytyy ajurit et saa kuulumaan oikein.


      • joku erityinen
        JM kirjoitti:

        no ei nää ny mitään vaikeesti käytettäviä ole, hyvän voi saada kyl halvalla mutta pikkasen ku panostaa enemmän nii saa huomattavasti paremman, ja olen nyt etsimässä nimenomaan peli käyttöön tarkotettuja mikrofoni kuulokkeita 5.1 tai isompi, en mitään vitun chatti kuulokkeita. olen kyl katellu et hinnat lähtee 30 eurosta ylös päin mutta ovat semmosia mitkä eivät tue windows 7:aa, ja sit katsot jonkun valmistajan sivulta et tukeeko kyseinen luuri windows 7:aa ja käy ilmi et ei tuekkaa. en viitti summassa ostaa, jos vaikka jollakin sattus oleen KOKEMUSTA win 7 ja mikrofoni kuulokkeista. sulla varmaan on XP tai välimallin vista.. :-D kyl hän ne tunnistaa ja löytyy ajurit et saa kuulumaan oikein.

        5.1 kuulokkeita?
        Kaikkea sitä kuuleekin...


      • Markopolis
        JM kirjoitti:

        no ei nää ny mitään vaikeesti käytettäviä ole, hyvän voi saada kyl halvalla mutta pikkasen ku panostaa enemmän nii saa huomattavasti paremman, ja olen nyt etsimässä nimenomaan peli käyttöön tarkotettuja mikrofoni kuulokkeita 5.1 tai isompi, en mitään vitun chatti kuulokkeita. olen kyl katellu et hinnat lähtee 30 eurosta ylös päin mutta ovat semmosia mitkä eivät tue windows 7:aa, ja sit katsot jonkun valmistajan sivulta et tukeeko kyseinen luuri windows 7:aa ja käy ilmi et ei tuekkaa. en viitti summassa ostaa, jos vaikka jollakin sattus oleen KOKEMUSTA win 7 ja mikrofoni kuulokkeista. sulla varmaan on XP tai välimallin vista.. :-D kyl hän ne tunnistaa ja löytyy ajurit et saa kuulumaan oikein.

        Vanha ketju, mutta sen verran pitää kompata että jos vaikka olisit sinäkin tässä muutamassa kuukaudessa edes hieman kasvanut ja viisastunut, niin ehkä tietäisit että ns. aikuisten mikrofonit ja kuulokkeet eivät tarvitse ajureita. Eikä niitä yleensä kytketä usb-porttiin.

        Ne kehumasi pelikäyttöön suunnitellut ehkä tulevat, mutta niistä ei yleensä olekaan sitten paljon hyötyä muualla kuin niissä peleissä, kun taas oikeasti hyvät kuulokkeet toimivat hyvin niin musan, kuin niiden pelienkin kanssa. Eivätkä tosiaan häviä 5.1 tai edes 7.1 kuulokkeille, päin vastoin. Bassoa ei ehkä ole korostettu aivan niin paljon kuin peliluureissa, mutta peleissä mm. askelten äänet yms. kuuluvat hyvin ja ne on helppo paikallistaa.

        Ajureita suurempi tarve oikeilla luureilla on esim. 6.3mm plugin vastakappaleelle, mutta lisäpalalla toki sopivat myös 3.5mm reikään vaikka siinä äänikortissa.

        Eivätkä sellaiset oikeasti hyvät edes tuolla 150€ irtoa, mutta kuten sanoin, niitä voi mainiosti käyttää muuhunkin kuin pelikäyttöön, ne mm. toimivat myös vallan mainiosti siinä pilttien ja muiden vitun chattailyssä ja mesettämisessä, hyvä äänenlaatu on aina plussaa.

        Ja jos ei ajurit toimi win7, niin voi tietenkin aina koettaa ajaa niitä win7 xp-yhteensopivuustilassa, olettaen että 7 "versio" on tarpeeksi korkea, eli vähintään professional. En kyllä uskaltaisi luvata toimivuutta, mutta ei se kokeilu mitään maksa. Sitä itse ainakin yrittäisin.

        Ja parempia vastauksia saa, kun vittuilee muille vähemmän, vaikka se joskus vaikealta tuntuisikin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2444
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2143
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1798
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1591
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1566
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1525
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1478
    8. 54
      1350
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      87
      1296
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1219
    Aihe