neuvoa,mikä lääke voisi auttaa?Minä olen kärsinyt noin viisi vuotta kauheista hiki kohtauksista.Ne ovat säännöllisesti vähintään kahden tunnin välein,yöllä sekä päivällä,joskus monta kertaa tunnissakin.
Hikeä tulee joka paikasta,siis aivan kuin "nahka vuotaisi",se ei ole mitään pikku hikoilua,tunne on aivan
niin kuin 80asteen löylyssä.Joudun kuivaamaan itseni esim : viime yönä seitsemän kertaa kahdeksan tunnin aikana.Olen aivan loppuun PALANUT kirjaimellisesti.Lääkärit eivät ole löytäneet mitään hoitoa joka auttaisi.Onko
jollakin kokemusta tällaisen vaivan hoidosta homeopaattisilla lääkkeillä ja onko saanut avun?Olisin tosi kiitollinen jos saisin jotakin vinkkejä sairauteni hoitamiseen täältä,koska lääketiede ei ole minua pystynyt auttamaan.Olen 61 vuotias.Tavalliset hormoonihoidot eivät ole tuoneet minkäänlaista helpotusta,vaan päinvastoin lisäävät hikoilua.
osaisiko joku
ellu #
2
313
Vastaukset
- matti w
Heti tuli mieleen apupunktio tai vastaavat ikivanhat hoitomenetelmät. Akup-hoidon antajien taso on kuulemma kovin kirjava. Minulla on tiedossa hesalainen pätevä akuhoitaja.
Luulisin, että jokin noista itämaisista hoidoista helpottaisi vaivaasi.
matti - kannattaa
ehdottomasti ammattitaitoisella homeopaatilla käyntiä. Mulla ei ollu ihan tossa mittakaavassa, mut kuitenkin oli kova hikoiluongelma. Sain avun homeopaattisella hoidolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031655
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271432En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k821260- 621153
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101038Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.111999Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall213806Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122743
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20708