osaisiko joku

ellu #

neuvoa,mikä lääke voisi auttaa?Minä olen kärsinyt noin viisi vuotta kauheista hiki kohtauksista.Ne ovat säännöllisesti vähintään kahden tunnin välein,yöllä sekä päivällä,joskus monta kertaa tunnissakin.
Hikeä tulee joka paikasta,siis aivan kuin "nahka vuotaisi",se ei ole mitään pikku hikoilua,tunne on aivan
niin kuin 80asteen löylyssä.Joudun kuivaamaan itseni esim : viime yönä seitsemän kertaa kahdeksan tunnin aikana.Olen aivan loppuun PALANUT kirjaimellisesti.Lääkärit eivät ole löytäneet mitään hoitoa joka auttaisi.Onko
jollakin kokemusta tällaisen vaivan hoidosta homeopaattisilla lääkkeillä ja onko saanut avun?Olisin tosi kiitollinen jos saisin jotakin vinkkejä sairauteni hoitamiseen täältä,koska lääketiede ei ole minua pystynyt auttamaan.Olen 61 vuotias.Tavalliset hormoonihoidot eivät ole tuoneet minkäänlaista helpotusta,vaan päinvastoin lisäävät hikoilua.

2

317

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • matti w

Heti tuli mieleen apupunktio tai vastaavat ikivanhat hoitomenetelmät. Akup-hoidon antajien taso on kuulemma kovin kirjava. Minulla on tiedossa hesalainen pätevä akuhoitaja.
      Luulisin, että jokin noista itämaisista hoidoista helpottaisi vaivaasi.

matti

• kannattaa

ehdottomasti ammattitaitoisella homeopaatilla käyntiä. Mulla ei ollu ihan tossa mittakaavassa, mut kuitenkin oli kova hikoiluongelma. Sain avun homeopaattisella hoidolla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7635
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4213
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3715
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3190
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2876
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      65
      2561
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2398
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51